Snak

Mere indhold efter annoncen
Kusk, der er altså andre juleøl end X-mas og Juletuborg!
You can\'t be a Real Country unless you have a BEER and an airline - it helps if you have some kind of a football team or some nuclear weapons, but at the very least you need a BEER. Frank Zappa
Ikke i dag, i Jomfru Ane Gade :)
Mvh.
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?

Jeg tror, de får fire point i de to sidste og går sikkert videre.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?

Efter jeg har fået børn har juleaften overhalet nytårsaften med flere længder.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?

At min søn er begyndt til fodbold og er god til det.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?

What?

7034: Clementiner eller risalamande?

Begge dele er formidable sæsonvarer. Clementiner til hverdag, risalamande til fest.

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?

Jeg håber i hvert fald, den er nået nu.

7036: Skal J-dag fejres?

Ikke af mig. Jeg bryder mig ikke om øl.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?

Mit glas er halvt fyldt, så jeg vælger at glæde mig over, at vi allerede har overstået en af årets fem værste måneder.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?

Med masser af intern uro og svingende resultater.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?

Jeg synes faktisk, det er Johan Wiland.
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?
- De bliver toer i puljen.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?
- Juleaften

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?
- At være glad for mit arbejde.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?
- Nej.

7034: Clementiner eller risalamande?
- Clementiner.

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?
- Nej da.

7036: Skal J-dag fejres?
- Nej.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?
- Jeg vil foretrækker sol fremfor mørke, ligesom varme fremfor kulde.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?
- Svingende.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
- Pas.
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
7020: Kvalificerer Danmark sig direkte fra gruppespillet til EM-slutrunden?

- Nej.

7021: Ved nævnte slutrunde, ryger England så ud i gruppespillet, kvart- eller semfinalen?

- Pas.

7022: Stimulerer islam intolerance, voldelig adfærd og kvindeundertrykkelse?

- Ikke forstået.

7023: Er du blevet forarget over Ramadan-festen/middagen i Folketinget?

- Den Slags minorititets lefling er jeg på ingen måder tilhænger af, men poltikere gør jo hvad som helst for at score nogle billige point.

7024: Linda P. blev årets danske komiker. Hvem burde rettelig havde modtaget prisen?

- Bjarne Liller.

7025: Er/bliver Fælleslisten en døgnflue?

- Det tør jeg næsten at garantere.

7026: Hvilken liga er den sjette bedste i Europa?

- Suppen eller noget.

7027: Køber du regelmæssigt månedsmagasiner som eksempelvis Goal, Illustreret Videnskab m.v. Hvis ja, hvilke?

- Nej får heldigvis nat geo og IV gratis.

7028: Sommerens bedste transfer i Superligaen?

- Claudemir.

7029: Sommerens bedste transfer i europæisk regi?

- Özil.

7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?

- Det tror jeg næsten vi er jo snublende tæt på.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?

- Jul ene og alene for at se min lille søns reaktion, havde det ikke været for ham, så havde jeg rejst LAAANGT væk.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?

- Det må være mit nye job, og selvfølgelig Fc´s fremragende resultater.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?

- Nej.

7034: Clementiner eller risalamande?

- Appelsiner flere C-vitaminer.

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?

- det ser ikke sådan ud.

7036: Skal J-dag fejres?

- Det blev den.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?

- Nu kommer det ikke som en overraskelse for mig, jeg har haft nederen på siden september.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?

- Ja det er et godt spørgsmål, men mine lattermuskler er i fremragende form så jeg er klar.

7039: Hvem er årets spiller i dansk fodbold?

- William Kvist.
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?

De bliver nummer 2.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?

Jul.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?

Pas.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?

Næ.

7034: Clementiner eller risalamande?

Risalamande.

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?

Beverly Hills holder 4ever.

7036: Skal J-dag fejres?

Nej, det blev den ikke.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?

Lidt trist, men den har også sin charme.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?

De slutter på 4-5 pladsen.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?

Dame N´Doye.
Husk at drikke vand!
7020: Kvalificerer Danmark sig direkte fra gruppespillet til EM-slutrunden?
Nej.

7021: Ved nævnte slutrunde, ryger England så ud i gruppespillet, kvart- eller semfinalen?
Jeg håber de ikke kvalificerer sig. Det går det jo nok, men så håber jeg de ryger ud hurtigst muligt.

