Snak

Mere indhold efter annoncen
Det giver i mine øjne et indtryk af en løgner, og en der egentlig bare gerne vil vinde.

Kunne du ikke bare have kaldt hende for en politiker?
Fair nok.

I dagene efter Benghazi, påstod både; Obama, Clinton, Rice (UN. amb) at det var et spontant angreb der opstod efter demonstrationer og protester på baggrund af filmen "The innocence of muslims." Og i 14(?) dage nægtede adminstration at bruge ordet terror.
Der var ingen offentlige demonstrationer i Libyen, og angrebet blev fortaget med hovedsaglig mortar granater. Enhver efterretningsofficer må vide øjeblikligt at den slags er planlagt.
Om de så har undladt at fortælle sandheden selvom de kendte den (lyve?), af en eller anden rationel grund skal jeg ikke kunne sige.
The ancient Greeks were the first ones to say an unexamined life is not worth living. They don't tell you of course what we found out, an examined life not that fascinating either.
Den misforståelse kostede Romney dyrt for 4 år siden.

https://www.youtube.com/watch?v=vAvNvFFAY1U
From where you are now i dont think you can go wrong.
Jeg medgiver at jeg i min post lægger vægt på ordet terror, fejlagtigt.

Men som det fremgår i klippet, og forhåbenligt af min post, var det nærmere selve påstanden om at det var noget spontant.
The ancient Greeks were the first ones to say an unexamined life is not worth living. They don't tell you of course what we found out, an examined life not that fascinating either.
Lazaronen,

Det du skriver er forkert. CIA rapportede - forkert - at aarsagen var videoen. Det var forkert, men Clinton videregav de informationer CIA gav hende paa det tidspunkt. Det er ikke en loegn.


http://www.washingtonexaminer.com/cia-deputy-chief-i-mistakenly-believed-benghazi-terror-attack-stemmed-from-protest/article/2546678
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hmm ja så må jeg selvfølgelig give mig på det punkt.

Det ændre dog ikke på hun har et løst forhold til sandheden, og jeg betragter hende som en "falsk" (phony) person.
Ikke at det nødvendigvis er at skille sig ud fra de fleste andre politiker, finder jeg det bare generelt problematisk i et representativt demokrati at man reelt ikke hvad de representanter man vælger mener, eller om det de siger er sandfærdigt.
Medgivet det gør sig gældende for storset alle såkaldte demokratier. Jeg i mit pladder romatiske sind håber dog at det en dag ændre sig.

Jeg er bare af den opfattelse at selvom jeg har en bil, kan jeg godt drømme om, og håbe på en Ferrari.

Btw. det skal ikke betragtes som en Sanders endorsment.
The ancient Greeks were the first ones to say an unexamined life is not worth living. They don't tell you of course what we found out, an examined life not that fascinating either.
Det er jo virkelig klippet for at få hende til at se skidt ud, men der er da nogle spøjse ting undervejs; Hillary, der lyver (eller noget) i 13 minutter:

https://www.youtube.com/watch?v=-dY77j6uBHI

Jeg kan slet ikke komme i tanke om nogen kandidat i hele denne primærvalgkamp, hverken republikaner eller demokrat, som for alvor skilte sig ud og virkede både troværdig, erfaren og med holdninger, der ikke var - for mig at se - absurde. Det er sgu lidt trist.
Jeg kan slet ikke komme i tanke om nogen kandidat i hele denne primærvalgkamp, hverken republikaner eller demokrat, som for alvor skilte sig ud og virkede både troværdig, erfaren og med holdninger, der ikke var - for mig at se - absurde. Det er sgu lidt trist.
Det er også mit overordnet syn på det.

Også det indtyk jeg har fået fra de få amerikanere jeg taler med, at de nærmest er lidt pinligt berørt, overfor omverdenen, at disse kandidater er det bedste "lederne af den frie verden" kan opstille.
The ancient Greeks were the first ones to say an unexamined life is not worth living. They don't tell you of course what we found out, an examined life not that fascinating either.
http://www.b.dk/globalt/paedofili-sagen-som-har-lukket-munden-paa-trump

Hvis det viser sig at være rigtigt, så er det mere grotesk end Watergate. Trump, pædofili og voldtægt! Selvom det indtil videre kun er anklager og spekulationer, så tager jeg mig alligevel til hovedet. Det virker helt vanvittigt!
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører! https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM
Der har næppe nogensinde været større chance for en uafhængig kandidat end nu men Bloomberg har vist sagt nej for good.

Gad vide hvad Bill har tænkt på.
http://www.politico.com/story/2016/06/bill-clinton-loretta-lynch-224972

Med to så upopulære kandidater kommer VP pick til at spille en stor rolle imho.
From where you are now i dont think you can go wrong.
Annonce