7050: Året 2010 er snart et overstået kapitel. Hvad var din bedste og værste oplevelse?
Den bedste oplevelse, må vel være, at jeg har fundet mig både en kæreste og en efterskole, som jeg er utroligt glade for.
På negativsiden ved jeg ikke lige hvad det skulle være. Jeg synes ikke, der har været de store minusser i tilværelsen. Det skulle da lige være vores nedrykning. Jeg kan stadig blive sur af at tænke på den af og til. Det var bare ikke godt nok. Slet ikke.
7051: Hvordan kommer DSB til at klare sig i de meget afgørende jule-rejse dage?
Den gode McEinar får vel ret igen. At folk når hjem alligevel virker dog plausibelt, omend det nok ikke just kun vil være DSBs fortjeneste.
7052: Fik du set Danmark deltagelse i EM for kvinde-håndbold - i så fald, hvilken karakter ville du så give præstationen?
Ja jeg så skam kampene i mellemrunden og frem. Det var jo ikke videre imponerende i de sidste par kampe, men jeg havde nu alligevel sagt inden, at jeg tænkte, vi ville nå semifinalerne, men at vi nok heller ikke vandt turneringen. Et 7 tal efter den nye skala er vel passende, omend det nok ville være 00 kigger man kun på de sidste to kampe.
7053: Bliver du fuld juleaften?
Det regner jeg ikke lige med, nej.
7054: Spiller religion overhovedet nogen rolle i din/jeres juleaften?
Min far og jeg tager i kirke, så ja, det gør den da.
7055: Hvilket danske sas-liga hold var den mest positive overraskelse i den første halvdel af sæsonen?
FC København har gjort det fantastisk flot. Derudover har Lyngby gjort det fortrinligt spillermaterialet in mente, synes jeg.
7056: Hvornår bliver der udskrevet folketingsvalg?
Jeg gætter på februar eller marts, men lad os nu se.
7057: Får Bertel Harder nogensinde sin risengrød?
Det ved jeg ikke, men jeg håber det da næsten for hans samlever. Jeg vil nødigt svines til i julen...
7058: Har du et nytårsforsæt?
Nej egentlig ikke.
7059: Er det bare mig eller bliver Medina bare mere og mere lækker?
Det skal jeg ikke kunne sige. Jeg er lidt indifferent.
Den bedste oplevelse, må vel være, at jeg har fundet mig både en kæreste og en efterskole, som jeg er utroligt glade for.
På negativsiden ved jeg ikke lige hvad det skulle være. Jeg synes ikke, der har været de store minusser i tilværelsen. Det skulle da lige være vores nedrykning. Jeg kan stadig blive sur af at tænke på den af og til. Det var bare ikke godt nok. Slet ikke.
7051: Hvordan kommer DSB til at klare sig i de meget afgørende jule-rejse dage?
Den gode McEinar får vel ret igen. At folk når hjem alligevel virker dog plausibelt, omend det nok ikke just kun vil være DSBs fortjeneste.
7052: Fik du set Danmark deltagelse i EM for kvinde-håndbold - i så fald, hvilken karakter ville du så give præstationen?
Ja jeg så skam kampene i mellemrunden og frem. Det var jo ikke videre imponerende i de sidste par kampe, men jeg havde nu alligevel sagt inden, at jeg tænkte, vi ville nå semifinalerne, men at vi nok heller ikke vandt turneringen. Et 7 tal efter den nye skala er vel passende, omend det nok ville være 00 kigger man kun på de sidste to kampe.
7053: Bliver du fuld juleaften?
Det regner jeg ikke lige med, nej.
7054: Spiller religion overhovedet nogen rolle i din/jeres juleaften?
Min far og jeg tager i kirke, så ja, det gør den da.
7055: Hvilket danske sas-liga hold var den mest positive overraskelse i den første halvdel af sæsonen?
FC København har gjort det fantastisk flot. Derudover har Lyngby gjort det fortrinligt spillermaterialet in mente, synes jeg.
7056: Hvornår bliver der udskrevet folketingsvalg?
Jeg gætter på februar eller marts, men lad os nu se.
7057: Får Bertel Harder nogensinde sin risengrød?
Det ved jeg ikke, men jeg håber det da næsten for hans samlever. Jeg vil nødigt svines til i julen...
7058: Har du et nytårsforsæt?
Nej egentlig ikke.
7059: Er det bare mig eller bliver Medina bare mere og mere lækker?
Det skal jeg ikke kunne sige. Jeg er lidt indifferent.