Det giver i mine øjne et indtryk af en løgner, og en der egentlig bare gerne vil vinde.
Kunne du ikke bare have kaldt hende for en politiker?
Det giver i mine øjne et indtryk af en løgner, og en der egentlig bare gerne vil vinde.
Jeg kan slet ikke komme i tanke om nogen kandidat i hele denne primærvalgkamp, hverken republikaner eller demokrat, som for alvor skilte sig ud og virkede både troværdig, erfaren og med holdninger, der ikke var - for mig at se - absurde. Det er sgu lidt trist.Det er også mit overordnet syn på det.