Snak

Mere indhold efter annoncen
10 nye spørgsmål + 5 VM spørgsmål.

1) VM-1: VM´s gruppespil er næsten færdigspillet, hvem har været den største skuffelse, og hvem har imponeret, både som hold og enkeltpræstationer.

Frankrig har skuffet helt vildt. Det samme har Italien og England. Danmark var bare ikke bedre. Ribery har selvsagt skuffet og det samme har skod Iquinta. Rooney og Lampard har skuffet meget.

Uruguay har imponeret mig, og Forlan har virkelig sprudlet.

VM-2: Danmark røg som bekendt ud, hvilken figur syntes du at vi gjorde, og var det en fejl at satse på den gamle garde?

2) Trist figur med momentvise gode glimt. Martin skulle ikke have haft spilletid fra start, og Jon skulle have været byttet ud med Søren Larsen noget tidligere i kampene.

3) VM-3: Der bliver skrevet meget om manglende niveau hos de danske fodboldkommentatorer, hvad mener du, er kritikken på sin plads? Hvis ja, hvem ønsker du der skal overtage?

Jeg orker ikke at begynde med dem. De er rystende uvidende, og kan ikke kende forskel på Ribery og Lilian Thuram. David Kroner er kompetent, og det samme er Morten Bruun, og værten fra Kanal 5 (til engelsk og spansk fodbold)

4) VM-4: Det har indtil videre været et meget uforudsigeligt VM, hvor mange penge har din bookmaker tjent på dig?

100 kr.

6) VM-5: Bafana Bafana røg som den første værtsnation nogensinde ud i første runde, havde du forventet dig mere af det vuvuzela-truttende land?

Nej. Hvem kan spille med 60.000 larmende lortehorn i samtlige 90 minutter?

----------------

7010: Sommeren ser ud til at ramme Danmark i weekenden, hvordan skal det udnyttes?

Ved at være ude

7011: Hvad er din mening omkring Helle´s lille skattefidus?

Det gæler alle mennesker (næsten). Kan man gøre det nemt, smart og bekvemt for sig selv - så gør man det. Skid på ideologierne

7012: Hele Danmark´s Brian Sandberg sidder for tiden inde, da han er sigtet for drabsforsøg, bliver TV-darlingen kendt skyldig?

Jaj

7013: Endnu en uge med skyderier i København, gør situationen mellem indvandrerbanderne og HA dig utryg?

Ind i mellem. De kan jo ikke ramme de rigtige, og er for dumme til at kende forskel på almindelige borgere og deres rivaler. Primitive idioter med fedt i øjnene

7014: Den kvindelige udgave af Sidney Lee viste i ugens løb sine sangtalenter frem i Go´ Morgen Danmark ( http://www.youtube.com/w…er_embedded ).
Hvordan klarede hun det?

Nægter at se eller høre om det.

7015: Både Randers og Brøndby trak overkommelige modstandere i deres færd mod EL gruppespillet, hvordan ser du de danske holds muligheder ude i Europa i år?

Ok.

7016: Sölvi, Kim Christensen, Claudemir, Toft, Greven, Storbæk, og Priske er alle blevet hentet i denne uge, hvem har gjort det største scoop?

Aner det ikke.

7017: Har overfaldet af de ansatte i Netto fået dig til at tænke dig en ekstra gang om, før du sender din ansøgning til Netto?

Hvor mange herinde søger job i netto? Forpulede idioter - dem der overfalder nettofolk. Send dem til Afrika, og lad dem slås om maden i stedet for slås om at skulle skifte kø. Forkælede satans yngel

7018: "Hash-betjenten" har i denne uge valgt at sige op, hvad mener du, er det okay at følge sin egen etik og moral når man er ansat som betjent?

Så er man jo idiot. Yd med ham.

7019: Caroline Wozniacki har slået sig videre til 3. runde af Wimbledon, hvor langt kommer hun i år?

langt
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
VM-1: VM´s gruppespil er næsten færdigspillet, hvem har været den største skuffelse, og hvem har imponeret, både som hold og enkeltpræstationer.
- Jeg havde store forventninger til Drogba og Co. De står for mig som den største skuffelse sammen med Italien. Messi ser ud til at præstere på landsholdet og det sagtens blive endnu bedre. Han mangler bare målene.

VM-2: Danmark røg som bekendt ud, hvilken figur syntes du at vi gjorde, og var det en fejl at satse på den gamle garde?
- Vi har fandme gjort det uhørt dårlig. Alt den snak om at vi bare skal være glade for at være med, giver mig kvalme. Vi var i en meget overkommelig gruppe og det er en ærgelig at ryge ud på decideret børnefejl. Japan er på alle måder ikke hold som burde volde os særlige problemer.

