Snak

Mere indhold efter annoncen
Plejer du at deltage i DHL-stafetten?
\\\"He got a cake but when it was Roberto Carlos´s birthday, the president of Anzhi gave him a Bugatti. \\\"I don´t expect City to present Yaya with a Bugatti, we only asked that they shook his hand and said ´we congratulate you´.
Nej, ikke siden år 2000 mener jeg det var. Hader alle andre mennesker når jeg løber og det er vist ikke en del af konceptet.

Deltager du?
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Hehe, nej den del bryder jeg mig heller ikke om. Men der er sådan lidt ærke-århusiansk over mindeparken og den del af byen en august-aften. Ren Gnags.

Det var egentlig mest fordi, at det var en oplagt chance for et væddemål. Man får jo et personligt link, hvor ens tid står noteret, og distancen er 5 km. I smell victory.

\\\"He got a cake but when it was Roberto Carlos´s birthday, the president of Anzhi gave him a Bugatti. \\\"I don´t expect City to present Yaya with a Bugatti, we only asked that they shook his hand and said ´we congratulate you´.
He He. Jeg trækker mig, hvis du ligefrem er klar på et væddemål. Så seriøs er jeg ikke omkring mit løberi. Det er et kvarters tid, der bare skal overståes. Okay måske lidt mere...
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Jeg forstår. Men hvis du deltager, så smid lige din tid ind.

Jeg er heller ikke særlig seriøs - jeg har bare ikke rigtig tid til at træne fodbold i en fast tidsramme, og løb kan man jo altid gøre, når man har lyst.

Jeg har ikke løbet så meget, mens der har været sne, men min mor, den luder, ødelagde selvfølgelig den undskyldning med en usædvanlig ´praktisk´ julegave.

http://www.sport-guide.d…ax-pro.html
\\\"He got a cake but when it was Roberto Carlos´s birthday, the president of Anzhi gave him a Bugatti. \\\"I don´t expect City to present Yaya with a Bugatti, we only asked that they shook his hand and said ´we congratulate you´.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Man kan altid løbe, desværre. Det eneste tiltalende ved det for mig er at det er hurtig overstået motion. Og mine gamle knæ skal holdes igang, hvis de ikke skal kunne forudsige vejret.

Edit: Ved ikke om min nye arbejdsplads deltager, men hvis den gør er det jo et socialt arrangement, der er svært at sige nej til. Så skal du nok få tiden.
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Nye afslørende spørgsmål til bold.dk folket!


7070: Hvilket mærke er dit ur?

7071: Er du tilhænger af analsex?

7072: Hvad er dit længste forhold til en kvinde/mand?

7073: Ville du begå selvmord, hvis det kunne skabe fred i hele verden?

7074: Hvad er det dyreste du nogensinde har købt?

7075: Burde Kong Henrik være #1 i DK?

7076: Razz special: Hvor lang tid bruger du på at sætte hår? Og bruger du (masser af) Mousse?

7077: Hvilken spil(CPU, brætspil, kortspil m.m.) har du været bedst til i hele dit ynkelige liv?

7078: Hvilken bold.dk bruger ville du helst have som sandhedsvidne for dig i en retssag involverende dig?

7079: Rykker AaB ned i 1. division i 2011?
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
7070: Hvilket mærke er dit ur?
- Har ikke noget ur, tilgengæld er det en original Jim Beam Læderem der bryder min spinkle arm.

7071: Er du tilhænger af analsex?
- Nope

7072: Hvad er dit længste forhold til en kvinde/mand?
- Det må være omkring et halvt år.

7073: Ville du begå selvmord, hvis det kunne skabe fred i hele verden?
- Svært spørgsmål. Men kan næppe se hvorfor det at jeg tager mit eget liv skulle få folk i Afganhistan/Gaza Striben og Afrika, sil at stoppe og lade være med at udove magt, vold og skade overfor andre mennesker.

7074: Hvad er det dyreste du nogensinde har købt?
- Altså hvis vi snakker af sko og tøj og sådan noget, som ikke er bil eller til ens bolg, så må det være mine Jimmy Choo sko.

7075: Burde Kong Henrik være #1 i DK?
- Nej? Ivørigt hedder han ikke Kong Henrik men Hans Kongelig højhed prinsgemal Henrik

7076: Razz special: Hvor lang tid bruger du på at sætte hår? Og bruger du (masser af) Mousse?


7077: Hvilken spil(CPU, brætspil, kortspil m.m.) har du været bedst til i hele dit ynkelige liv?
- Trivial, det styrer jeg stadig til

7078: Hvilken bold.dk bruger ville du helst have som sandhedsvidne for dig i en retssag involverende dig?
- Tror det skulle være DBR eller Cabra. Men påregner ikke at skal i retten lige sådan foreløbelig

7079: Rykker AaB ned i 1. division i 2011?
- De skal i hvert fald spiller noget bedre end de har gjort hidtil hvis de skal undgå det.
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
7070: Hvilket mærke er dit ur?

- Fossil, og så har jeg også et gammelt Rolex fra min salige farfar.

7071: Er du tilhænger af analsex?

- Det jo så overvurderet så nej, det lugter i øvrigt også forfærdeligt.

7072: Hvad er dit længste forhold til en kvinde/mand?

- 6 et halvt år and counting.

7073: Ville du begå selvmord, hvis det kunne skabe fred i hele verden?

- Hvis man kunne løse verdens konflikter ved selvmord, ville jeg da nok lige prikke et par pædofile og voldpsykopater på skulderen før jeg tog mit eget liv eller agtigt.

7074: Hvad er det dyreste du nogensinde har købt?

- Min Bil.

7075: Burde Kong Henrik være #1 i DK?

- Hvem er Kong Henrik?

7076: Razz special: Hvor lang tid bruger du på at sætte hår? Og bruger du (masser af) Mousse?

- Afhængig af hvilken frisure jeg vælger den givne dag, kan det tage alt fra 2 minutter til et kvarter og jeg bruger VOKS og ikke homo-mousse.

7077: Hvilken spil(CPU, brætspil, kortspil m.m.) har du været bedst til i hele dit ynkelige liv?

- Company og Heroes og Battlefield Vietnam, Brætspil er det helt klart Bezzer Wizzer og Matador., og så har jeg faktisk også vundet en del kugler på poker.

7078: Hvilken bold.dk bruger ville du helst have som sandhedsvidne for dig i en retssag involverende dig?

- Rygsækken, eller Matias.

7079: Rykker AaB ned i 1. division i 2011?

- Det håber jeg da ikke for dig Halil(smiley)
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
7070: Hvilket mærke er dit ur? Cartier, studentergave.

7071: Er du tilhænger af analsex? Fuck yeah!

7072: Hvad er dit længste forhold til en kvinde/mand? Snart 4 år.

7073: Ville du begå selvmord, hvis det kunne skabe fred i hele verden? JA.

7074: Hvad er det dyreste du nogensinde har købt? MC, 50kg.

7075: Burde Kong Henrik være #1 i DK? Han burde ikke engang var i top-10

7076: Razz special: Hvor lang tid bruger du på at sætte hår? Og bruger du (masser af) Mousse? - Jeg bruger ca. 1½ minut, og jeg bruger ID voks.

7077: Hvilken spil(CPU, brætspil, kortspil m.m.) har du været bedst til i hele dit ynkelige liv? Counter-strike!!!

7078: Hvilken bold.dk bruger ville du helst have som sandhedsvidne for dig i en retssag involverende dig? Foggy, han virker så troværdig. Og han er jyde.

7079: Rykker AaB ned i 1. division i 2011? Nej, de klarer den med nød og næppe.

http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Annonce