Snak

Mere indhold efter annoncen
7050: Året 2010 er snart et overstået kapitel. Hvad var din bedste og værste oplevelse?

Den bedste oplevelse, må vel være, at jeg har fundet mig både en kæreste og en efterskole, som jeg er utroligt glade for.

På negativsiden ved jeg ikke lige hvad det skulle være. Jeg synes ikke, der har været de store minusser i tilværelsen. Det skulle da lige være vores nedrykning. Jeg kan stadig blive sur af at tænke på den af og til. Det var bare ikke godt nok. Slet ikke.

7051: Hvordan kommer DSB til at klare sig i de meget afgørende jule-rejse dage?

Den gode McEinar får vel ret igen. At folk når hjem alligevel virker dog plausibelt, omend det nok ikke just kun vil være DSBs fortjeneste.


7052: Fik du set Danmark deltagelse i EM for kvinde-håndbold - i så fald, hvilken karakter ville du så give præstationen?


Ja jeg så skam kampene i mellemrunden og frem. Det var jo ikke videre imponerende i de sidste par kampe, men jeg havde nu alligevel sagt inden, at jeg tænkte, vi ville nå semifinalerne, men at vi nok heller ikke vandt turneringen. Et 7 tal efter den nye skala er vel passende, omend det nok ville være 00 kigger man kun på de sidste to kampe.

7053: Bliver du fuld juleaften?

Det regner jeg ikke lige med, nej.


7054: Spiller religion overhovedet nogen rolle i din/jeres juleaften?


Min far og jeg tager i kirke, så ja, det gør den da.

7055: Hvilket danske sas-liga hold var den mest positive overraskelse i den første halvdel af sæsonen?

FC København har gjort det fantastisk flot. Derudover har Lyngby gjort det fortrinligt spillermaterialet in mente, synes jeg.


7056: Hvornår bliver der udskrevet folketingsvalg?


Jeg gætter på februar eller marts, men lad os nu se.


7057: Får Bertel Harder nogensinde sin risengrød?


Det ved jeg ikke, men jeg håber det da næsten for hans samlever. Jeg vil nødigt svines til i julen...


7058: Har du et nytårsforsæt?


Nej egentlig ikke.

7059: Er det bare mig eller bliver Medina bare mere og mere lækker?

Det skal jeg ikke kunne sige. Jeg er lidt indifferent.
7050: Året 2010 er snart et overstået kapitel. Hvad var din bedste og værste oplevelse?
- At flytte og Jerikovs datter. Dødsfald i familien.

7051: Hvordan kommer DSB til at klare sig i de meget afgørende jule-rejse dage?
- OK.

7052: Fik du set Danmark deltagelse i EM for kvinde-håndbold - i så fald, - -hvilken karakter ville du så give præstationen?
- 7

7053: Bliver du fuld juleaften?
- Mon ikke.

7054: Spiller religion overhovedet nogen rolle i din/jeres juleaften?
- nej, tværtimod.

7055: Hvilket danske sas-liga hold var den mest positive overraskelse i den første halvdel af sæsonen?
- FCM. Evt EFB

7056: Hvornår bliver der udskrevet folketingsvalg?
- Dommedag.

7057: Får Bertel Harder nogensinde sin risengrød?
- Håber jeg da.

7058: Har du et nytårsforsæt?
- Ja

7059: Er det bare mig eller bliver Medina bare mere og mere lækker?
- Hun har jo ingen former?
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
7050: Året 2010 er snart et overstået kapitel. Hvad var din bedste og værste oplevelse?
- Bedst: Thailand. Værst: VM.

7051: Hvordan kommer DSB til at klare sig i de meget afgørende jule-rejse dage?
- Ligeglad.

7052: Fik du set Danmark deltagelse i EM for kvinde-håndbold - i så fald, hvilken karakter ville du så give præstationen?
- Har ikke fået set et eneste minut.

7053: Bliver du fuld juleaften?

- Fuld er nok at overdrive.

7054: Spiller religion overhovedet nogen rolle i din/jeres juleaften?

- Nej.

7055: Hvilket danske sas-liga hold var den mest positive overraskelse i den første halvdel af sæsonen?

- Brøndby.I.F

7056: Hvornår bliver der udskrevet folketingsvalg?

- På en hverdag.

7057: Får Bertel Harder nogensinde sin risengrød?

- Det håber jeg, han fortjener den.

7058: Har du et nytårsforsæt?

- Nej.

7059: Er det bare mig eller bliver Medina bare mere og mere lækker?

- Det er ikke kun dig. Hun bliver frækkere og frækkere.
Zlatan doesn\'t do auditions
Tag det tilbage FF.
7050: Året 2010 er snart et overstået kapitel. Hvad var din bedste og værste oplevelse?