VM-3: Der bliver skrevet meget om manglende niveau hos de danske fodboldkommentatorer, hvad mener du, er kritikken på sin plads? Hvis ja, hvem ønsker du der skal overtage?
- Peter Sørensen(fra Kanal5), ville være et fremragende bidrag. Egentlig er det kun Martin Laursen som irriterer mig.

VM-4: Det har indtil videre været et meget uforudsigeligt VM, hvor mange penge har din bookmaker tjent på dig?
- Jeg er ret fattig pt. Dog ikke pga. min bookmaker, men fordi jeg er et fjols.

VM-5: Bafana Bafana røg som den første værtsnation nogensinde ud i første runde, havde du forventet dig mere af det vuvuzela-truttende land?
- Jeg troede faktisk på at de lige netop ville snige sig videre. Primært fordi jeg ikke forventede at Forlan og Co. ville gøre det så godt.
----------------

7010: Sommeren ser ud til at ramme Danmark i weekenden, hvordan skal det udnyttes?
- Min kæreste skal på Roskilde, så far skal bare chile for sig selv! Yeah.

7011: Hvad er din mening omkring Helle´s lille skattefidus?
- Indtil videre intet. Vi mangler en del info. Problemet er jo snarere at hun er politiker end den egentlig(mulige)gerning, fordi principper ofte sidder løst hos rigtig mange, hvad angår udveje for at betale skat. Jeg synes i øvrigt Helle er lækker(seriøst)

7012: Hele Danmark´s Brian Sandberg sidder for tiden inde, da han er sigtet for drabsforsøg, bliver TV-darlingen kendt skyldig?
- Han har kneppet Kira Eggers. Så han har vel taget sin tørn. Jeg elsker i øvrigt hans snak om at indvandrere ikke er noget han har imod, kun dem som laver ballade. Dejlig hyklerisk-rocker-moral.

7013: Endnu en uge med skyderier i København, gør situationen mellem indvandrerbanderne og HA dig utryg?
- Kun fordi at jeg er så bredskuldrede at jeg hurtigt kunne blive forvekslet med en AKer.

7014: Den kvindelige udgave af Sidney Lee viste i ugens løb sine sangtalenter frem i Go´ Morgen Danmark ( http://www.youtube.com/w…er_embedded ).
Hvordan klarede hun det?

- Har ikke hørt det endnu. Og højtalerne er døde her på arbejdet, så det må jeg have til gode.

7015: Både Randers og Brøndby trak overkommelige modstandere i deres færd mod EL gruppespillet, hvordan ser du de danske holds muligheder ude i Europa i år?
- Brøndby har brug for nogle forstærkninger for at gøre sig godt ude i Europa. Randers er svær at bedømme, for ved ikke, hvad vi burde kunne forvente af dem. Ellers tror jeg på et år med rimelige resultater.

7016: Sölvi, Kim Christensen, Claudemir, Toft, Greven, Storbæk, og Priske er alle blevet hentet i denne uge, hvem har gjort det største scoop?
-Helt klart islændningen.

7017: Har overfaldet af de ansatte i Netto fået dig til at tænke dig en ekstra gang om, før du sender din ansøgning til Netto?
- Hehe. Det firma jeg arbejder har vagter stående derude, men kun i perioder, det bliver så lavet om til en heldagsvagt hele ugen pga. de fjolser(hvis de ikke lukker)En hel dag stående i en Netto er vitterlig en kedelig opgave. Har selv stået derude et par gange og man kan godt mærke at mange i nærområdet kigger skævt på en.

7018: "Hash-betjenten" har i denne uge valgt at sige op, hvad mener du, er det okay at følge sin egen etik og moral når man er ansat som betjent?
- Nej. Han skal holde sig til loven og ikke sit eget moral-kodeks.

7019: Caroline Wozniacki har slået sig videre til 3. runde af Wimbledon, hvor langt kommer hun i år?
- Lidt ligeglad. Men hendes krop er begyndt at blive godt voksen.
1) VM-1: VM´s gruppespil er næsten færdigspillet, hvem har været den største skuffelse, og hvem har imponeret, både som hold og enkeltpræstationer.

- Frankrig har været den største skuffelse, Italien har været dårlige, men Frankrig har væreten skændsel. Derudover har Serbien også skuffet mig.
Af spillere må jeg sige Evra og Anelka - både fordi de har været ringe og fordi deres menneskelige egenskaber har vist sig pinlige.

Chile og Brasilien har imponeret mig en del. Jeg tror ikke Chile går videre fra gruppen, men de har virkelig spillet en god gang fodbold. Brasilien virker som det stærkeste bud for mig lige nu - diciplineret men stadig sprudlende.

VM-2: Danmark røg som bekendt ud, hvilken figur syntes du at vi gjorde, og var det en fejl at satse på den gamle garde?

