Snak

Mere indhold efter annoncen
Haha, Christine, dig kan jeg fileme godt li´!

Sæt bare ham kickflipperen på plads. Vi har vidst det længe...
7080: Hvor længe har du været en del af Bold.Snak?
Det er vel ca. 5 år siden, at jeg blandede mig første gang.

7081: Hvornår og hvilken kamp oplevede du første gang du var på stadion?
Det var vist en TOTO-kamp i starten af halvfemserne på Vejlby Stadion imellem AGF og så et østrigsk hold - Salzburg eller Austria Wien var det vist.

7082: Hvornår har du sidst haft sex?
I sidste uge.

7083: Hvis dit liv skulle filmatiseres hvem skulle så have hovedrollen?
Max von Sydow

7084: Hvilke 3 serier er i din optik de bedste?
Deadwood, ZDF´s dokumentarserie om Slaget ved Stalingrad og "Hvaffor en hånd" fra den tid, hvor Casper Christensen rent faktisk var noget værd.

7085: Hvilken fodbold-spiller ville du helst sende til en anden planet?
Lars Elstrup - han har sgu hårdt brug for en returbillet.

7086: Hvilken tråd(e) på vort elskede forum bruger du mest tid på?
AGF-tråden og generelt "Andet"

7087: Hvilken mobil telefon har du?
En Nokia. Mobiltelefoner interesserer mig ikke, og jeg gider ikke at bruge mine penge på dem.

7088: Hvad er din reaktion på amager bankens krak, og følte du det lå i kortene?
Jeg troede, at man var ude af konkursfaren, men nogen skal jo betale prisen for håbløs ledelse.

7089: Fck tager om få uger imod Chelsea i Champions League, tror du på miraklet?
Ja, Chelsea er stadig meget ustabile, så FCK har en (lille) chance.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Hey Bosse-basse, læs lige mit indlæg igen. Nej, jeg gør det sgu nemmere for dig, jeg skrev følgende:

Jeg var 10 og er en pige, give me a break.

Bemærk ordet ´er´. Og hvad så hvis du ved hvor gammel jeg er, er det på NOGEN måde relevant? :)
7080: Hvor længe har du været en del af Bold.Snak?

2008 hvis jeg ikke husker helt forkert

7081: Hvornår og hvilken kamp oplevede du første gang du var på stadion?

Brøndby - Aberdeen (Kan ikke huske præcis årstal)

7082: Hvornår har du sidst haft sex?

Hvad rager det dig?

7083: Hvis dit liv skulle filmatiseres hvem skulle så have hovedrollen?

Pas, men godt spørgsmål - Vil jeg tænke lidt over

7084: Hvilke 3 serier er i din optik de bedste?


NCIS, How I Meet Your Mother & Scrups

7085: Hvilken fodbold-spiller ville du helst sende til en anden planet?

Kevin Nolan - Synes han er så usympatisk og et decideret svin på banen.

7086: Hvilken tråd(e) på vort elskede forum bruger du mest tid på?

"Tips & Gode Råd" & Brøndby tråden

7087: Hvilken mobil telefon har du?


HTC Tattoo - og fortryder det noget så grusomt, så den bliver nok snart skiftet ud igen.

7088: Hvad er din reaktion på amager bankens krak, og følte du det lå i kortene?

Har ikke fulgt så meget med i alt det bankværk, men synes det er utroligt at et penge institut ikke har styr på tingene - Lidt skræmmende.

7089: Fck tager om få uger imod Chelsea i Champions League, tror du på miraklet?

Nej - Selvom Chelsea ikke spiller så godt pt. er de stadigvæk mindst en klasse bedre end FCK
-If you are here, who is out finding the cure for cancer?!-
Hej christinelouise.

Du er over 20. Pics, tits or gtfo.
http://goonertalk.com/wp-content/uploads/2011/03/x610.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Christine, du virker som en fornuftig pige, så vi lader udfaldet passere.

Det er jo heller ikke fordi jeg går og ønsker positive ting for Ashley Cole.

Selvom hans utroskab har gjort det nemmere for Rune.
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Tilgiv Bosse. Han er ikke som jeg, vant til at omgås 18 årige piger.
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
Jeg er faktisk lige blevet 19. SO NO PICS
Hæ, måske jeg skulle droppe forfængeligheden og anskaffe de briller. Din alder var mest relevant i forhold til at selv Dr. Moreau kræver underskrifter nu til dags.
Kongen, begå nu ikke den samme fejl igen.

Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Annonce