Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
"7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
- Claudemir. Men det skal måske være en dansker? Så må det være Daniel Jensen for de flotte 10 minutter han har spillet for Werder. "

Er du stivere end du plejer Ebbe H?
Dette er en signatur.
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?

De får 2 eller 4 point, og det er nok.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?

Jul. Abefesterne nytårsaften kan jeg godt savne, men mine drenge glæder sig voldsomt til jul.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?

At min mor trodsede en haglbyge af alvorlige helbredsudfordringer og stadig er i live.

Att Razz: Hvordan får I Utd-veteraner tid til så mange unger???

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?

Not to my knowledge.

7034: Clementiner eller risalamande?

Risalamande

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?

Det hedder Hills, og jeg er forlængst holdt op med at ha´ en mening.

7036: Skal J-dag fejres?

Ja, det blev den faktisk i fredags for første gang i mange, mange år. Hyggeligt. Kostede kun en trøje og et dankort.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?

Ville ønske jeg boede i Cartagena.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?

Sportsligt OK, ledelsesmæssigt stadig rodet. Forventer ikke at Per B går anytime soon, hvad han selvfølgelig burde.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?

Danske spillere: William Kvist. Hvis udlændinge må være med: Damen.
\"At the end of this game, the European Cup will be only six feet away from you, and you’ll not even able to touch it if we lose. And for many of you, that will be the closest you will ever get. Don’t you dare come back in here without giving your al...
"Att Razz: Hvordan får I Utd-veteraner tid til så mange unger???"

Det var en "smutter"




Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
OK! Stort tillykke anyway.
\"At the end of this game, the European Cup will be only six feet away from you, and you’ll not even able to touch it if we lose. And for many of you, that will be the closest you will ever get. Don’t you dare come back in here without giving your al...
Tak. Jeg har længe villet have nr. 4

Det spændende bliver om det er tvillinger - igen.

Men mon ikke det trods alt er usandsynligt
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Bold
Tillykke, Razz.

Jeg går udfra, at det ikke hedder en ny baby, men en ny Bébé hos visse medlemmer af familien?
\"If Kenny hadn\'t pissed away £35m on the geordie lump we would have had the funds to secure Dempsey and possibly be be in the running for van Persie.\"
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?
De får 3 point og går videre som 2´er.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?
Meget tæt, men vil umiddelbart vil jeg sige nytårsaften.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?
At se Valencia i CHL igen.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?
Nej
7034: Clementiner eller risalamande?
Hader begge dele
7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?
Slet ikke. Det har jo kørt on/off de sidste 5-6 år.
7036: Skal J-dag fejres?
Næh ikke i år.
7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?
Hader mørke, så det er ikke godt.
7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?
Overvintrer på 2. eller 3. pladsem alt efter hvordan FCM klarer sig, selvom galehuset forsætter på samme niveau!
7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
?
Danmark: Brøndby Spanien: Valencia http://www.youtube.com/watch?v=V5EOo5MM-Ow
Stort tillykke Razz.
Skal selv være far til januar. Første gang. Puha:)

7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?
De går videre. Een uafgjort og en sejr

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?

Jul. Hygge.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?

At jeg skal være far!

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?

Jep. Een af dem var bestemt ikke tilfreds.

7034: Clementiner eller risalamande?

Clementiner

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?

Det håber jeg.

7036: Skal J-dag fejres?

Nope.Var i operaen i stedet.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?

Det påvirker mig ikke så meget. Nok mere om eftermiddagen.
7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?

Umuligt at sige.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?

William Kvist.
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
"Jeg går udfra, at det ikke hedder en ny baby, men en ny Bébé hos visse medlemmer af familien? "

Hehe:)
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
Razz: Tillykke. Hvor gamle er de tre store efterhånden?

Også et stort tillykke til Pink. Eller skulle det for en gangs skyld måske være 1.000 gange utroligt meget tillykke? Det er vel en af de få gange i livet, hvor det er på sin plads.
Annonce