Snak

Mere indhold efter annoncen
6091: ¿Se bort fra DK, hvilket hold hepper du paa til VM? Italia, selvom jeg ikke har meget tiltro til dette VM´s hold

6092: ¿Har du motrocykel koerekort eller er det noget du overvejer at anskaffe dig? Nej, og jeg kunne aldrig finde på at begive mig ud i det.

6093: ¿Hvis ingen fodboldspillere i en kamp gaar hen for at tage et netop doemt frispark, hvem skal saa have gul kort for noel? Ham, det blev begået imod måske

6094: ¿Hvis alle kampe i en VM-gruppe ender 0-0, hvad sker der saa? Lodtrækning

6095: ¿Er Rafa Benitez en dygtig manager? Taktisk ja, men ikke for skarp til at købe de rette spillere ind til sit hold.

6096: ¿Hvad er den sygeste (syg = upassende, usmagelig, etc.) joke du kan? Kan ikke jokes, men synes, at alt der går imod minoriteter, handicaps osv er usmageligt

6097: ¿i dit klaedeskab, hvad er dit yndlings stykke toej? En sort cardigan, elsker bare at have den på.

6098: ¿Kender du nogen som ikke kan lide bandet Queen? Næh

6099. ¿Hvilket citat tager du selv i at sige gang paa gang? Der kommer andre kampe

7000: ¿Hvor mange sprog kan du tale, og hvor godt? Vist kun en smule dansk og lidt mindre engelsk, og meget begrænset tysk.
I er så søde allesammen
6091: ¿Se bort fra DK, hvilket hold hepper du paa til VM?

- Ingen bestemt. Har kun to favorithold: DK og Brøndby. Vil sympatisere med de hold i VM-turneringen, der spiller underholdende og fremadrettet fodbold.

6092: ¿Har du motrocykel koerekort eller er det noget du overvejer at anskaffe dig?

- Det ligger langt nede på prioritetsskalaen i forhold til min nuværende økonomiske situation, men en skønne dag når jeg er kommet til penge, kunne jeg sagtens forestille mig selv på et lokum af en sofacykel:-)

6093: ¿Hvis ingen fodboldspillere i en kamp gaar hen for at tage et netop doemt frispark, hvem skal saa have gul kort for noel?

- Hmm. Godt spørgsmål. Nærmeste spiller fra det pågældene hold vel. Muligvis anføreren. Aner det faktisk ikke.

6094: ¿Hvis alle kampe i en VM-gruppe ender 0-0, hvad sker der saa?

- Går udfra at der så ville være forlænget + spilletid i begge kampe i den sidste runde.

6095: ¿Er Rafa Benitez en dygtig manager?

- Ja.

6096: ¿Hvad er den sygeste (syg = upassende, usmagelig, etc.) joke du kan?

http://www.business.dk/m…-koebe-tv-2

6097: ¿i dit klaedeskab, hvad er dit yndlings stykke toej?

-Ville være mest ked af at miste mit eneste jakkesæt.

6098: ¿Kender du nogen som ikke kan lide bandet Queen?

-Nej. Alle elsker Queen. Alle.

6099. ¿Hvilket citat tager du selv i at sige gang paa gang?

- Det er ikke størrelsen, det er ikke gørelsen - det er lyden når den rammer bordet...

7000: ¿Hvor mange sprog kan du tale, og hvor godt?

- Dansk og engelsk (sidstnævnte kunne være bedre, men OK). Mit skoletysk er meget, meget rustent.
"Jeg tror, de fleste danske fodboldspillere ville elske at spille i Brøndby. De har det fedeste stadion og de bedste fans"
6091: ¿Se bort fra DK, hvilket hold hepper du paa til VM?
- Dunno. England måske. Og så alligevel ikke.

6092: ¿Har du motrocykel koerekort eller er det noget du overvejer at anskaffe dig?
- Njet.

6093: ¿Hvis ingen fodboldspillere i en kamp gaar hen for at tage et netop doemt frispark, hvem skal saa have gul kort for noel?
- Dunno. Og jeg er ærlig talt også ligeglad. Jeg kan ikke bruge de her absurde opstillede eksempler til noget som helst.

6094: ¿Hvis alle kampe i en VM-gruppe ender 0-0, hvad sker der saa?
- Lodtrækning

6095: ¿Er Rafa Benitez en dygtig manager?
- Ja, men han virker ikke ret dygtig til at tænke alternativt, at omstille sig eller tilpasse sig nye situationer.

