7020: Kvalificerer Danmark sig direkte fra gruppespillet til EM-slutrunden?´
Jeg er rimelig overbevist om, vi ender blandt de 2 bedste hold. Om vi bliver nummer 1, ved jeg ikke, men chancerne ser jeg som ganske udmærket.
7021: Ved nævnte slutrunde, ryger England så ud i gruppespillet, kvart- eller semfinalen?
Jeg vil tro de kvalificerer sig sikkert, men - igen igen- formår at fejle i slutrunden. En kvartfinale tror jeg på.
7022: Stimulerer islam intolerance, voldelig adfærd og kvindeundertrykkelse?
I nogle områder kan man nok ikke benægte, at det er tilfældet. Det er dog ikke noget jeg ser som tilfældet i f.eks. Vesten.
7023: Er du blevet forarget over Ramadan-festen/middagen i Folketinget?
Nej. Jeg synes det er fint at man på den måde anerkender islam, som en religion, der sagtens kan gå i spænd med vestlig politik, så længe denne udøves moderat og efter den kultur man nu lever i.
At Grundloven skulle være i vejen for en sådan fest, siger vist mest om det stykke af loven end selve festen.
7024: Linda P. blev årets danske komiker. Hvem burde rettelig havde modtaget prisen?
Det ved jeg ærlig talt ikke. Jeg synes det har været lidt småt med genialiteterne. Måske en komiker fra "Krysters Kartel" kunne have vundet. Jeg synes især manden, der spiller Karsten, Lasse og ham den depressive gør det godt i serien.
7025: Er/bliver Fælleslisten en døgnflue?
Det kommer an på om de mere etablerede partier, vil til at tage centreringsproblematikken alvorligt. Gør de ikke det, vil man nok godt kunne se partiet få stemmer, da de jo er et slags protestparti. Historien vil dog sikkert gentage sig selv med, at de ryger ud i kulden igen om få år.
7026: Hvilken liga er den sjette bedste i Europa?
Ja lige nu er det jo den russiske. Det siger statistikken i hvert fald. Ellers må jeg indrømme, jeg er meget i tvivl.
7027: Køber du regelmæssigt månedsmagasiner som eksempelvis Goal, Illustreret Videnskab m.v. Hvis ja, hvilke?
Jeg har faktisk eksemplarer af begge. Sidstnævnte har jeg dog aldrig læst igennem.
For 1 år siden læste jeg meget "Sportsfan", som jeg stadig synes er et ganske fint blad, men det er generelt døet lidt ud med bladkøberiet fra min side af.
7028: Sommerens bedste transfer i Superligaen?
Claudemir eller Sølvi Ottesen. De to spillere er helt klart i top på deres positioner i ligaregi.
7029: Sommerens bedste transfer i europæisk regi?
David Villa, Zlatan eller Robinho tænker jeg umiddelbart som de største indkøb.
Taler vi penge contra kvalitet, vil jeg dog stadig mene, at van der Vaart handlen er utroligt god.
Jeg er rimelig overbevist om, vi ender blandt de 2 bedste hold. Om vi bliver nummer 1, ved jeg ikke, men chancerne ser jeg som ganske udmærket.
7021: Ved nævnte slutrunde, ryger England så ud i gruppespillet, kvart- eller semfinalen?
Jeg vil tro de kvalificerer sig sikkert, men - igen igen- formår at fejle i slutrunden. En kvartfinale tror jeg på.
7022: Stimulerer islam intolerance, voldelig adfærd og kvindeundertrykkelse?
I nogle områder kan man nok ikke benægte, at det er tilfældet. Det er dog ikke noget jeg ser som tilfældet i f.eks. Vesten.
7023: Er du blevet forarget over Ramadan-festen/middagen i Folketinget?
Nej. Jeg synes det er fint at man på den måde anerkender islam, som en religion, der sagtens kan gå i spænd med vestlig politik, så længe denne udøves moderat og efter den kultur man nu lever i.
At Grundloven skulle være i vejen for en sådan fest, siger vist mest om det stykke af loven end selve festen.
7024: Linda P. blev årets danske komiker. Hvem burde rettelig havde modtaget prisen?
Det ved jeg ærlig talt ikke. Jeg synes det har været lidt småt med genialiteterne. Måske en komiker fra "Krysters Kartel" kunne have vundet. Jeg synes især manden, der spiller Karsten, Lasse og ham den depressive gør det godt i serien.
7025: Er/bliver Fælleslisten en døgnflue?
Det kommer an på om de mere etablerede partier, vil til at tage centreringsproblematikken alvorligt. Gør de ikke det, vil man nok godt kunne se partiet få stemmer, da de jo er et slags protestparti. Historien vil dog sikkert gentage sig selv med, at de ryger ud i kulden igen om få år.
7026: Hvilken liga er den sjette bedste i Europa?
Ja lige nu er det jo den russiske. Det siger statistikken i hvert fald. Ellers må jeg indrømme, jeg er meget i tvivl.
7027: Køber du regelmæssigt månedsmagasiner som eksempelvis Goal, Illustreret Videnskab m.v. Hvis ja, hvilke?
Jeg har faktisk eksemplarer af begge. Sidstnævnte har jeg dog aldrig læst igennem.
For 1 år siden læste jeg meget "Sportsfan", som jeg stadig synes er et ganske fint blad, men det er generelt døet lidt ud med bladkøberiet fra min side af.
7028: Sommerens bedste transfer i Superligaen?
Claudemir eller Sølvi Ottesen. De to spillere er helt klart i top på deres positioner i ligaregi.
7029: Sommerens bedste transfer i europæisk regi?
David Villa, Zlatan eller Robinho tænker jeg umiddelbart som de største indkøb.
Taler vi penge contra kvalitet, vil jeg dog stadig mene, at van der Vaart handlen er utroligt god.