- Vi gjorde ikke en flot figur, men vi præsterede hvad man kan forvente. Vi taber knebent til Holland, slår Cameroun og går ned mod Japan. Jeg er ikke skuffet, det er flot at vi bare er med til VM.
Hvorfor skulle han have skiftet den gamle garde ud, det var trods alt dem, der slog Portugal og Sverige. Jeg synes Morten Olsen har gjort hvad man kan forvente.

3) VM-3: Der bliver skrevet meget om manglende niveau hos de danske fodboldkommentatorer, hvad mener du, er kritikken på sin plads? Hvis ja, hvem ønsker du der skal overtage?

- Kritikken er på sin plads, dels fordi de er uvidne og ikke læser op på stoffet og dels fordi de uinsopirerende at høre på. Dog var Bordingaard gansek fin. Morten Bruun er fantastisk og burde være en mulighed.

4) VM-4: Det har indtil videre været et meget uforudsigeligt VM, hvor mange penge har din bookmaker tjent på dig?

- 75 kr.

6) VM-5: Bafana Bafana røg som den første værtsnation nogensinde ud i første runde, havde du forventet dig mere af det vuvuzela-truttende land?

Nej. De har gjort det bedre end jeg havde forventet.

----------------

7010: Sommeren ser ud til at ramme Danmark i weekenden, hvordan skal det udnyttes?
- Stranden.

7011: Hvad er din mening omkring Helle´s lille skattefidus?
- JEg synes det er fint - er det chokerende at en socialdemokrat vil have mere til sig selv?

7012: Hele Danmark´s Brian Sandberg sidder for tiden inde, da han er sigtet for drabsforsøg, bliver TV-darlingen kendt skyldig?
- Jeg ved slet ikke nok om sagen.

7013: Endnu en uge med skyderier i København, gør situationen mellem indvandrerbanderne og HA dig utryg?
- Nej. Tænker aldrig over det.

7014: Den kvindelige udgave af Sidney Lee viste i ugens løb sine sangtalenter frem i Go´ Morgen Danmark ( http://www.youtube.com/w…er_embedded ).
Hvordan klarede hun det?
- Min kammerat mener det bliver et sommerhit, jeg er ikke så sikker. Men det er bedre end den der "Alle mine venner".

7015: Både Randers og Brøndby trak overkommelige modstandere i deres færd mod EL gruppespillet, hvordan ser du de danske holds muligheder ude i Europa i år?
- Jeg synes det er en god samling af hold vi har fået med i Europ. Jeg tror på et godt år.

7016: Sölvi, Kim Christensen, Claudemir, Toft, Greven, Storbæk, og Priske er alle blevet hentet i denne uge, hvem har gjort det største scoop?
- FCK - Sölvi.

7017: Har overfaldet af de ansatte i Netto fået dig til at tænke dig en ekstra gang om, før du sender din ansøgning til Netto?
- Hehe.

7018: "Hash-betjenten" har i denne uge valgt at sige op, hvad mener du, er det okay at følge sin egen etik og moral når man er ansat som betjent?
- Man kan ikke være betjent hvis man ikke tror på loven.

7019: Caroline Wozniacki har slået sig videre til 3. runde af Wimbledon, hvor langt kommer hun i år?
- Hun ryger ud i næste rundte.
Den der ler sidst, fatter joken for sent!!
VM-1: VM´s gruppespil er næsten færdigspillet, hvem har været den største skuffelse, og hvem har imponeret, både som hold og enkeltpræstationer.

Jeg ved ikke om man kan kalde Frankrig og Italien for skuffelser, da de jo ikke har været videre imponerende under kvalifikationen heller, men deres manglende vilje har dog været en skændsel, synes jeg.

New Zealand har efter forholdene klaret sig rigtig fint. Ellers har et hold som Uruguay været meget stærke, med en storspillende Forlan på toppen.

VM-2: Danmark røg som bekendt ud, hvilken figur syntes du at vi gjorde, og var det en fejl at satse på den gamle garde?

Vi gjorde en dårlig figur, vil jeg mene. Det er ikke så meget det at vi ryger ud i gruppespillet, hvilket i sig selv ikke er videre imponerende, men at profiler under kvalifikationen som Christian Poulsen og Thomas Sørensen koster på den måde i de to sidste kampe er slet og ret under niveau. Defensiven, som normalt har været vores stærkeste våben, har bestemt ikke været god under VM.

Med "den gamle garde" menes der vel Martin Jørgensen, Jon Dahl Tomasson og Dennis Rommedahl. Sidstnævnte kan man vist ikke brokke sig over, da han vel næsten har været vores bedste spiller under turneringen.

