Sanders-Kampagnen begynder godt nok at fremstå en smule barnagtigt og patetisk - det virker til at det er gået den gamle mand til hovedet i en grad hvor han ikke kan anderkende at spillet er tabt.
Hans ide om at kunne "omvende" nok Super-delegerede til at kunne vinde nomineringen er lettere absurd, specielt når man tænker på hvor meget tid han har brugt på at hacelere mod selv samme super-delegerede og hvor unfair det hele var.
Men hans kampagne fortsætter frem mod næste tirsdag - så må man se om han har fået ilt nok til hjernen der... sikke noget ynk.
NEJ til slutspil i SuperLigaen - det er en joke!!!
Topplaceringerne skal ALTID afgøres via normal struktur.