Taget hvad? Valget der ikke har fundet sted og som Trump taber? Spoergsmaalet er hvad der forklarer hvordan folk besvarer meningsmaalingerne foer et primaervalg finder sted.
Ja, det er en del af spørgsmålet, men for en del videreføres det også til hvor en faktisk stemme placeres. Dette er et land hvor mange vil bombe Agrabah, så beslutningsprocesser er ikke altid videre rationelle. Der er dog også oplagte grunde til at Trump ligger som tilfældet er i diverse polls, som handler mere om brand awareness end simpel name recognition. Perceptionen er den, at Trump er "a doer not a talker", noget flere af de andre har prøvet at duplikere. Det er videre en kvalitet som gør, at man kan slippe afsted med at sige ting som ellers burde være diskvalificerende. De mange milliarder på kontoen indikerer desuden, at executive decisions er et sted hvor han excellerer, hvilket i den grad har været efterspurgt i den amerikanske befolkning. Her har flere af alternativerne ikke specielt meget at vise til.