Hvis du er enig i at Sanders ikke er et reel alternativ fordi han ikke kan vinde, uanset hvad aarsagen er, hvad er din pointe egentlig saa?
Giver det mening at stoette en kandidat der ikke kan vinde? Vi er i oevrigt helt enige omkring Sanders´vaerende fri af industrikorruption osv., men det er jo netop Clintons kynisme der goer at hun er en vinder mens Sanders er en nobel taber.
"Clinton taber head-head mod Trump, og alle andre mod kandidater. Sanders vinder klart over Trump og alle andre modkandidater head-head."
Her tager du ganske enkelt fejl.
https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2016/01/12/the-problem-with-bernie-sanderss-electability-argument/
Overvej derudover hvad der vil komme til at ske med Sanders favorables naar han foerste gang nogen sinde bliver angrebet med tv reklamer der pointerer hvad mellemklasse familier vil komme til at betale i skat under hans planer samt hans selverklarede socialist status.
Giver det mening at stoette en kandidat der ikke kan vinde? Vi er i oevrigt helt enige omkring Sanders´vaerende fri af industrikorruption osv., men det er jo netop Clintons kynisme der goer at hun er en vinder mens Sanders er en nobel taber.
"Clinton taber head-head mod Trump, og alle andre mod kandidater. Sanders vinder klart over Trump og alle andre modkandidater head-head."
Her tager du ganske enkelt fejl.
https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2016/01/12/the-problem-with-bernie-sanderss-electability-argument/
Overvej derudover hvad der vil komme til at ske med Sanders favorables naar han foerste gang nogen sinde bliver angrebet med tv reklamer der pointerer hvad mellemklasse familier vil komme til at betale i skat under hans planer samt hans selverklarede socialist status.