Snak

Mere indhold efter annoncen
Hans modstandere er bare desperate. De har læst skriften på væggen. Reagan II.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Du mener, de lader sig styre af frygt.
Nej, nederlagets bitterhed.

At Trump spiller på fremmedfrygten er en anden ting. Det gør han godt. Han vinder uden tvivl. Så kan man jo også blive bekræftet i sit eget kløgtige univers, når andre nu fejler og bukker under for id´et.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Uden tvivl ligefrem. Hvor meget vil du vaedde?
Sanders-Kampagnen begynder godt nok at fremstå en smule barnagtigt og patetisk - det virker til at det er gået den gamle mand til hovedet i en grad hvor han ikke kan anderkende at spillet er tabt.

Hans ide om at kunne "omvende" nok Super-delegerede til at kunne vinde nomineringen er lettere absurd, specielt når man tænker på hvor meget tid han har brugt på at hacelere mod selv samme super-delegerede og hvor unfair det hele var.

Men hans kampagne fortsætter frem mod næste tirsdag - så må man se om han har fået ilt nok til hjernen der... sikke noget ynk.
NEJ til slutspil i SuperLigaen - det er en joke!!! Topplaceringerne skal ALTID afgøres via normal struktur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Man må håbe på Sanders da han tilsyneladende er den eneste som tør/vil/kan gøre noget ved Israel-Palæstina konflikten:

https://m.youtube.com/watch?v=DlAAiBU6Kxo
Det er lidt ligesom at haabe paa matematik er en loegn.
In any case, man skulle nok kunne måle en præsident på noget lidt vigtigere end Israel/Palæstina.
Det er da the mother of all conflicts så nej.
Annonce