Snak

Mere indhold efter annoncen
"7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?

Ville ønske jeg boede i Cartagena."

Hvorfor lige Cartegena Coppell? Ikke at jeg ikke forstår dig, jeg rammer selv byen mindst et par gange om året, men det er sjældent jeg støder på andre her hjemme der tager dertil...
"Wonder, and it's no wonder"
Er der lækkert dernede eller? Har aldrig hørt om det
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?

Jeg begynder at være optimist, og tror på at videre deltagelse sikres med en uafgjort i Rusland.


7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?

Julen. Det er så hyggeligt. De gamles to plejebørn på 2 og 6 har dog en hård tid, men det er nu så hyggeligt. Og så er det den ene gang om året jeg kan holde ud at spise and.


7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?

Friskest i hukommelsen står 10-taller for bacheloropgaven, men der må have været noget langt bedre.


7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?

Den mangler vist at blive krydset af på listen...


7034: Clementiner eller risalamande?

Risalamande. Mmmm.


7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?

De har vel betalt for et vist antal gange, eller vist antal år, og herefter er grænsen så nået. Medmindre de køber adgang igen naturligvis.


7036: Skal J-dag fejres?

Det blev den. Ikke for at fejre julebryggen, men fordi der var gang i fredagsbarene. Jeg fik en enkelt juleøl, det var en ceres, og det var kun fordi den var gratis.


7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?

Gågaden bliver meget fin, men jeg vil hellere have varme og lys. Det jo allerede så kort jeg begynder at ligge i seriøse overvejelser, for om der findes thermo-bukser til voksne. Eller en flyverdragt.


7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?

De kommer til at kæmpe med Midtjylland om 2. pladsen.


7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?

Det er vist nævnt rigeligt af andre:
Udlænding: DameN
Dansker: Kvist
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Jeg synes det er super lækkert.

Jeg plejer at bo i en lille by der hedder Basilcas, hvor stranden i San Javier er en 5 minutters køretur væk, og selve Cartegena by små 20 minutter.

Har endda også en Cartegena fodboldtrøje tilbage for sæson 01-02:o)
"Wonder, and it's no wonder"
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?

De tager 2. pladsen i gruppen, ganske enkelt fordi at de er det bedste hold i gruppen efter Barcelona.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?

Jul, fordi det betyder mest for knægten.

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?

Knægten har fået en rigtig god start i børnehaven.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?

Nej da, og hvorfor skulle je også det?

7034: Clementiner eller risalamande?

Clementiner. Bryder mig ikke om mandler.

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?

Åbenbart ikke. Men heldigvis bestemmer man selv om man vil se på lortet.

7036: Skal J-dag fejres?

Nej. Der er intet specielt ved J-dag.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?

Trist. Efteråret startede alt for tidligt, og det ser ud til at vinteren gør det samme.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?

Vi ligger i top 4 ved vinterpausen, og det gør vi også når sæsonen er slut.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?

Wiland eller Kvist.

Mere indhold efter annoncen
Annonce
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?
De napper 4 point, hvilket er mere end rigeligt

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?
Klart jul. Nytårsaften er overvurderet (for det siger Anders Matthesen...)

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?
At jeg gik fra at være kategoriseret som "fed", ifølge BMI-tallet, til nu at være normalvægtig.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?
Nope

7034: Clementiner eller risalamande?
Risalamande (Kender dog en, der er i stand til at lave en risalamande der er så uspiselig, at jeg hellere ville have haft clementiner)

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?
Forhåbentligt, frygter dog det modsatte

7036: Skal J-dag fejres?
Nu har den jo så været der. Den blev ikke fejret (Jeg falder ikke for den slags kommercielt fis)

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?
Udemærket. Der findes ikke dårligt vejr, kun forkert påklædning... eller det der...

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?
Selvom jeg er AGF´er til benet, så håber jeg at de hænger på i toppen. Jeg har svært ved at "hade" et hold, det går dårligt for, må jeg erkende. De er nemmere at "hade", når det går dem godt.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
Peter Graulund selvfølgelig...

For nu at være lidt mere seriøs, så er William Kvist vidst ikke noget dårligt bud. 25 år og anfører for et Champions League-mandskab. Det er sq ret godt gået.
Danmark - BSF og AGF Sverige - Linköpings FC England - Newcastle United Spanien - UD Las Palmas Italien - AC Milan
Jeg har kun været i Cartagena en gang. For mange år siden. Men byen og området omrking er fantastisk, relaxed og festglade folk, havbrise der gør klimaet super, dykning, hummere, gammel colonialstyle by osv osv. Og generelt kunne jeg sgu godt leve med at bo et sted, hvor der året rundt er mellem 26 og 36 grader varmt.
\"At the end of this game, the European Cup will be only six feet away from you, and you’ll not even able to touch it if we lose. And for many of you, that will be the closest you will ever get. Don’t you dare come back in here without giving your al...
Nå okay, blev jo lige lidt nysgerrig.

Meget enig, selvom vejret nu ikke er i nærheden af de 26 grader nu og de næste 3-4 måneder frem... Men det er jo stadig noget mere behagelig end herhjemme.
"Wonder, and it's no wonder"
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?

Spiller de i Champions League? Synes jeg ikke, man har hørt noget om.

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?

Jul

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?

Det er privat, men det er rigtig rigtig godt.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?

Bestiller ikke andet, hun er som regel drivvåd.

7034: Clementiner eller risalamande?

Risalamande

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?

Bliver det sendt igen?

7036: Skal J-dag fejres?

Nej.

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?

Fint. Kan godt lide hygge.

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?

Fint på banen. Kaos på ledelsesgangene.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
Michael Krohn-Dehli
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?

- Vi bliver nr. 1!

7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?

- Poteto potato

7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?

- At jeg flyttede til Flensburg. Det har været en blandet fornøjelse, med op og ned ture, men vil ikke give det væk for noget i verden.

7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?

- Det var dog et dybt useriøst spørgsmål

7034: Clementiner eller risalamande?

- Det ene udelukker vel ikke det andet?

7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?

- Den er udødelig!

7036: Skal J-dag fejres?

- Den blev fjeret med en enkel øl nede i byen

7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?

- Den er fint nok for mig, så længe det ikke bliver koldere

7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?

- Mon ikke de klare sig fint nok på banen. Bliver nok mere interessant hvad der sker i ledelsen, selvom doktoren nægter at gå.

7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
- Johan Willand
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Annonce