Snak

Mere indhold efter annoncen
Først og fremmest ønskes i alle en glædelig bagjul, og lad os da bare fortsætte vores noget omfattende interwiew af hinanden værsågod D´herrer:

7060: Er du Bold beta tester?

7061: Har du haft en god jul?

7062: Er du tilfreds med gavehøsten?

7063: Har din familie nogle specielle traditioner her mellem jul og nytår?

7064: Hvor lang tid efter jul er det acceptabelt i din verden at lade pynten hænge?

7065: Hvor mange penge har du rundt regnet brugt på gaver?

7066: Er nytårs-Menuen på plads?

7067: Har du nogle mål for næste år?

7068: Har du også spillet sammen Zidane?

7069: Hvem så du helst var kaptajn for projekt bold awards i år?
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
7060: Er du Bold beta tester?

- Jep, og jeg er også skrevet op til et pro-medlemsskab.

7061: Har du haft en god jul?

- Ja.

7062: Er du tilfreds med gavehøsten?

- Ja.

7063: Har din familie nogle specielle traditioner her mellem jul og nytår?

- En afslappet julefrokost anden juledag, med en hel masse mad som ikke er særligt julet, men som vi hver især sætter pris på.

7064: Hvor lang tid efter jul er det acceptabelt i din verden at lade pynten hænge?

- Jeg er ikke meget for julepynt i det hele taget, så ikke længe.

7065: Hvor mange penge har du rundt regnet brugt på gaver?

- Omkring 1500, tror jeg,

7066: Er nytårs-Menuen på plads?

- Den er der andre der står for, men de har den vist på plads.

7067: Har du nogle mål for næste år?

- Jeg skulle gerne lidt ned i vægt, og så må mit BA-projekt også gerne blive vellykket.

7068: Har du også spillet sammen Zidane?

- Nej.

7069: Hvem så du helst var kaptajn for projekt bold awards i år?

- Pas.
If Phil Jackson came back, still no coaching me.
7060: Er du Bold beta tester?
Nej

7061: Har du haft en god jul?
Ja, den har været ganske udmærket.

7062: Er du tilfreds med gavehøsten?

Har kun en enkelt ting der skal byttes og jeg fik hvad jeg havde ønsket mig, så jeg er ovenud tilfreds.

7063: Har din familie nogle specielle traditioner her mellem jul og nytår?
Vi har altid en familie-julefrokost 1.juledag. Ellers ikke noget specielt.

7064: Hvor lang tid efter jul er det acceptabelt i din verden at lade pynten hænge?
1.Januar er allersidste dag

7065: Hvor mange penge har du rundt regnet brugt på gaver?

500-600 kr. Har købt til min mor, far og søster.
7066: Er nytårs-Menuen på plads?
Ja, den er skam på plads.

7067: Har du nogle mål for næste år?
Har små del-mål, men ikke noget specifikke store mål der skal opnås.

7068: Har du også spillet sammen Zidane?
Desværre må jeg sige nej, men spillede en periode sammen med Abdul Sule.
7069: Hvem så du helst var kaptajn for projekt bold awards i år?
Alle andre end Cabra.
Danmark: Brøndby Spanien: Valencia http://www.youtube.com/watch?v=V5EOo5MM-Ow
moderator
7060: Er du Bold beta tester?

- Jep.

7061: Har du haft en god jul?

- Jep.

7062: Er du tilfreds med gavehøsten?

- Jep.

7063: Har din familie nogle specielle traditioner her mellem jul og nytår?

- Ikke det store, udover at vi hygger med nogle forskellige spil.

7064: Hvor lang tid efter jul er det acceptabelt i din verden at lade pynten hænge?

- Et par dage.

7065: Hvor mange penge har du rundt regnet brugt på gaver?

- Rundt regnet 2000 kr.

7066: Er nytårs-Menuen på plads?

- Tæt på.

7067: Har du nogle mål for næste år?

- Begynde at spille håndbold eller fodbold igen, få udviklet min lille afdeling til én, der genererer en fin omsætning, få en ok specialekarakter, komme på en fed tur til Østeuropa igen, få forhandlet mig til en god løn.

7068: Har du også spillet sammen Zidane?

- Ja da. Det skal man da have oplevet!

