Hvor mange kommer egentlig for maden til nytårsfester?
Jeg kommer sgu kun pga. sammenkomsten med, som den klare hovedregel, gode venner også indtagelsen af alkohol med disse.
Maden skal blot overståes og helst ikke for meget, så man kan drikke som et svin.
Da jeg, desværre, selv skal stå for arrangementet i år(tåbeligt) bliver der selvfølgelig købt udefra. Jeg gider sgu ikke bruge 1000 år på mad på den dag.
Også skal jeg ovenikøbet til en fuckin eksamen kort tid efter.
Også er jeg ovenikøbet ordblind.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??