Snak

Mere indhold efter annoncen
7080: Hvor længe har du været en del af Bold.Snak?
August 2000

7081: Hvornår og hvilken kamp oplevede du første gang du var på stadion?
Vejle - BIF da tribunen bukkede under tror jeg.

7082: Hvornår har du sidst haft sex?
I går.

7083: Hvis dit liv skulle filmatiseres hvem skulle så have hovedrollen?
Pharzon.

7084: Hvilke 3 serier er i din optik de bedste?
LOST, Entourage og BOB.

7085: Hvilken fodbold-spiller ville du helst sende til en anden planet?
Sergio Ramos

7086: Hvilken tråd(e) på vort elskede forum bruger du mest tid på?
Barca-tråden. Et niveau der passer mig.

7087: Hvilken mobil telefon har du?
Iphone

7088: Hvad er din reaktion på amager bankens krak, og følte du det lå i kortene?
Det kunne ikke rage mig mindre. Det var vel på vej siden Ree smed de første 500 mil i.

7089: Fck tager om få uger imod Chelsea i Champions League, tror du på miraklet?
Nej.
http://goonertalk.com/wp-content/uploads/2011/03/x610.jpg
7080: Hvor længe har du været en del af Bold.Snak?
- Jeg kan ikke helt huske det, men jeg mener, at vi taler omkring 2006.

7081: Hvornår og hvilken kamp oplevede du første gang du var på stadion?
- Det var Danmark - Spanien i 1993, hvor Flemming Povlsen scorede, og vi vandt 1-0

7082: Hvornår har du sidst haft sex?
- I midten af januar.

7083: Hvis dit liv skulle filmatiseres hvem skulle så have hovedrollen?
- Hvis han var i live, så er Ernst-Hugo Järegård. Blandt de levende vil jeg sige Kevin Spacey.

7084: Hvilke 3 serier er i din optik de bedste?
- Matador, Band of Brothers og Utvandrarna/Nybyggarna. Riget må jeg lige nævne også, den tager en flot fjerdeplads.

7085: Hvilken fodbold-spiller ville du helst sende til en anden planet?
- Steven Naismith, det dumme svin.

7086: Hvilken tråd(e) på vort elskede forum bruger du mest tid på?
- Esbjerg-tråden og Celtic-tråden.

7087: Hvilken mobil telefon har du?
- En gammel Sony Ericsson

7088: Hvad er din reaktion på amager bankens krak, og følte du det lå i kortene?
- Jeg er træt af, at staten skal betale.

7089: Fck tager om få uger imod Chelsea i Champions League, tror du på miraklet?
- Nej, FCK skal nok få 0-0 eller måske 1-0 hjemme, men de bliver kørt over i London.
7080: Hvor længe har du været en del af Bold.Snak?

Et par dage.

7081: Hvornår og hvilken kamp oplevede du første gang du var på stadion?

En Vejle-kamp engang i starten af 00´erne - ikke at jeg er Vejlefan >.<

7082: Hvornår har du sidst haft sex?

I går.

7083: Hvis dit liv skulle filmatiseres hvem skulle så have hovedrollen?

Amanda Seyfried.

7084: Hvilke 3 serier er i din optik de bedste?

LOST, HIMYM og True Blood.

7085: Hvilken fodbold-spiller ville du helst sende til en anden planet?

Hvis det var for at redde ham fra jordens undergang: Rooney. Hvis det var for at han skulle undersøges analt af rumvæsener og kvæles af manglende ilt i rummet: Ashley Cole, that cheating son of a bitch.

7086: Hvilken tråd(e) på vort elskede forum bruger du mest tid på?

Dette er mit andet indlæg.

7087: Hvilken mobil telefon har du?

Sony Ericsson Vivaz Pro

7088: Hvad er din reaktion på amager bankens krak, og følte du det lå i kortene?

Sure, sure.

7089: Fck tager om få uger imod Chelsea i Champions League, tror du på miraklet?

Nej, men jeg håber Grønkjær smadrer Ashley Cole, that cheating son of a bitch.
Hvis det var for at han skulle undersøges analt af rumvæsener og kvæles af manglende ilt i rummet: Ashley Cole, that cheating son of a bitch.


Christine, det er dælme ikke lady like
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Christine, det er dælme ikke lady like


Det er heller ikke særlig mandligt at nickname sig selv efter én, der vandt børne MGP 2002. No hate :)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
April 2000. Han var inspirator.
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Crap også.
Generelt er det vel heller ikke det bedste træk, at sætte andre på plads med sin hvem-hvad-hvor viden om MGP Junior.
Jeg var 10 og er en pige, give me a break.
Du var en pige? 5 indlæg og vi har din alder plus en kraftig mistanke involverende moderne lægevidenskab. Jeg kan ikke lide hvordan det her udvikler sig.
Annonce