7022: Stimulerer islam intolerance, voldelig adfærd og kvindeundertrykkelse?
Alle tre udtrykkes og støttes explicit i islams hellige skrifter. Det betyder dog ikke at alle vælger at tolke, eller fokusere på lige netop disse passager i teksterne. Heldigvis for det.

7023: Er du blevet forarget over Ramadan-festen/middagen i Folketinget?
Forarget, nej. Forstår jeg det? Nej. Finder jeg det relevant at have den slags i folketinget? Nej. Havde det været en anelse hensigtsmæssigt med en bedre screening af de mennesker der stod bag arrangementet? Ja, det havde nok været smart.

7024: Linda P. blev årets danske komiker. Hvem burde rettelig havde modtaget prisen?
Det ved jeg ikke, men Linda P. er bare ikke sjov.

7025: Er/bliver Fælleslisten en døgnflue?
Ja.

7026: Hvilken liga er den sjette bedste i Europa?
Det er der flere kandidater til... Rusland, Frankrig eller Portugal

7027: Køber du regelmæssigt månedsmagasiner som eksempelvis Goal, Illustreret Videnskab m.v. Hvis ja, hvilke?
En masse... bl.a. Time Magazine, Kritik..

7028: Sommerens bedste transfer i Superligaen?
Edison Cavani til Napoli

7029: Sommerens bedste transfer i europæisk regi?
Claudemir

7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?
Som nr. 2 i puljen.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?
Der bliver ikke gjort noget stort nummer ud af nogen af delene

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?
At konstatere at gammel kærlighed aldrig ruster

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?
Nej. Jeg kommer heller ikke til det.

7034: Clementiner eller risalamande?
Clementiner.

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?
Lad os håbe det

7036: Skal J-dag fejres?
Nej

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?
Jeg foretrækker klart sommeren

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?
Sportsligt bliver det nogenlunde (mellem nr. 2 og 4), men tilhængerne vil skrue mere og mere op under kedlerne. Så længe der er den nuværende konstruktion vor fonden og "veteranerne" har så stor indflydelse som tilfældet er, lige så længe vil Per Bjerregaard sidde tungt på magten og han slipper ikke tøjlerne, ligegyldigt hvor meget tilhængerne auktionerer og brokker sig.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
Jeg synes helt oprigtigt ikke at der er nogen der har gjort sig fortjent til at få den hæder i dette kalendeår.
I think religion should be treated with ridicule, hatred and contempt, and I claim that right. - Christopher Hitchens I will try anything once, except incest and folk dance. - Oscar Wilde Il mio cuore sarà sempre viola
moderator
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?
Ja de får 2 point mere og går videre.


7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?
Er ikke fan af nogle af dem, og "fejrer" dem derfor i Dubai i år.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?
Forskellige rejser og tilfældige damer

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?
Det er klart.

7034: Clementiner eller risalamande?
RISALAMANDE.

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?
Åbenbart ikke.

7036: Skal J-dag fejres?
Ikke særligt

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?
Det er lort. Jeg skal have sol og varme.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?
Spillemæssigt til en 2-4 plads, resten vil fortsat sejle.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
Anders Lindegaard
Dette er en signatur.
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?
De vinder endnu en kamp, og bliver nr. 2.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?
I år melder jeg mig ud af det hele. Normalt er julen mest festlig - plejer at fejre nytåret på en meget rolig måde i sommerhus. Maden er som regel bedst dér, så det er nok det jeg normalt glæder mig mest til.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?
- At blive far.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?
- Ja da.

7034: Clementiner eller risalamande?
Risalamande. En kongedessert! Meget mærkelig spørgsmål i øvrigt.

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?
Hvor mange gange der er hilsner til Beverly på TV-2? Beverly hvem?

7036: Skal J-dag fejres?
- Slet ikke.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?
- Jeg er glad for november, det er hyggeligt. Men i februar og marts plejer jeg at være ret mør, og mere end klar til sommeren.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?
- Det bliver ikke bedre end nu. Men måske bliver forårsæsonen optur for Vestegnen.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
- Claudemir. Men det skal måske være en dansker? Så må det være Daniel Jensen for de flotte 10 minutter han har spillet for Werder.
DRIFTSFORSKER: Så snart hannen påbegynder kopuleringen af hunnen, smækker forskeren et stort læs foder lige for næsen af dem for at se, hvilken drift som er den dominerende. Gæt en gang!
7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?
- At blive far.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?
- Ja da.


Spyttede du på hende, da hun sagde, at hun alligevel ikke brugte noget - og du nu hængte på endnu en unge?
God knows that he won´t arrive
Annonce