10 nye spørgsmål + 5 VM spørgsmål.
1) VM-1: VM´s gruppespil er næsten færdigspillet, hvem har været den største skuffelse, og hvem har imponeret, både som hold og enkeltpræstationer.
Frankrig har skuffet helt vildt. Det samme har Italien og England. Danmark var bare ikke bedre. Ribery har selvsagt skuffet og det samme har skod Iquinta. Rooney og Lampard har skuffet meget.
Uruguay har imponeret mig, og Forlan har virkelig sprudlet.
VM-2: Danmark røg som bekendt ud, hvilken figur syntes du at vi gjorde, og var det en fejl at satse på den gamle garde?
2) Trist figur med momentvise gode glimt. Martin skulle ikke have haft spilletid fra start, og Jon skulle have været byttet ud med Søren Larsen noget tidligere i kampene.
3) VM-3: Der bliver skrevet meget om manglende niveau hos de danske fodboldkommentatorer, hvad mener du, er kritikken på sin plads? Hvis ja, hvem ønsker du der skal overtage?
Jeg orker ikke at begynde med dem. De er rystende uvidende, og kan ikke kende forskel på Ribery og Lilian Thuram. David Kroner er kompetent, og det samme er Morten Bruun, og værten fra Kanal 5 (til engelsk og spansk fodbold)
4) VM-4: Det har indtil videre været et meget uforudsigeligt VM, hvor mange penge har din bookmaker tjent på dig?
100 kr.
6) VM-5: Bafana Bafana røg som den første værtsnation nogensinde ud i første runde, havde du forventet dig mere af det vuvuzela-truttende land?
Nej. Hvem kan spille med 60.000 larmende lortehorn i samtlige 90 minutter?
----------------
7010: Sommeren ser ud til at ramme Danmark i weekenden, hvordan skal det udnyttes?
Ved at være ude
7011: Hvad er din mening omkring Helle´s lille skattefidus?
Det gæler alle mennesker (næsten). Kan man gøre det nemt, smart og bekvemt for sig selv - så gør man det. Skid på ideologierne
7012: Hele Danmark´s Brian Sandberg sidder for tiden inde, da han er sigtet for drabsforsøg, bliver TV-darlingen kendt skyldig?
Jaj
7013: Endnu en uge med skyderier i København, gør situationen mellem indvandrerbanderne og HA dig utryg?
Ind i mellem. De kan jo ikke ramme de rigtige, og er for dumme til at kende forskel på almindelige borgere og deres rivaler. Primitive idioter med fedt i øjnene
7014: Den kvindelige udgave af Sidney Lee viste i ugens løb sine sangtalenter frem i Go´ Morgen Danmark ( http://www.youtube.com/w…er_embedded ).
Hvordan klarede hun det?
Nægter at se eller høre om det.
7015: Både Randers og Brøndby trak overkommelige modstandere i deres færd mod EL gruppespillet, hvordan ser du de danske holds muligheder ude i Europa i år?
Ok.
7016: Sölvi, Kim Christensen, Claudemir, Toft, Greven, Storbæk, og Priske er alle blevet hentet i denne uge, hvem har gjort det største scoop?
Aner det ikke.
7017: Har overfaldet af de ansatte i Netto fået dig til at tænke dig en ekstra gang om, før du sender din ansøgning til Netto?
Hvor mange herinde søger job i netto? Forpulede idioter - dem der overfalder nettofolk. Send dem til Afrika, og lad dem slås om maden i stedet for slås om at skulle skifte kø. Forkælede satans yngel
7018: "Hash-betjenten" har i denne uge valgt at sige op, hvad mener du, er det okay at følge sin egen etik og moral når man er ansat som betjent?
Så er man jo idiot. Yd med ham.
7019: Caroline Wozniacki har slået sig videre til 3. runde af Wimbledon, hvor langt kommer hun i år?
langt
1) VM-1: VM´s gruppespil er næsten færdigspillet, hvem har været den største skuffelse, og hvem har imponeret, både som hold og enkeltpræstationer.
Frankrig har skuffet helt vildt. Det samme har Italien og England. Danmark var bare ikke bedre. Ribery har selvsagt skuffet og det samme har skod Iquinta. Rooney og Lampard har skuffet meget.
Uruguay har imponeret mig, og Forlan har virkelig sprudlet.
VM-2: Danmark røg som bekendt ud, hvilken figur syntes du at vi gjorde, og var det en fejl at satse på den gamle garde?
2) Trist figur med momentvise gode glimt. Martin skulle ikke have haft spilletid fra start, og Jon skulle have været byttet ud med Søren Larsen noget tidligere i kampene.
3) VM-3: Der bliver skrevet meget om manglende niveau hos de danske fodboldkommentatorer, hvad mener du, er kritikken på sin plads? Hvis ja, hvem ønsker du der skal overtage?
Jeg orker ikke at begynde med dem. De er rystende uvidende, og kan ikke kende forskel på Ribery og Lilian Thuram. David Kroner er kompetent, og det samme er Morten Bruun, og værten fra Kanal 5 (til engelsk og spansk fodbold)
4) VM-4: Det har indtil videre været et meget uforudsigeligt VM, hvor mange penge har din bookmaker tjent på dig?
100 kr.
6) VM-5: Bafana Bafana røg som den første værtsnation nogensinde ud i første runde, havde du forventet dig mere af det vuvuzela-truttende land?
Nej. Hvem kan spille med 60.000 larmende lortehorn i samtlige 90 minutter?
----------------
7010: Sommeren ser ud til at ramme Danmark i weekenden, hvordan skal det udnyttes?
Ved at være ude
7011: Hvad er din mening omkring Helle´s lille skattefidus?
Det gæler alle mennesker (næsten). Kan man gøre det nemt, smart og bekvemt for sig selv - så gør man det. Skid på ideologierne
7012: Hele Danmark´s Brian Sandberg sidder for tiden inde, da han er sigtet for drabsforsøg, bliver TV-darlingen kendt skyldig?
Jaj
7013: Endnu en uge med skyderier i København, gør situationen mellem indvandrerbanderne og HA dig utryg?
Ind i mellem. De kan jo ikke ramme de rigtige, og er for dumme til at kende forskel på almindelige borgere og deres rivaler. Primitive idioter med fedt i øjnene
7014: Den kvindelige udgave af Sidney Lee viste i ugens løb sine sangtalenter frem i Go´ Morgen Danmark ( http://www.youtube.com/w…er_embedded ).
Hvordan klarede hun det?
Nægter at se eller høre om det.
7015: Både Randers og Brøndby trak overkommelige modstandere i deres færd mod EL gruppespillet, hvordan ser du de danske holds muligheder ude i Europa i år?
Ok.
7016: Sölvi, Kim Christensen, Claudemir, Toft, Greven, Storbæk, og Priske er alle blevet hentet i denne uge, hvem har gjort det største scoop?
Aner det ikke.
7017: Har overfaldet af de ansatte i Netto fået dig til at tænke dig en ekstra gang om, før du sender din ansøgning til Netto?
Hvor mange herinde søger job i netto? Forpulede idioter - dem der overfalder nettofolk. Send dem til Afrika, og lad dem slås om maden i stedet for slås om at skulle skifte kø. Forkælede satans yngel
7018: "Hash-betjenten" har i denne uge valgt at sige op, hvad mener du, er det okay at følge sin egen etik og moral når man er ansat som betjent?
Så er man jo idiot. Yd med ham.
7019: Caroline Wozniacki har slået sig videre til 3. runde af Wimbledon, hvor langt kommer hun i år?
langt
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.