6096: ¿Hvad er den sygeste (syg = upassende, usmagelig, etc.) joke du kan?
- Kan ingen på stående fod.

6097: ¿i dit klaedeskab, hvad er dit yndlings stykke toej?
- En gammel Quicksilver-hoodie

6098: ¿Kender du nogen som ikke kan lide bandet Queen?
- En hel del.

6099. ¿Hvilket citat tager du selv i at sige gang paa gang?
- Pas

7000: ¿Hvor mange sprog kan du tale, og hvor godt?
- Dansk og engelsk godt, tysk til husbehov og så en anelse spansk.
På pikken...
6091: ¿Se bort fra DK, hvilket hold hepper du paa til VM?
Brasilien og England.

6092: ¿Har du motrocykel koerekort eller er det noget du overvejer at anskaffe dig?
Nej.

6093: ¿Hvis ingen fodboldspillere i en kamp gaar hen for at tage et netop doemt frispark, hvem skal saa have gul kort for noel?
Træneren eller 4. dommeren.

6094: ¿Hvis alle kampe i en VM-gruppe ender 0-0, hvad sker der saa?
Plat eller krone.

6095: ¿Er Rafa Benitez en dygtig manager?
Ja.

6096: ¿Hvad er den sygeste (syg = upassende, usmagelig, etc.) joke du kan?
Ingen pt.

6097: ¿i dit klaedeskab, hvad er dit yndlings stykke toej?
Pas.

6098: ¿Kender du nogen som ikke kan lide bandet Queen?
Nej.

6099. ¿Hvilket citat tager du selv i at sige gang paa gang?
Pas.

7000: ¿Hvor mange sprog kan du tale, og hvor godt?
Dansk, jysk, sjællandsk, engelsk og tysk - alle til UG med kryds og slange.
Y. N. W. A. - #JFT97
6091: Se bort fra DK, hvilket hold hepper du paa til VM?
Italien.

6092: Har du motrocykel koerekort eller er det noget du overvejer at anskaffe dig?
Nej og nej.

6093: Hvis ingen fodboldspillere i en kamp gaar hen for at tage et netop doemt frispark, hvem skal saa have gul kort for noel?
...

6094: Hvis alle kampe i en VM-gruppe ender 0-0, hvad sker der saa?
...

6095: Er Rafa Benitez en dygtig manager?
Han har haft sine kampe, men generelt meget middelmådig.

6096: Hvad er den sygeste (syg = upassende, usmagelig, etc.) joke du kan?
Der skal vi vel ud i noget racistisk.

6097: i dit klaedeskab, hvad er dit yndlings stykke toej?
Min milan trøje med Weah!

6098: Kender du nogen som ikke kan lide bandet Queen?
Det er ikke noget jeg har diskuteret med så mange.

6099. Hvilket citat tager du selv i at sige gang paa gang?
......, men ja, alt er relativt.

7000: ¿Hvor mange sprog kan du tale, og hvor godt?
Dansk og engelsk. I nødstilfælde kunne jeg nok godt finde nogen tyske gloser frem.
[i]Was speaking to this 13 year old girl on facebook when she said to me \"I am an undercover cop\" I thought wow... a job like that at her age! [/i]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
6091: ¿Se bort fra DK, hvilket hold hepper du paa til VM? Ikke nogen

6092: ¿Har du motrocykel koerekort eller er det noget du overvejer at anskaffe dig? Nej, og kunne ikke tænke mig et.

6093: ¿Hvis ingen fodboldspillere i en kamp gaar hen for at tage et netop doemt frispark, hvem skal saa have gul kort for noel? Det sker ikke.

6094: ¿Hvis alle kampe i en VM-gruppe ender 0-0, hvad sker der saa? Lodtrækning

6095: ¿Er Rafa Benitez en dygtig manager? Indkøb kan han i hvert fald ikke.. Degen, hehe, tst tsk.

6096: ¿Hvad er den sygeste (syg = upassende, usmagelig, etc.) joke du kan? De findes ikke. Man bliver nødt til at have jokes.

6097: ¿i dit klaedeskab, hvad er dit yndlings stykke toej? et par Diesel jeans

6098: ¿Kender du nogen som ikke kan lide bandet Queen? Det ved jeg ikke.