Martin Jørgensen har lidt under hans manglende tempo, men set ud fra konkurrenternes manglende niveau, synes jeg faktisk udtalelse er lettere indiskutabel, da hverken Daniel Jensen eller Jakob Poulsen på nogen måde har været bedre.

Jon Dahl Tomasson har vel været den svagest spillende af de tre. Det er ikke sådan jeg synes han har spillet dårligt, men hans afslutninger har simpelthen været for svage. Det er spørgsmålet om en halskadet Grønkjær eller Enevoldsen ville have gjort det bedre, for slet ikke at tale om Kahlenberg, som også var ude af form. Reelt set synes jeg kun det var Eriksen, som måske kunne have taget startpladsen, men Jon Dahl skulle selvfølgelig være en del af truppen. Alt andet ville være idiotisk.

VM-3: Der bliver skrevet meget om manglende niveau hos de danske fodboldkommentatorer, hvad mener du, er kritikken på sin plads? Hvis ja, hvem ønsker du der skal overtage?

Niveauet er selvfølgelig utroligt lavt. Jeg ser dog ikke ret mange danskere, af de mere prominente vel at mærke, skulle kunne gøre det ret meget bedre, så det er nok en ting vi om ikke andet må affinde os med indtil videre.

VM-4: Det har indtil videre været et meget uforudsigeligt VM, hvor mange penge har din bookmaker tjent på dig?

Ikke en rød reje. Jeg oddser ikke.

VM-5: Bafana Bafana røg som den første værtsnation nogensinde ud i første runde, havde du forventet dig mere af det vuvuzela-truttende land?

Nej det havde jeg egentlig ikke. De spillede med de midler de havde, og de fik trods alt 4 point- 1 point mere end os selv.

----------------

7010: Sommeren ser ud til at ramme Danmark i weekenden, hvordan skal det udnyttes?

Min mor har rund fødselsdag, så det går lørdagen vist med. Ellers ved jeg det ikke helt, men jeg skal selvfølgelig ud.

7011: Hvad er din mening omkring Helle´s lille skattefidus?

Det er vel manden, der her hentydes til. Det er dumt ikke at få papir på at han må betale skat i udlandet, så langt så godt, men nu når man ikke var enige om, om det var lovbrud eller ej, blæste BT måske sagen til for højt op.

Under alle omstændigheder var det dog smart at lække historien nu, da den vel kan gøre mindst skade på dette tidspunkt.

7012: Hele Danmark´s Brian Sandberg sidder for tiden inde, da han er sigtet for drabsforsøg, bliver TV-darlingen kendt skyldig?

Jeg troede at han var Danmarks TV-darling. Derudover aner jeg intet om retspraksis eller beviserne i sagen, så jeg melder pas.

7013: Endnu en uge med skyderier i København, gør situationen mellem indvandrerbanderne og HA dig utryg?

Ikke mere end den plejer, hvilket vil sige meget lidt. Jeg kan næsten ikke bo længere derfra alligevel. Jeg kan dog godt sætte mig ind i den usikkerhed børnefamilier især må have, men jeg selv frygter det ikke nej.

7014: Den kvindelige udgave af Sidney Lee viste i ugens løb sine sangtalenter frem i Go´ Morgen Danmark ( http://www.youtube.com/w…er_embedded ).
Hvordan klarede hun det?

Jamen hun klarer det vel lige så flot, som hun plejere at gøre- det vil sige hun er lige så dum at høre på som sædvanligt. På den ene side vil hun være kendt, men på den anden side så smider hun Jantelovskortet, så snart folk siger det som det er, at hun ikke har et reelt sangtalent. Det er lige til Nationen på sin vis.

7015: Både Randers og Brøndby trak overkommelige modstandere i deres færd mod EL gruppespillet, hvordan ser du de danske holds muligheder ude i Europa i år?

Forhåbentlig får vi en lidt bedre pointhøst end sidste sæson, hvor det reelt set kun var Randers og FC København, som kunne være deres indsats bekendt.

Jeg tror at FC Nordsjælland og Randers får det mere end svært, mens OB og Brøndby vel kan komme i nærheden af gruppespillet. Jeg tror ikke på Brøndby, da deres resultater i Europa de sidste par år ikke har været imponerende, da de ikke er sikre på at blive seedet i 4. kvalrunde og da deres trup ikke er overbevisende lige nu. Det sidste må de dog forventes at få ændret lidt på.

OB kunne godt gå hen og gøre det udmærket i år, men det er vist også nødvendigt, hvis vi skal klare os godt.

FC København bør gå i Champions League, selvom man godt kan være uheldige at møde nogle modstandere, der er på niveau med holdet selv. 2 gange misset CL-kvalifikation vil dog være uacceptabelt, modstanden in mente, og derfor tror og håber jeg også på vi igen får et dansk hold med i Champions League.

