Snak

Mere indhold efter annoncen
haha så bliver der ellers ynglet løs her på boardet, stort tillykke til Pinky og Razz, lad dem nu blive fornuftige mennesker og holde med Liverpool ikke alt det der indoktrinering.

Edit: stort tillykke også til Ebbe.
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
:-)

1000 tak Schiær. Det var helt utrolig sødt af dig. 1000 tak for din hilsen.

Men for at besvare dit spørgsmål, så har du -som altid - netop ret i at det er på sin plads og hensigtsmæssigt at bruge den slags udtryk i sådan en situation Hvornår skulle man ellers gøre brug af: 1000 tak, 1000 gange tillykke, helt utroligt etc?

Tak Dano
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?

Forhåbentlig på en 2. plads i gruppen.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?

Nytårsaften.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?

Ikke mange opture, men heldigvis heller ingen nedture.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?

Det tror jeg ikke.

7034: Clementiner eller risalamande?

Clementiner

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?

Nej. Og jeg nyder de stadig.

7036: Skal J-dag fejres?

J-dag bliver aldrig fejret. Det er bare en almindelig drukfredag.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?

Koldt. Alt for koldt.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?

Optur, nedtur, optur, nedtur.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
Wiland
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
Schiær jo tak

De er 2*9 og 8

Vi skal have aupair kan jeg røbe
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?
Forhåbentlig går de videre, det ser lovende ud.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?
Ingen af delene.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?
Pas.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?

Nej.

7034: Clementiner eller risalamande?
Risalamande

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?
Åbenbart ikke.

7036: Skal J-dag fejres?
Nej, det fis er for teenagere.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?Det er sgu da hyggeligt.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?
No idea.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
Hans Henrik Andreasen.
Y. N. W. A. - #JFT97
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nevermind.

Ligningsvejledningen har alle svar.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
moderator
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?

- De slutter af med minimum 2 points, og det er nok.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?

- Nytårsaften

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?

- Jobsikring

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?

- Nope

7034: Clementiner eller risalamande?

- Ris a la mande

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?

- Tydeligvis ikke

7036: Skal J-dag fejres?

- Det blev den ikke. Det er en lortetradition!

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?

- Jeg synes det er røvsygt. Giv mig sommer for helvede!

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?

- Don´t know, don´t care

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?

- Dame N´Doye
https://kortlink.dk/sudv
Halil, det ville nok være at strække driftsudgiftsbegrebet ikke så lidt.

Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Hæhæ, men du driver jo en kennel med børn?

Fandt selv ud af det ved et hurtigt opslag.

Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??

7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?

Jeg regner som minimum med, at man tager 1 point på hjemmebane mod grækerne. For mig at se kan det blive alt fra 1 til 4 point. Jeg tror på, at FCK kan hive et uafgjort resultat med hjem fra Rusland og en sejr hjemme i sidste kamp er vel heller ikke urealistisk.

Jeg tror under alle omstændigheder på, at FC København vil kunne tilspille sig 2. pladsen i gruppen, hvilket vil være ekstraordinært.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?

Det ved jeg faktisk ikke helt. Juleaften er altid hyggeligst, men der er selvfølgelig lidt mere gang i den på årets sidste dag. Det er vel et temperamentsspørgsmål, hvad man bryder sig mest om. Selv ved jeg det ikke helt.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?


Tja nu er vi jo ikke engang i december endnu, så måske er det lidt for tidligt med den slags spørgsmål. Men indtil videre vil jeg sige, det må være at finde min kæreste. Ellers har ferien ved Barcelona og mit efterskoleophold indtil videre bestemt også været dejlige oplevelser.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?

Her må jeg nok melde pas. Det har jeg sgu ikke lige, nej.

7034: Clementiner eller risalamande?

Jeg er ikke kræsen, men klementiner med nelliker eller risalamande er for mig som pest eller kolera. Det tiltaler mig ikke just.

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?


Den burde være overskredet for længst. Mit svar vil derfor være nej.

7036: Skal J-dag fejres?

Nej, men der bliver jo nok drukket nogle julebryg til elevfesten trods alt.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?

Den ligger ikke alt for godt til undertegnede, men det siger jo sig selv, når det er bevist, folk bliver nemmere triste, når sollyset forsvinder. Det er ikke noget, der irriterer mig grænseløst, men jeg ville dog hellere have sollys og varme end sne og slud.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?

Det gør de sikkert ganske fornuftigt på banen med en placering fra 2-5, men udenfor banen vil den enerverende " vi melder intet ud så alting eskalerer" taktik nok blive gentaget.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?

Her vil jeg sige William Kvist. Jeg synes han har rykket sig fra at være en af de bedre centralmidtbanespillere i den danske liga til at være den ubestridt bedste styrmand. Jeg synes Kvist er ganske imponerende og jeg kunne godt se ham tilspille sig en plads på landsholdet, hvis han udvikling bliver ved med at fortsætte.
Annonce