6099. ¿Hvilket citat tager du selv i at sige gang paa gang? "I sandhed"

7000: ¿Hvor mange sprog kan du tale, og hvor godt? Dansk, ret godt. Norsk, svensk knap så godt. Engelsk okay. Tysk rigtig skidt.
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
6091: ¿Se bort fra DK, hvilket hold hepper du paa til VM?
Serbien, Elfenbenskysten, og England.

6092: ¿Har du motrocykel koerekort eller er det noget du overvejer at anskaffe dig? Nej, men ville gerne have det.

6093: ¿Hvis ingen fodboldspillere i en kamp gaar hen for at tage et netop doemt frispark, hvem skal saa have gul kort for noel? Øh??

6094: ¿Hvis alle kampe i en VM-gruppe ender 0-0, hvad sker der saa? Lodtrækning

6095: ¿Er Rafa Benitez en dygtig manager? Definer dygtig.

6096: ¿Hvad er den sygeste (syg = upassende, usmagelig, etc.) joke du kan? (tror lige jeg editer den væk alligevel). En del, men prøver at glemme dem..

6097: ¿i dit klaedeskab, hvad er dit yndlings stykke toej? Min Wolves trøje

6098: ¿Kender du nogen som ikke kan lide bandet Queen? Det gør jeg nok

6099. ¿Hvilket citat tager du selv i at sige gang paa gang? "Gider du skat?" Når min lille datter for 27.gang vågner om natten og skal skiftes...

7000: ¿Hvor mange sprog kan du tale, og hvor godt? Udover dansk. Engelsk, flydende. Tysk, og spansk til husbehov. Russisk er jeg lige begyndt på, og på fransk kan jeg alt, undtagen sproget..
6091: ¿Se bort fra DK, hvilket hold hepper du paa til VM?
- Italien, selvom de nok får et elendigt VM. Desuden plejer jeg at sympatisere en smule med Argentina, men der er Maradona kommet i vejen.

6092: ¿Har du motrocykel koerekort eller er det noget du overvejer at anskaffe dig?
- Har ikke, men overvejer det tit.

6093: ¿Hvis ingen fodboldspillere i en kamp gaar hen for at tage et netop doemt frispark, hvem skal saa have gul kort for noel?
- Det ved jeg ikke, ham der står tættest på? Eller træneren?

6094: ¿Hvis alle kampe i en VM-gruppe ender 0-0, hvad sker der saa?
- Lodtrækning?

6095: ¿Er Rafa Benitez en dygtig manager?
- Ja uden tvivl. Se på mandens resultater. Han har både i Valencia og Liverpool vist, at han kan skabe store ting ud af middelmådighed. Omend han har virket en smule slidt de sidste to år.

6096: ¿Hvad er den sygeste (syg = upassende, usmagelig, etc.) joke du kan?
- Jeg synes generelt ikke planlagte jokes er specielt sjovt.

6097: ¿i dit klaedeskab, hvad er dit yndlings stykke toej?
- Jeg er rimelig glad for en Provider jakke, en sort læderjakke. Lidt grunge.

6098: ¿Kender du nogen som ikke kan lide bandet Queen?
- Givetvis. Sikkert mine venner der er homoer.

6099. ¿Hvilket citat tager du selv i at sige gang paa gang?
- Man vinder aldrig, hvis man ikke tager chancer.

7000: ¿Hvor mange sprog kan du tale, og hvor godt?
- Dansk og engelsk. Kan lidt gloser på tysk og spansk.
Den der ler sidst, fatter joken for sent!!
"Desuden plejer jeg at sympatisere en smule med Argentina, men der er Maradona kommet i vejen"

Har det præcist på samme måde. Har glædet mig i 4 år til at se det argentinske vm hold anno 2010. Men nu skal jeg tækkes med, at se den selvfede flødebollle, stå og skabe sig på sidelinjen, og det trækker gevaldigt ned.
Vinder Argentina, bliver det på trods af Diego, ikke pga, og det synes jeg er ærgeligt, med det fantastiske hold, de potentielt set kunne have.
Ja, jeg må indrømme at jeg har det på samme måde. Den kæmpe talentmasse man har i Argentina har kastet fantastiske spillere af sig, men Maradonna synes at være lige så ringe en træner, som han var en god fodboldspiller.

Man har virkelig ikke tænkt sig om, da man ansætte den mand. Han er så godt som umulig at fyre, hvilket måske kunne gå hvis han rent faktisk være en duelig træner, men det er han bare ikke. Det er vitterlig en kattepine, man selv har sat sig i i Argentina
Annonce