7016: Sölvi, Kim Christensen, Claudemir, Toft, Greven, Storbæk, og Priske er alle blevet hentet i denne uge, hvem har gjort det største scoop?

Ingen af disse spillere er vel scoops, men FC København har selvfølgelig handlet stærkest ind. De har dog også brugt flest penge, så den er vist svær. Styrkeforholdet er dog klart, FC Københavns signinger har gjort at man indtil videre holder niveau, hvilket i sig selv er imponerende nok.

7017: Har overfaldet af de ansatte i Netto fået dig til at tænke dig en ekstra gang om, før du sender din ansøgning til Netto?

Nej det har det ikke, fordi jeg endnu aldrig har sendt en ansøgning af sted til Netto.

7018: "Hash-betjenten" har i denne uge valgt at sige op, hvad mener du, er det okay at følge sin egen etik og moral når man er ansat som betjent?

Nej det er det selvfølgelig ikke- især ikke som betjent. At jeg så godt kan se det fornuftige i en legalisering, en prøveperiode til at starte med, af hashen i København, ændrer ikke det store ved, at borgere skal følge loven. At han så er betjent gør det ikke just hans manglende vilje til at se det ulovlige i hahsforbrug bedre.

7019: Caroline Wozniacki har slået sig videre til 3. runde af Wimbledon, hvor langt kommer hun i år?

Hun ryger vel ud i kvartfinalen. Jeg synes stadig hun mangler for alvor at vise noget, når det gælder, så jeg har svært ved at se hende gå hele vejen i hvert fald. Jeg håber dog naturligvis på det.
VM-1: VM´s gruppespil er næsten færdigspillet, hvem har været den største skuffelse, og hvem har imponeret, både som hold og enkeltpræstationer. Skuffelser: Frankrig og Italien naturligvis. Imponeret over Chile so far...og er helt tosset med japanernes funky hårstil.

VM-2: Danmark røg som bekendt ud, hvilken figur syntes du at vi gjorde, og var det en fejl at satse på den gamle garde? Det var ikke kønt, men det kunne heller ikke være meget anderledes.

VM-3: Der bliver skrevet meget om manglende niveau hos de danske fodboldkommentatorer, hvad mener du, er kritikken på sin plads? Hvis ja, hvem ønsker du der skal overtage? Jeg ser fodbold på engelsk tv, så det er jeg ikke i stand til at svare på.

VM-4: Det har indtil videre været et meget uforudsigeligt VM, hvor mange penge har din bookmaker tjent på dig?
ingen.

VM-5: Bafana Bafana røg som den første værtsnation nogensinde ud i første runde, havde du forventet dig mere af det vuvuzela-truttende land?
Nææ...
----------------

7010: Sommeren ser ud til at ramme Danmark i weekenden, hvordan skal det udnyttes?
Bor ikke i DK.

7011: Hvad er din mening omkring Helle´s lille skattefidus?
Har jeg ikke hørt om.

7012: Hele Danmark´s Brian Sandberg sidder for tiden inde, da han er sigtet for drabsforsøg, bliver TV-darlingen kendt skyldig?
Kender ikke manden.

7013: Endnu en uge med skyderier i København, gør situationen mellem indvandrerbanderne og HA dig utryg?
Nej...se ovenstående.

7014: Den kvindelige udgave af Sidney Lee viste i ugens løb sine sangtalenter frem i Go´ Morgen Danmark ( http://www.youtube.com/w…er_embedded ).
Hvordan klarede hun det?
Det har jeg ikke tid til.

7015: Både Randers og Brøndby trak overkommelige modstandere i deres færd mod EL gruppespillet, hvordan ser du de danske holds muligheder ude i Europa i år?
Forhåbentlig gode...de skl gå rigtig langt eller løbe ind i et af de engelske/spanske hold for at jeg får dem at se.

7016: Sölvi, Kim Christensen, Claudemir, Toft, Greven, Storbæk, og Priske er alle blevet hentet i denne uge, hvem har gjort det største scoop?
Er ikke nede med superligaen.

7017: Har overfaldet af de ansatte i Netto fået dig til at tænke dig en ekstra gang om, før du sender din ansøgning til Netto?
Bliver de overfaldet?...uden at lyde som et sygt karierre menneske, vil jeg betragte det at arbejde i Netto som et voldsomt skridt ned af stigen for mig personligt.

7018: "Hash-betjenten" har i denne uge valgt at sige op, hvad mener du, er det okay at følge sin egen etik og moral når man er ansat som betjent?
Jeg har ikke noget problem med hash, har det faktisk rigtig godt med hash...men når det er sagt, må man acceptere at der er være nogle begrænsninger i forbindelse med ens karierrevalg.

