Snak

Mere indhold efter annoncen
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?
Yep, de slutter some nummer 2.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?
Nytårsaften. Men mest af alt ser jeg frem til, at få det overstået.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?
-Ferie i Argentina og nyt job.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?
-Nej

7034: Clementiner eller risalamande?
Clementiner.

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?
Beverly Hills er tidsløst. Det bliver selvfølgelig ved med at køre.

7036: Skal J-dag fejres?
-Bor desværre i et land uden J-dag.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?
-November/December er til at holde ud. Januar/Februar bliver som altid nogle lortemåneder.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?
-Pas

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
-Har ikke set suppefodbold i år.
Æ sæjer kaffe!!!!! Jen, to, tre, fire - KAFFE!!!!!
7020: Kvalificerer Danmark sig direkte fra gruppespillet til EM-slutrunden?

- Nej. Holdet mangler kvalitet.

7021: Ved nævnte slutrunde, ryger England så ud i gruppespillet, kvart- eller semfinalen?

- De avancerer fra gruppespillet.

7022: Stimulerer islam intolerance, voldelig adfærd og kvindeundertrykkelse?

- Nej.

7023: Er du blevet forarget over Ramadan-festen/middagen i Folketinget?

- Nej, hvorfor skulle jeg?

7024: Linda P. blev årets danske komiker. Hvem burde rettelig havde modtaget prisen?

- Hun er i hvertfald ikke sjov.

7025: Er/bliver Fælleslisten en døgnflue?

- De gør Naser Khader kunsten efter.

7026: Hvilken liga er den sjette bedste i Europa?

- Russiske eller franske.

7027: Køber du regelmæssigt månedsmagasiner som eksempelvis Goal, Illustreret Videnskab m.v. Hvis ja, hvilke?

- Harvard Business Review og New England Journal of Medicine.

7028: Sommerens bedste transfer i Superligaen?

- Claudemir, den var nem.

7029: Sommerens bedste transfer i europæisk regi?

- Mesut Özil. For fanden hvor er han syg.

7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?

- FCK går videre med 7-9 point.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?

- Overvurderet.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?

- At alt fra studiet, træningen og damerne gik op i en højere enhed.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?

- Haha, næh.

7034: Clementiner eller risalamande?

- Risalamande - uden mandler!

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?

- Åbenbart ikke.

7036: Skal J-dag fejres?

- Tjek.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?

- Regner med at tage et sted med sol og surfing, når det bliver koldere.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?

- Som stolte tabere.

7039: Hvem er årets spiller i dansk fodbold?

- Dame N´Doye.
[i]Ice radiates cold. Fire radiates heat. I radiate thoughts and ideas. May Jah bless thy soul. \"Who is John Galt?\"[/i]
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?
- De får enten 3 eller 4 point i de to resterende kampe, heraf 3 hjemme mod Panathinaikos, og går videre på en flot andenplads.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?
Jul. Det er så hyggeligt at være nær sin familie - noget, jeg ikke er nok.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?
- Pas. Måske de uger, jeg tilbragte i sengen, efter jeg faldt og brækkede mit kraveben.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?
- Nej, og kommer nok heller ikke til det.

7034: Clementiner eller risalamande?
- Both.

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?
- Det samme kan vel spørges om Venner, der bliver kørt lige det antal oftere end 90210.

7036: Skal J-dag fejres?
- Det blev det, men dagen, øllen og festlighederne er overvurderede.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?
- Det er fantastisk. Det er dog en skam, at vi bliver udsat for sne og slud i løbet af vinteren. Kulden er dejlig, mørket er skønt, men sne og snud kunne jeg godt undvære.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?
- Svingende og kaotisk.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
- Der er et par kandidater. Overraskende nok spiller de næsten allesammen i FCK. Især Kvist, N´Doye og Wiland har gjort det fortrinligt.
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?
De går videre.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?
Julen helt klart. Nytårsaften er jo bare en omgang vel planlagt druk.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?
Pas. Den slags prioriteringer tænker jeg ikke over.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?