FCKs ChL-eventyr, samtidig med kørslen i ligaen, var vel det bedste.
Den værste ved jeg ikke lige...

7051: Hvordan kommer DSB til at klare sig i de meget afgørende jule-rejse dage?

Ikke godt nok til at stille folk tilfredse. Generelt forstår jeg dog heller ikke de fjolser, der ikke i god tid bestiller pladsbillet, når de ved de skal med toget disse dage.

7052: Fik du set Danmark deltagelse i EM for kvinde-håndbold - i så fald, - -hvilken karakter ville du så give præstationen?

Jeg ser ikke hunbold, og da slet ikke den kvindelige del af det.

7053: Bliver du fuld juleaften?

Nah, måske lidt småsnaldret, men regner ikke med noget specielt...

7054: Spiller religion overhovedet nogen rolle i din/jeres juleaften?

Næh. For nogle år tilbage tog vi godt nok forbi i kirken d. 24, men det var udelukkende fordi præsten er så hyggelig. Ingen gider dog rigtigt længere...

7055: Hvilket danske sas-liga hold var den mest positive overraskelse i den første halvdel af sæsonen?

Jeg skider på diverse opkomlinge, og oprykkere der har klaret sig godt - og vover den påstand at det fordi de normale faste SAS-ligahold under sub-toppen (Brøndby, OB og FCM) har været så dårlige - FCK har med afstand været den mest positive oplevelse. Folk vil nok påstå "det er forventeligt de ville ligge nummer 1", men ingen havde forudset den fremmarch, endda samtidig med europæiske kampe på højt niveau.

7056: Hvornår bliver der udskrevet folketingsvalg?

Næste år.

7057: Får Bertel Harder nogensinde sin risengrød?

Både det, og sin klare suppe.

7058: Har du et nytårsforsæt?

Jeg overvejer noget med:
Mere motion, spise sundt og fedtfattigt, gøre flere gode gerninger for folk, arbejde gratis på mit arbejde, drikke endnu mere øl i hverdagen - og så at overholde mindst et af mine løfter!

7059: Er det bare mig eller bliver Medina bare mere og mere lækker?

Jeg kunne sagtens hvis jeg fik muligheden (og var single), men nej, hun falder ikke rigtigt i min smag.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
7050: Året 2010 er snart et overstået kapitel. Hvad var din bedste og værste oplevelse?
- Bedste: Jobsikring
- Værste: Temafest, hvor temaet var ABBA

7051: Hvordan kommer DSB til at klare sig i de meget afgørende jule-rejse dage?

- Ad h... til.

7052: Fik du set Danmark deltagelse i EM for kvinde-håndbold - i så fald, hvilken karakter ville du så give præstationen?

- Jep. 7 for en fin indsats, hvor de i sidste ende vel præsterede bedre end det var forventet før slutrunden. Nedturen til sidst trækker selvfølgelig ned.

7053: Bliver du fuld juleaften?

- Nope

7054: Spiller religion overhovedet nogen rolle i din/jeres juleaften?

- Nope

7055: Hvilket danske sas-liga hold var den mest positive overraskelse i den første halvdel af sæsonen?

- Lyngby

7056: Hvornår bliver der udskrevet folketingsvalg?

- April

7057: Får Bertel Harder nogensinde sin risengrød?

- Pas

7058: Har du et nytårsforsæt?

- Nope

7059: Er det bare mig eller bliver Medina bare mere og mere lækker?

- Bare dig.
https://kortlink.dk/sudv
7050: Året 2010 er snart et overstået kapitel. Hvad var din bedste og værste oplevelse?
- Pas

7051: Hvordan kommer DSB til at klare sig i de meget afgørende jule-rejse dage?

- Fint. Dvs. de holder den normale julestandard.

7052: Fik du set Danmark deltagelse i EM for kvinde-håndbold - i så fald, hvilken karakter ville du så give præstationen?

- Nej, det undgik jeg heldigvis denne gang.

7053: Bliver du fuld juleaften?

- Nej, men er så presset af eksaminer, at det er fristende at udnytte muligheden. En lille pind på d.25 er dog en bedre mulighed.

7054: Spiller religion overhovedet nogen rolle i din/jeres juleaften?

- Nej også alligevel lidt. Går ofte i kirke juleaften, men det har meget lidt med religionen at gøre.

7055: Hvilket danske sas-liga hold var den mest positive overraskelse i den første halvdel af sæsonen?

- Lyngby

7056: Hvornår bliver der udskrevet folketingsvalg?

