Snak

Mere indhold efter annoncen
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?

Det kommer an paa hvilken nationaltet der ringer. Normalt siger jeg mit navn eller en variation af det. Andre gange bliver det bare til "yeah".

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.

Nope. Har ingen anelse.

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?

Ja, Luis Fabiano.

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?

Holland.

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?

Nej.

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?

Har ikke laest nogle ad disse hersens vm blogs. Jeg kan godt lide Sygogmunter ellers er Centofanti jo klasiker jeg normalt ikke misser. Det er faktisk de to eneste jeg kan huske paa staaende fod.

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?

Har ikke set en eneste af kampene...i ved hvorfor.

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?

Fejre ikke pinse. Men efter nogle dages detox, regner jeg med at dagen i morgen staar pa en strandtur, Championship playoff finale, CL finale og en tur paa rock/biker bar. Soendag er der vel et eller andet sport i tv som skal krydres med en en gang "hair of the dog". Mandag tilbage til detox...maaske.

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?

Nej, foelger ikke politik - proever bare at faa det mest muligt ud af den tilvaerelse som de folkevalgte ligger spillereglerne for.

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?

Brasilien. Den gode gamle statistik som har holdt siden 1962.
Lets face it, comedy is a dead art form. Tragedy, now that is funny...
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?
- For det meste, Hej det er(og så mit navn), med mindre jeg når at se at det er nogen jeg kender, så siger jeg bare hej, eller noget andet.

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.
- Nej skal jeg i hvvert fsld ikke.

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
- Kiessling.

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
- Det er der jo rigtig mange der er.

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?
- Nej.

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
- Læser ikke så mange blogs, kun lidt hist og her og er ikke nået til VM afnittet endnu.

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
- Næe. Men nu da Tyskland er i semifinalen, er det da lidt interessant.

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
- Har haft en dejlig dag med arbejde og shopping, så nu slapper jeg bare af. Lader op til arbejde imorgen og glæder mig til øl og invielse af min gril med nogle gode venner, imorgen aften.

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
- Hvornår gør de ikke det?

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
- Hmm tja. Er fristet til at sige Tyskland, Men ellers Spanien
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?
- Venter på at telefonen stopper med at ringe, derefter skriver jeg en SMS til personen, og spørger hvorfor de har ringet. Hader at tale i telefon, og 95% af alt kan fortælles over en SMS!

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.
- Ved ikke hvem der repræsenterer os, har aldrig hørt sangen. Men skal naturligvis ikke se showet.

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
- Messi

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
- Sverige.

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?
- Nej, de simple huleboere formår ikke at skade vores drenge.

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
- Læser ikke blogs.

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
- Kan ikke holde ud at se en hel kamp, men har da fået set 5 minutter i ny og næ, ellers læser jeg bare om kampen i avisen dagen efter.

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
- Skal have handlet ind.

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
- De klæbrer sig til tronen i så lang tid som muligt, de ved godt at det er slut efter næste valg.
.
6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
- Spanien, kan ikke se andre vindere af VM. Brasilien har ikke et videre godt hold med, Argentina har narkomanen som træner, Portugal mangler en klasseangriber, Holland er for svage i forsvaret, Frankrig har en dårlig træner, Italien er lort, Elfenbenskysten er for svage på målmandsposten, og Tyskland har ikke niveauet.
Zlatan doesn\'t do auditions
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?
Hej det er ***.

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant?
Nej, det hø gider jeg ikke spilde min tid på.

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
En af dem fra Chile.

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
Cameroon.

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?-
Nej.

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
No idea.

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
Nej egentlig ikke.

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
Forhaven skal ordnes, der skal lægges fliser, så rart med noget godt vejr.

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
Forhåbentlig snart.

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
Spanien eller England.
Y. N. W. A. - #JFT97
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?

- Ikke noget hallo eller hej bare mit fornavn.

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.

- Nope.

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?

- Ja Bendtner.

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?

- Danmark.

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?

- Har da lidt noia på, der har været mange skriverier om dårlig sikkerhed, jeg håber det bestemt ikke.

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?