7019: Caroline Wozniacki har slået sig videre til 3. runde af Wimbledon, hvor langt kommer hun i år?
Ingen anelse.
Lets face it, comedy is a dead art form. Tragedy, now that is funny...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
VM-1: VM´s gruppespil er næsten færdigspillet, hvem har været den største skuffelse, og hvem har imponeret, både som hold og enkeltpræstationer.

Frankrig.


VM-2: Danmark røg som bekendt ud, hvilken figur syntes du at vi gjorde, og var det en fejl at satse på den gamle garde?

Jeg var for fuld til at kunne huske kampen fra i går - men vildt nok at en Honda kan køre 11 mand over!


VM-3: Der bliver skrevet meget om manglende niveau hos de danske fodboldkommentatorer, hvad mener du, er kritikken på sin plads? Hvis ja, hvem ønsker du der skal overtage?

Ingen ide - jeg tager det som en del af oplevelsen, at der nogen gange siges nogle mærkelige ting.


VM-4: Det har indtil videre været et meget uforudsigeligt VM, hvor mange penge har din bookmaker tjent på dig?

210 kr - det får jeg dog så mere end dobbelt igen, i form af det her gavekort til Unisport.


VM-5: Bafana Bafana røg som den første værtsnation nogensinde ud i første runde, havde du forventet dig mere af det vuvuzela-truttende land?

Næh.


7010: Sommeren ser ud til at ramme Danmark i weekenden, hvordan skal det udnyttes?

Druk i går, grill og øl i dag. Jeg kommer til at være meget ramt i morgen...


7011: Hvad er din mening omkring Helle´s lille skattefidus?

Jeg kunne ikke være mere ligeglad.


7012: Hele Danmark´s Brian Sandberg sidder for tiden inde, da han er sigtet for drabsforsøg, bliver TV-darlingen kendt skyldig?

Det ved jeg af gode grunde ikke.


7013: Endnu en uge med skyderier i København, gør situationen mellem indvandrerbanderne og HA dig utryg?

Næh.


7014: Den kvindelige udgave af Sidney Lee viste i ugens løb sine sangtalenter frem i Go´ Morgen Danmark ( http://www.youtube.com/w…er_embedded ).
Hvordan klarede hun det?

Sindssygt godt!


7015: Både Randers og Brøndby trak overkommelige modstandere i deres færd mod EL gruppespillet, hvordan ser du de danske holds muligheder ude i Europa i år?

Jeg tvivler på vi ser det vilde fra Randers - Brøndby når vel til runden inden gruppespillet, og dør så mod en modstander der bare er det bedre. Jeg forventer af se FCK i ChL gruppespillet.


7016: Sölvi, Kim Christensen, Claudemir, Toft, Greven, Storbæk, og Priske er alle blevet hentet i denne uge, hvem har gjort det største scoop?

Min egen klub, i forhold til Sölvi. Claudemir kender jeg ikke noget til.


7017: Har overfaldet af de ansatte i Netto fået dig til at tænke dig en ekstra gang om, før du sender din ansøgning til Netto?

Næh.


7018: "Hash-betjenten" har i denne uge valgt at sige op, hvad mener du, er det okay at følge sin egen etik og moral når man er ansat som betjent?

Det værste er at han vel nu får mere tid til at chikanere DR, men derudover er manden jo enten hjernedødt uintelligent, eller bare ualmindeligt dum.


7019: Caroline Wozniacki har slået sig videre til 3. runde af Wimbledon, hvor langt kommer hun i år?

Ingen anelse, Tennis siger mig intet.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
7010: Sommeren ser ud til at ramme Danmark i weekenden, hvordan skal det udnyttes?

- Puha. Opladning til jobsamtale på mandag.

7011: Hvad er din mening omkring Helle´s lille skattefidus?
- Gennemført idiotisk, at manden ikke har styr på det. Sværere er det fandme ikke.

7012: Hele Danmark´s Brian Sandberg sidder for tiden inde, da han er sigtet for drabsforsøg, bliver TV-darlingen kendt skyldig?
- Jeg har ikke overværet rettergangen. Måske.

7013: Endnu en uge med skyderier i København, gør situationen mellem indvandrerbanderne og HA dig utryg?
- Det burde den, men nej.

7014: Den kvindelige udgave af Sidney Lee viste i ugens løb sine sangtalenter frem i Go´ Morgen Danmark ( http://www.youtube.com/w…er_embedded ).
Hvordan klarede hun det?
- Ligeglad.

7015: Både Randers og Brøndby trak overkommelige modstandere i deres færd mod EL gruppespillet, hvordan ser du de danske holds muligheder ude i Europa i år?
- fornuftige. Seedninger må skabe forventninger. Endnu engang tak AaB! I gør, hvad der er bedst for Danmark.

