6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?
Det kommer an paa hvilken nationaltet der ringer. Normalt siger jeg mit navn eller en variation af det. Andre gange bliver det bare til "yeah".
6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.
Nope. Har ingen anelse.
6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
Ja, Luis Fabiano.
6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
Holland.
6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?
Nej.
6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
Har ikke laest nogle ad disse hersens vm blogs. Jeg kan godt lide Sygogmunter ellers er Centofanti jo klasiker jeg normalt ikke misser. Det er faktisk de to eneste jeg kan huske paa staaende fod.
6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
Har ikke set en eneste af kampene...i ved hvorfor.
6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
Fejre ikke pinse. Men efter nogle dages detox, regner jeg med at dagen i morgen staar pa en strandtur, Championship playoff finale, CL finale og en tur paa rock/biker bar. Soendag er der vel et eller andet sport i tv som skal krydres med en en gang "hair of the dog". Mandag tilbage til detox...maaske.
6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
Nej, foelger ikke politik - proever bare at faa det mest muligt ud af den tilvaerelse som de folkevalgte ligger spillereglerne for.
6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
Brasilien. Den gode gamle statistik som har holdt siden 1962.
Det kommer an paa hvilken nationaltet der ringer. Normalt siger jeg mit navn eller en variation af det. Andre gange bliver det bare til "yeah".
6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.
Nope. Har ingen anelse.
6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
Ja, Luis Fabiano.
6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
Holland.
6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?
Nej.
6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
Har ikke laest nogle ad disse hersens vm blogs. Jeg kan godt lide Sygogmunter ellers er Centofanti jo klasiker jeg normalt ikke misser. Det er faktisk de to eneste jeg kan huske paa staaende fod.
6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
Har ikke set en eneste af kampene...i ved hvorfor.
6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
Fejre ikke pinse. Men efter nogle dages detox, regner jeg med at dagen i morgen staar pa en strandtur, Championship playoff finale, CL finale og en tur paa rock/biker bar. Soendag er der vel et eller andet sport i tv som skal krydres med en en gang "hair of the dog". Mandag tilbage til detox...maaske.
6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
Nej, foelger ikke politik - proever bare at faa det mest muligt ud af den tilvaerelse som de folkevalgte ligger spillereglerne for.
6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
Brasilien. Den gode gamle statistik som har holdt siden 1962.
Lets face it, comedy is a dead art form.
Tragedy, now that is funny...