"Obama fik omkring 15-20 % chance for at blive præsident i månederne op til Iowa"
Ikke af folk med forstand paa amerikansk politik. Jeg husker valget meget godt, og man glemmer ogsaa hvor meget mindre populaer Clinton var dengang sammenlignet med nu.
Obama var ikke en outsider. Han har en klar insider i det demokratiske parti. Det kan der slet ikke vaere nogen diskussion om. Det du mener er maaske at hans kampagne praesenterede ham som et nyt haab, men hans status i partiet var paa ingen maade outsider. Sanders var jo en ikke en demokrat sidste aar.
Ikke af folk med forstand paa amerikansk politik. Jeg husker valget meget godt, og man glemmer ogsaa hvor meget mindre populaer Clinton var dengang sammenlignet med nu.
Obama var ikke en outsider. Han har en klar insider i det demokratiske parti. Det kan der slet ikke vaere nogen diskussion om. Det du mener er maaske at hans kampagne praesenterede ham som et nyt haab, men hans status i partiet var paa ingen maade outsider. Sanders var jo en ikke en demokrat sidste aar.