7016: Sölvi, Kim Christensen, Claudemir, Toft, Greven, Storbæk, og Priske er alle blevet hentet i denne uge, hvem har gjort det største scoop?
- Fck med Sølvi selvfølgelig.

7017: Har overfaldet af de ansatte i Netto fået dig til at tænke dig en ekstra gang om, før du sender din ansøgning til Netto?
- Dø.

7018: "Hash-betjenten" har i denne uge valgt at sige op, hvad mener du, er det okay at følge sin egen etik og moral når man er ansat som betjent?
- Er det ikke reguleret for tjenestemænd???

7019: Caroline Wozniacki har slået sig videre til 3. runde af Wimbledon, hvor langt kommer hun i år?
- Hun taber til en af de sorte.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
7010: Sommeren ser ud til at ramme Danmark i weekenden, hvordan skal det udnyttes?

- Der skal da jobbes lørdag og søndag.

7011: Hvad er din mening omkring Helle´s lille skattefidus?

- Hvem Helle?

7012: Hele Danmark´s Brian Sandberg sidder for tiden inde, da han er sigtet for drabsforsøg, bliver TV-darlingen kendt skyldig?

- Hvem Brian?

7013: Endnu en uge med skyderier i København, gør situationen mellem indvandrerbanderne og HA dig utryg?

- Nej, jeg bor ikke i Sverige.

7014: Den kvindelige udgave af Sidney Lee viste i ugens løb sine sangtalenter frem i Go´ Morgen Danmark ( http://www.youtube.com/w…er_embedded ).
Hvordan klarede hun det?

- Det er mig en gåde hvordan dem der har indspillet nummeret med hende ikke lige har sagt "Det går vist ikke det her, søde ven."

7015: Både Randers og Brøndby trak overkommelige modstandere i deres færd mod EL gruppespillet, hvordan ser du de danske holds muligheder ude i Europa i år?

- Det er altid en udfordring, at være dansk klub i det store udland. Altså med mindre man er AaB.

7016: Sölvi, Kim Christensen, Claudemir, Toft, Greven, Storbæk, og Priske er alle blevet hentet i denne uge, hvem har gjort det største scoop?

- Sölvi er det største navn.

7017: Har overfaldet af de ansatte i Netto fået dig til at tænke dig en ekstra gang om, før du sender din ansøgning til Netto?

- Har jeg planer om, at sende en ansøgning til Netto? Oh well, been there done that.

7018: "Hash-betjenten" har i denne uge valgt at sige op, hvad mener du, er det okay at følge sin egen etik og moral når man er ansat som betjent?

- "Mentalt forstyrret" er det første der dukker op i mine tanker.

7019: Caroline Wozniacki har slået sig videre til 3. runde af Wimbledon, hvor langt kommer hun i år?

- Det kommer helt an på hvornår hun taber.
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked that hooligan." - Eric Cantona
10 nye spørgsmål + 5 VM spørgsmål.

VM-1: VM´s gruppespil er næsten færdigspillet, hvem har været den største skuffelse, og hvem har imponeret, både som hold og enkeltpræstationer.

Italien har uden tvivl skuffet mig mest. Tyskland klarer sig ligeså godt som jeg havde håbet på og det glæder mig at Özil har trådt i karakter.

VM-2: Danmark røg som bekendt ud, hvilken figur syntes du at vi gjorde, og var det en fejl at satse på den gamle garde?

Vi gjorde det bedre end jeg forventede. Erfaring er vigtig til disse slutrunder og man kan jo altid være klog set i bagskabenslys.

VM-3: Der bliver skrevet meget om manglende niveau hos de danske fodboldkommentatorer, hvad mener du, er kritikken på sin plads? Hvis ja, hvem ønsker du der skal overtage?

Martin Laursen er slet ikke neutral nok i sine udtalelser. Toft er for gammel og ham gutten der kommenterer sammen med Tryllerik skulle være mindre selvfed at høre på.

VM-4: Det har indtil videre været et meget uforudsigeligt VM, hvor mange penge har din bookmaker tjent på dig?

De har vel mistet omkring 250 kr på mig :)

VM-5: Bafana Bafana røg som den første værtsnation nogensinde ud i første runde, havde du forventet dig mere af det vuvuzela-truttende land?

Nej.

----------------

7010: Sommeren ser ud til at ramme Danmark i weekenden, hvordan skal det udnyttes?

Afslapning efter 3 års gymnasietid.

7011: Hvad er din mening omkring Helle´s lille skattefidus?

Det er klart at Løkkes venner forsøger sit bedste på at finde bommerter frem hos hende. Denne gang er det desværre lykkedes dem godt.

7012: Hele Danmark´s Brian Sandberg sidder for tiden inde, da han er sigtet for drabsforsøg, bliver TV-darlingen kendt skyldig?