- I løbet af 2011

7057: Får Bertel Harder nogensinde sin risengrød?

- Ja

7058: Har du et nytårsforsæt?

- Nej, men det burde jeg nok.

7059: Er det bare mig eller bliver Medina bare mere og mere lækker?

- Både og, Hun svinger en del i niveau, og ser for ofte utiltalende tynd ud.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
7050: Året 2010 er snart et overstået kapitel. Hvad var din bedste og værste oplevelse?
Sommerferien.

7051: Hvordan kommer DSB til at klare sig i de meget afgørende jule-rejse dage?
Så godt som vejret tillader.

7052: Fik du set Danmark deltagelse i EM for kvinde-håndbold - i så fald, hvilken karakter ville du så give præstationen?
Lidt fik jeg da set, og målet blev nået med en semifinaleplads, så det er vel godkendt.

7053: Bliver du fuld juleaften?
Nej, hvorfor i alverden skulle jeg det?

7054: Spiller religion overhovedet nogen rolle i din/jeres juleaften?
Ingen.

7055: Hvilket danske sas-liga hold var den mest positive overraskelse i den første halvdel af sæsonen?
Brøndby.

7056: Hvornår bliver der udskrevet folketingsvalg?
Omkring den 17. juni 2011.

7057: Får Bertel Harder nogensinde sin risengrød?
Ja da, han æder det hver dag resten af året.

7058: Har du et nytårsforsæt?
Nej.

7059: Er det bare mig eller bliver Medina bare mere og mere lækker?
Det må være dig.
Y. N. W. A. - #JFT97
7050: Året 2010 er snart et overstået kapitel. Hvad var din bedste og værste oplevelse?
En fantastisk rundtur i Europa med gode venner.
7051: Hvordan kommer DSB til at klare sig i de meget afgørende jule-rejse dage?
Det kommer næppe til at køre helt på skinner
7052: Fik du set Danmark deltagelse i EM for kvinde-håndbold - i så fald, hvilken karakter ville du så give præstationen?
Brugte ikke et sekund på sportens svar på musikkens Kandis.
7053: Bliver du fuld juleaften?
Næppe
7054: Spiller religion overhovedet nogen rolle i din/jeres juleaften?
Formelt ja da vi skal i kirke men det er mere fordi det er en tradition.
7055: Hvilket danske sas-liga hold var den mest positive overraskelse i den første halvdel af sæsonen?
Lyngby selvfølgelig
7056: Hvornår bliver der udskrevet folketingsvalg?
Inden påske.
7057: Får Bertel Harder nogensinde sin risengrød?
Pas
7058: Har du et nytårsforsæt?
Nix, jeg er uforbederlig !.
7059: Er det bare mig eller bliver Medina bare mere og mere lækker?
Det er bare dig.Hun har altid været lækker.
From where you are now i dont think you can go wrong.
7050: Året 2010 er snart et overstået kapitel. Hvad var din bedste og værste oplevelse?

- Det bedste har selvfølgelig været mit nye job, og så min investering i bil. det værste har været 1 måneds nonstop sne!

7051: Hvordan kommer DSB til at klare sig i de meget afgørende jule-rejse 0dage?

- Tja bum bum ganske som vanligt hamrende ustabilt og upålideligt.

7052: Fik du set Danmark deltagelse i EM for kvinde-håndbold - i så fald, hvilken karakter ville du så give præstationen?

- Jeg er SÅ ligeglad med hunbold, og jeg har heldigvis ikke spenderet så meget som et minut på den skod sport.

7053: Bliver du fuld juleaften?

- Nej det synes jeg ikke er passende, hvis jeg endelig skulle få en lille skid på er det til natmaden.

7054: Spiller religion overhovedet nogen rolle i din/jeres juleaften?

- Ja der bliver pyntet med engle og der bliver sunget kristne salmer, samt læst jule evangelie.

7055: Hvilket danske sas-liga hold var den mest positive overraskelse i den første halvdel af sæsonen?

- Lyngby synes jeg har vist gode takter, bedømt på de elleve hold der slås om sølvet.

7056: Hvornår bliver der udskrevet folketingsvalg?

- Næste år.

7057: Får Bertel Harder nogensinde sin risengrød?

- Øhm på trods af diverse "sjove" klip på min FB profil har jeg stort set ikke bemærket det. og jeg gider ærlig talt ikke forholde mig til det.

7058: Har du et nytårsforsæt?

- Jeg holder op med at ryge i et par dage igen, ganske som jeg plejer.

7059: Er det bare mig eller bliver Medina bare mere og mere lækker?

- Det er bare dig, hun er bestemt ikke noget der får min diller i partymode.
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Annonce