7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?
De får 2 eller 4 point, og det er nok.
7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?
Jul. Abefesterne nytårsaften kan jeg godt savne, men mine drenge glæder sig voldsomt til jul.
7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?
At min mor trodsede en haglbyge af alvorlige helbredsudfordringer og stadig er i live.
Att Razz: Hvordan får I Utd-veteraner tid til så mange unger???
7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?
Not to my knowledge.
7034: Clementiner eller risalamande?
Risalamande
7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?
Det hedder Hills, og jeg er forlængst holdt op med at ha´ en mening.
7036: Skal J-dag fejres?
Ja, det blev den faktisk i fredags for første gang i mange, mange år. Hyggeligt. Kostede kun en trøje og et dankort.
7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?
Ville ønske jeg boede i Cartagena.
7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?
Sportsligt OK, ledelsesmæssigt stadig rodet. Forventer ikke at Per B går anytime soon, hvad han selvfølgelig burde.
7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
Danske spillere: William Kvist. Hvis udlændinge må være med: Damen.
\"At the end of this game, the European Cup will be only six feet away from you, and you’ll not even able to touch it if we lose. And for many of you, that will be the closest you will ever get. Don’t you dare come back in here without giving your al...