7069: Hvem så du helst var kaptajn for projekt bold awards i år?

- Kramer eller Seifert.
https://kortlink.dk/sudv
7060: Er du Bold beta tester?

- Nej.

7061: Har du haft en god jul?

- Jeg holder ikke Jul.

7062: Er du tilfreds med gavehøsten?

- Læs overstående.

7063: Har din familie nogle specielle traditioner her mellem jul og nytår?

- Nej, ikke rigtigt.

7064: Hvor lang tid efter jul er det acceptabelt i din verden at lade pynten hænge?

- Det er sådan set ikke i min interesse.

7065: Hvor mange penge har du rundt regnet brugt på gaver?

- Hvor mange jul-relaterede spørgsmål er der egentligt?

7066: Er nytårs-Menuen på plads?

- Nej.

7067: Har du nogle mål for næste år?

- Nej, men det kommer nok.

7068: Har du også spillet sammen Zidane?

- Nej, men jeg har spillet sammen med baronen24.

7069: Hvem så du helst var kaptajn for projekt bold awards i år?

- Ahva´?
Her kunne jeg skrive en masse vrøvl, der i virkeligheden ikke vil have nogen substans eller mening - og som du vil bruge en masse unødvendig tid på at læse - men det har jeg ingen interesse i.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
7060: Er du Bold beta tester?

Nopes

7061: Har du haft en god jul?

Jeg er ikke det store julemenneske, så egentlig er det bare noget der skal overståes. men ja, det har da været fint, for jul at være.

7062: Er du tilfreds med gavehøsten?

Den var helt fin.

7063: Har din familie nogle specielle traditioner her mellem jul og nytår?

I Danmark plejer vi at have familiejulefrokost d.25. I Norge er det tilsyneladende en tradition at æde og se TV lidt mere i julen end ellers og helst gøre det sammen.

7064: Hvor lang tid efter jul er det acceptabelt i din verden at lade pynten hænge?

Første ledige dag i det nye år.

7065: Hvor mange penge har du rundt regnet brugt på gaver?

7000-8000 tror jeg. Holder op med at tænke over det efter et stykke tid, så jeg ikke brækker mig.

7066: Er nytårs-Menuen på plads?

Pinnekjøtt, desværre. Jeg tror dog at jeg laver en skinke eller noget helt tredje til mig selv.

7067: Har du nogle mål for næste år?

Overleve det.


7068: Har du også spillet sammen Zidane?

Hvem har ikke det? Jeg har ligeledes givet Beierholm en huskekage.

7069: Hvem så du helst var kaptajn for projekt bold awards i år?

Pas











7060: Er du Bold beta tester?
- Nej

7061: Har du haft en god jul?
- Den kunne have været bedre...

7062: Er du tilfreds med gavehøsten?
- Hmmm.. Nu har vi jo droppet det der med at bytte penge i min familie.. Kærestens gave er ikke ankommet endnu fra USA, så der er egentlig ikke nogen "høst" at rapportere om endnu

7063: Har din familie nogle specielle traditioner her mellem jul og nytår?
- Ja, jeg skal slappe af et par dage inden helvedet bryder løs i januar

7064: Hvor lang tid efter jul er det acceptabelt i din verden at lade pynten hænge?
- Omkring 17 minutter

7065: Hvor mange penge har du rundt regnet brugt på gaver?
- Ca. 4.500,- kr. Nevø/niece tegner sig ca. for de 700,- resten går til kæresten.

7066: Er nytårs-Menuen på plads?
- Ja. Hummer til forret, helstegt hjortemørbrad til hovedret og tre slags hjemmelavet is til dessert (hhv. mango sorbet, passionsfrugt sorbet og en fløde is med tonsvis af valrhona).
Just add Barolo

7067: Har du nogle mål for næste år?
- Ja, men ikke nogen der kommer bold.dk ved

7068: Har du også spillet sammen Zidane?
- Nej.

7069: Hvem så du helst var kaptajn for projekt bold awards i år?
- En der er over 30.
I think religion should be treated with ridicule, hatred and contempt, and I claim that right. - Christopher Hitchens I will try anything once, except incest and folk dance. - Oscar Wilde Il mio cuore sarà sempre viola
7060: Er du Bold beta tester?

Næh, desværre, det kunne ellers have været interessant.