Ikke bevidst, men det er vel sket i en stor brandert.

7034: Clementiner eller risalamande?

Risalamande.

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?

Intet varer evigt.

7036: Skal J-dag fejres?
Det blev den, men ikke på den klassiske facon.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?
Det er mindre godt.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?
De bliver meget ustabile som resten af kollegaerne. De ender dog tættere på en medalje end en nedrykningsplads.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
Udbuddet er ringe i år, men det være Peter Graulund eller William Kvist.

https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
"Spyttede du på hende, da hun sagde, at hun alligevel ikke brugte noget - og du nu hængte på endnu en unge?"

He he...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?
- To uafgjorte, så ja.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?
- Nytår.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?
- hmm at blive storebror eller, for eget vedkommende, at flytte hjemmefra.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?
- State the obvious.

7034: Clementiner eller risalamande?
- Risalamande, givet der er en nød i.

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?
- Evigt.

7036: Skal J-dag fejres?
- Ja.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?
- Finder det hyggeligt tidligt morgen og sene aftentimer, når nu man alligevel ikke er påvirket af vind og vejr i dagligdagen.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?
- Nr 4.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
-William Kvist, og Emil Larsen for de unge, hvis ellers han når tilbage i vanligt spilhumør.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?
De går videre.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?
Julen.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?
Det har generelt været et jævnt kedeligt år.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?
Mja. Jeg har engang nyst en pige i hovedet midt i det hele. Og så faldt jeg engang i søvn med hovedet på brystkassen af en pige, og kom til at savle på hendes patter. Et stort øjeblik for mig.

7034: Clementiner eller risalamande?
Tough one. Ris a la mande

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?
Tilsyneladende ikke.

7036: Skal J-dag fejres?
J-dag my ass.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?
Jeg er ikke fan.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?
Hæderligt.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
Dunno.
På pikken...
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?
- De går videre. De får 2 point til.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?
- Nytårsaften - Så slipper jeg for, at se på familien.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?
- Mit liv er en lang grå masse, så spørgsmålet kan ikke besvares.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?
- Tjaa, tror det ikke, men var engang tæt på, at kaste op ud over hende.

7034: Clementiner eller risalamande?
- Risalamande.

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?
- Hvad helvede? Ligeglad.

7036: Skal J-dag fejres?
- Ja, jeg fik enkelte af dem. Men gad ikke.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?
- Af helvedes til. Det er nederen.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?
- De træner hårdt og kommer styrket ud af krisen.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
- William Kvist. Tror jeg.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?
Med to point og det er jo godt nok til at komme videre.
7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?
Er efterhånden blevet en gammel og sat mand så jul..
7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?
At jeg har kunne holde fast på min fantastiske kone der er way out of my league er stadig en gåde..
7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?
Dont kiss and tell..
7034: Clementiner eller risalamande?
Risalamande
7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?
Overraskende nok ikke.
7036: Skal J-dag fejres?
Nope
7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?
Alle årstider har sin charme
7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?
Skaltende og valtende som hidtil
7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
William Kvist må siges at være trådt i karakter.

From where you are now i dont think you can go wrong.
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?

De vinder en enkelt af dem og det er som bekendt nok.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?

Jul. Det er svært andet som familiefar. Der skal dog gode vine på bordet nytårsaften, så det tæller også.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?

At min kone i fredags kunne fortælle, at der er en efternøler på vej!!

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?

Gælder savl ?

7034: Clementiner eller risalamande?

Risalamande

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?

He he, hvad runde er vi på nu ?

7036: Skal J-dag fejres?

Nøøøh

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?

Morgen løeturen er lidt sur for tiden.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?

Svært at forudsige. Lige som man tror nu er der ro, så sker der et eller andet.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?

William Kvist. Helt afgjort.
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Annonce