Enig, meningsmålingerne var mere korrekte denne gang.
Dog spændende at Kasich melder sig ind, mens Christie måske har gjort det modsatte (Carson er som forventet helt væk og Fiorina ser ud til at følge ham).
Og ja, Rubio skuffede, hvilket nok falder tilbage på debatten den anden dag. Han har virkelig brug for at gå ud og lave en stærk debat næste gang, for nu ved de andre at de kan ryste ham og han ved at det koster vælgere.
Dog spændende at Kasich melder sig ind, mens Christie måske har gjort det modsatte (Carson er som forventet helt væk og Fiorina ser ud til at følge ham).
Og ja, Rubio skuffede, hvilket nok falder tilbage på debatten den anden dag. Han har virkelig brug for at gå ud og lave en stærk debat næste gang, for nu ved de andre at de kan ryste ham og han ved at det koster vælgere.