7030: Hvordan slutter FCK CHL-året af og er det godt nok til at komme videre fra gruppespillet?
De napper 4 point, hvilket er mere end rigeligt
7031: Hvad ser du mest frem til: Jul eller nytårsaften?
Klart jul. Nytårsaften er overvurderet (for det siger Anders Matthesen...)
7032: Vi er efterhånden tæt på at ramme 2011. Hvad var personligt det bedste for dig i 2010?
At jeg gik fra at være kategoriseret som "fed", ifølge BMI-tallet, til nu at være normalvægtig.
7033: Har du nogensinde spyttet på din partner under et samleje?
Nope
7034: Clementiner eller risalamande?
Risalamande (Kender dog en, der er i stand til at lave en risalamande der er så uspiselig, at jeg hellere ville have haft clementiner)
7035: Findes der overhovedet en grænse for, hvor mange gange Beverly-hils kan starte forfra på TV2?
Forhåbentligt, frygter dog det modsatte
7036: Skal J-dag fejres?
Nu har den jo så været der. Den blev ikke fejret (Jeg falder ikke for den slags kommercielt fis)
7037: Hvordan har du det med den mørke tid vi allerede nu går i møde?
Udemærket. Der findes ikke dårligt vejr, kun forkert påklædning... eller det der...
7038: Hvordan kommer Brøndby igennem resten af året?
Selvom jeg er AGF´er til benet, så håber jeg at de hænger på i toppen. Jeg har svært ved at "hade" et hold, det går dårligt for, må jeg erkende. De er nemmere at "hade", når det går dem godt.
7039: Hvem er året spiller i dansk fodbold?
Peter Graulund selvfølgelig...
For nu at være lidt mere seriøs, så er William Kvist vidst ikke noget dårligt bud. 25 år og anfører for et Champions League-mandskab. Det er sq ret godt gået.
Danmark - BSF og AGF
Sverige - Linköpings FC
England - Newcastle United
Spanien - UD Las Palmas
Italien - AC Milan