7061: Har du haft en god jul?

Ja den har været okay, selvom den ikke er helt slut endnu

7062: Er du tilfreds med gavehøsten?
Det er jeg helt bestemt, dog har jeg fået de fleste af mine gaver på forskud, så der var ikke de store overraskelser.

7063: Har din familie nogle specielle traditioner her mellem jul og nytår?
Næh, ikke specielt.

7064: Hvor lang tid efter jul er det acceptabelt i din verden at lade pynten hænge?
en uge... Max

7065: Hvor mange penge har du rundt regnet brugt på gaver?
Ikk så mange, nok omkring 1000.. Men det skyldes mest at min mor køber for mig til min far, bedstefar osv.


7066: Er nytårs-Menuen på plads?
- Det går jeg udfra, jeg skal spise sammen med nogle af min fars venner, så regner med de har styr på det.

7067: Har du nogle mål for næste år?
Jeg vil gerne begynde at løbe. Og generelt bare komme i bedre form.

7068: Har du også spillet sammen Zidane?
Naturligvis, flere gange endda... Min far har faktisk en kollega der har spillet lidt bold sammen med Zidane (altså ikke gået til det sammen, men bare en omgang hygge) Hvordan det kunne finde sted aner jeg ikke, men det var noget med noget indsamling til fattige børn hvor Zidane og 3 mere fra det franske landshold ville spille mod et par andre (almindelige mennesker) for et eller andet beløb... Det var vist i 97 eller sådan.

7069: Hvem så du helst var kaptajn for projekt bold awards i år?
Razz, Kongen eller Sir_C de virker til at have styr på det.
A little girl is in the bathroom when her father steps out of the shower. She says, “Daddy! When am I gonna get a penis?” “As soon as Mommy leaves for work.”
7060: Er du Bold beta tester?
Nej

7061: Har du haft en god jul?
Ja, men ikke ovre endnu.

7062: Er du tilfreds med gavehøsten?
Ja

7063: Har din familie nogle specielle traditioner her mellem jul og nytår?
Årlige julefrokost med bowling, pakkespil osv her den 27., og "torskejagt" med den gamle.

7064: Hvor lang tid efter jul er det acceptabelt i din verden at lade pynten hænge?
Ligeglad, op til den enkelte.

7065: Hvor mange penge har du rundt regnet brugt på gaver?
3500, tror jeg.

7066: Er nytårs-Menuen på plads?
Håber jeg da, ellers vanker der.

7067: Har du nogle mål for næste år?
Survival

7068: Har du også spillet sammen Zidane?
Har trillet bold med Zidan?

7069: Hvem så du helst var kaptajn for projekt bold awards i år?
Not That Duncan (hvis ikke jeg tager fejl, er han vist også forsvarende mester)
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
7050: Året 2010 er snart et overstået kapitel. Hvad var din bedste og værste oplevelse?

Bedste må jo nok være at Mini-Mig kom til verden .. Værste ved jeg ikke, nok at min kære morfader synger på sidste værs i disse dage ..

__

7051: Hvordan kommer DSB til at klare sig i de meget afgørende jule-rejse dage?

Sikkert fabelagtigt ..

__

7052: Fik du set Danmark deltagelse i EM for kvinde-håndbold - i så fald, hvilken karakter ville du så give præstationen?

Jeg så 2 kampe .. Den ene fordi jeg havde shotaften hvor vi tog et shot vær gang Danmark scorede, det var ren festivitas ..

__

7053: Bliver du fuld juleaften?

Det gjorde jeg ikke ..

__

7054: Spiller religion overhovedet nogen rolle i din/jeres juleaften?

Jeg holder ikke jul, så nein ..

__

7055: Hvilket danske sas-liga hold var den mest positive overraskelse i den første halvdel af sæsonen?

Lyngby & FCK ..

__

7056: Hvornår bliver der udskrevet folketingsvalg?

Ingen anelse ..

__

7057: Får Bertel Harder nogensinde sin risengrød?

Mjaa ..

__

7058: Har du et nytårsforsæt?

At være nice ..

__

7059: Er det bare mig eller bliver Medina bare mere og mere lækker?

Siden hun fik kort hår synes jeg ikke hun har været så lækker igen ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Annonce