Aner det ikke.

7013: Endnu en uge med skyderier i København, gør situationen mellem indvandrerbanderne og HA dig utryg?

Faktisk ikke.

7014: Den kvindelige udgave af Sidney Lee viste i ugens løb sine sangtalenter frem i Go´ Morgen Danmark ( http://www.youtube.com/w…er_embedded ).
Hvordan klarede hun det?


Gider for at være ærlig ikke at bruge tid på at se klippet.

7015: Både Randers og Brøndby trak overkommelige modstandere i deres færd mod EL gruppespillet, hvordan ser du de danske holds muligheder ude i Europa i år?

Hvem møder de? Dansk fodbold siger mig ikke meget.

7016: Sölvi, Kim Christensen, Claudemir, Toft, Greven, Storbæk, og Priske er alle blevet hentet i denne uge, hvem har gjort det største scoop?

FCK som altid herhjemme.

7017: Har overfaldet af de ansatte i Netto fået dig til at tænke dig en ekstra gang om, før du sender din ansøgning til Netto?

Nej

7018: "Hash-betjenten" har i denne uge valgt at sige op, hvad mener du, er det okay at følge sin egen etik og moral når man er ansat som betjent?

Ja vi er alle mennesker.

7019: Caroline Wozniacki har slået sig videre til 3. runde af Wimbledon, hvor langt kommer hun i år?

Aner det ikke.
VM-1: VM´s gruppespil er næsten færdigspillet, hvem har været den største skuffelse, og hvem har imponeret, både som hold og enkeltpræstationer.

Største skuffelse må være Frankrig .. Jeg havde mindst regnet med en kvartfinale til dem .. Også på trods er Dommenich .. Chile har imponeret ligeså meget som jeg havde håbet på ..

__

VM-2: Danmark røg som bekendt ud, hvilken figur syntes du at vi gjorde, og var det en fejl at satse på den gamle garde?

Vi gjorde en ganske udemærket figur .. & det var ikke en fejl at satse på "den gamle garde" ..

__

VM-3: Der bliver skrevet meget om manglende niveau hos de danske fodboldkommentatorer, hvad mener du, er kritikken på sin plads? Hvis ja, hvem ønsker du der skal overtage?

Tv2´s kommentatorer er så pivelendige .. Ellers er der, på de andre kanaler, generelt et okay niveau ..

__

VM-4: Det har indtil videre været et meget uforudsigeligt VM, hvor mange penge har din bookmaker tjent på dig?

10kr ..

__

VM-5: Bafana Bafana røg som den første værtsnation nogensinde ud i første runde, havde du forventet dig mere af det vuvuzela-truttende land?

Nææ ..

__

----------------

7010: Sommeren ser ud til at ramme Danmark i weekenden, hvordan skal det udnyttes?

Ved at ligge i telt og være stang bacardi ..

__

7011: Hvad er din mening omkring Helle´s lille skattefidus?

Jeg forholder mig ganske neutralt ..

__

7012: Hele Danmark´s Brian Sandberg sidder for tiden inde, da han er sigtet for drabsforsøg, bliver TV-darlingen kendt skyldig?

Forhåbentligt .. Og så bliver han sendt ud af landet ..

__

7013: Endnu en uge med skyderier i København, gør situationen mellem indvandrerbanderne og HA dig utryg?

Da jeg hverken er i HA miljøet eller bandemiljøet så rør det mig ikke det store ..

__

7014: Den kvindelige udgave af Sidney Lee viste i ugens løb sine sangtalenter frem i Go´ Morgen Danmark ( http://www.youtube.com/w…er_embedded ).
Hvordan klarede hun det?

Godt ..

__

7015: Både Randers og Brøndby trak overkommelige modstandere i deres færd mod EL gruppespillet, hvordan ser du de danske holds muligheder ude i Europa i år?

Det går jo an´ på hvem der ryger op af hatten til de næste runder ..

__

7016: Sölvi, Kim Christensen, Claudemir, Toft, Greven, Storbæk, og Priske er alle blevet hentet i denne uge, hvem har gjort det største scoop?

FCK med Sölvi ..

__

7017: Har overfaldet af de ansatte i Netto fået dig til at tænke dig en ekstra gang om, før du sender din ansøgning til Netto?

Ja .. Nu sender jeg mange flere ..

__

7018: "Hash-betjenten" har i denne uge valgt at sige op, hvad mener du, er det okay at følge sin egen etik og moral når man er ansat som betjent?

Tjae ..

__

7019: Caroline Wozniacki har slået sig videre til 3. runde af Wimbledon, hvor langt kommer hun i år?

Det så sikkert som amen i kirken at hun ryger ud i kvartfinalen ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Annonce