- Centofanti. synes det er et fitn tiltag med VM blogs og har læst en hådnfuld af dem.

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?

- Nej, ishockey går alt for hurtigt.

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?

- Var på besøg hos de gamle igår med lidt go mad og god whisky.

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?

- Næste år.

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?

- England.
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?
"Ja."

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.
Nr. 6

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
Torres

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
Danmark

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?
Nej

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
Centofanti, og har ikke rigtigt fået læst nogle officielle VM blogs.

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
Jeg så lidt af kampen mod Sverige, men pucken er jo umulig at følge!

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
Lidt byen og lidt kamp.

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
Nej

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
Capellos England.
Real Madrid.
6071: Hvordan præsenterer du dig når du tager din telefon?
- Hallo

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.
- Nej

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
- Diego Milito

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
- Tror at Ghana kan overraske

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?
- Nej

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
- Ved ikk

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
- Elsker ishockey, så ja.

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
- Ved jeg ikke

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
- 2011

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
- Italien. Men hvis Argentina får deres spil til at fungere ved VM(hvilket jeg desværre ikke tror) så ser jeg dem nå finalen.
...Where the amazing things happens... Success is temporary, Loyalty is forever "Han er jo nærmest en lille maskot. Prøv at se engang.. Gabriel Milito tørrer hans hår, som var han en lille baby." Morten Bruun om Bojan Krkic "Håret er sat, og...
Føler mig inspireret til at komme med ti nye:

6081: Hvis du skulle udgive en ordbog, hvordan vil du så definere ordet: succestræner?

6082: Hvis du skulle være en tegneseriefigur, hvem vil du så helst være?

6083: Kan man være så almindelig og normal, at det bliver uanmindeligt og unormalt?

6084: Er du medlem af folkekirken?

6085: Om to år, lukker Royal Unibrew Albani og flytter al produktion til Faxe, hvad mener du om det?

6086: Markedet er eksploderet med cider, i alle afskygning, seneste Cult Modjo og Tempt cider, er det noget du drikker?

6087: Hvis du skulle beskrive dit liv med en sang, sådan som det har været hidtil, hvilken sang skulle det så være(her må gerne postes youtubelink)?

6088: Hvad var dit drømmearbjede da du var barn?

6089: Hvis du blev statminister, hvad vil du så ændre som det første?

6090: Hvem bliver hovedperson i sommerens transfervindue og hvad bliver den mest opsigtsvækkende handel/skifte?
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
moderator
6081: Hvis du skulle udgive en ordbog, hvordan vil du så definere ordet: succestræner?

- "Erik Rasmussen"

6082: Hvis du skulle være en tegneseriefigur, hvem vil du så helst være?

- Superman

6083: Kan man være så almindelig og normal, at det bliver uanmindeligt og unormalt?

- Pas

6084: Er du medlem af folkekirken?

- Jep (hvorfor ved jeg ikke)

6085: Om to år, lukker Royal Unibrew Albani og flytter al produktion til Faxe, hvad mener du om det?

- Fint

6086: Markedet er eksploderet med cider, i alle afskygning, seneste Cult Modjo og Tempt cider, er det noget du drikker?

- Nope

6087: Hvis du skulle beskrive dit liv, sådan som det har formet sig hidtil, hvilken sang skulle det så være(her må gerne postes youtubelink)?

- http://www.youtube.com/w…eV1KwhOq_hU

6088: Hvad var dit drømmearbjede da du var barn?

- Lastbilchauffør (man havde vel set Conwoy)

6089: Hvis du blev statminister, hvad vil du så ændre som det første?

- Rød-blå opdelingen

6090: Hvem bliver hovedperson i sommerens transfervindue og hvad bliver den mest opsigtsvækkende handel/skifte?

- Cesc bliver hovedperson. Det mest opsigtsvækkende herhjemme bliver Thomas Sørensens skifte til Arsenal.
https://kortlink.dk/sudv
" Cesc bliver hovedperson. Det mest opsigtsvækkende herhjemme bliver Thomas Sørensens skifte til Arsenal."

Er det et ønske?
Annonce