"Hvis Trump taber valget, står han så til at få en anden rolle i amerikansk politik ?"
Hvilken rolle skulle det være, han vil i så fald være uden noget politisk embede, så medmindre man ser ham som samlingspunkt ala Sarah Palin så er hans rolle nok udspillet.
Men det forhindre ham nok ikke i at gøre sig bemærket, mod betaling, præcis som Palin og på den måde kan han da sagtens have en "rolle", uden portefølje om man vil - men så bliver det nok mest for pengenes skyld, som med Palin.
NEJ til slutspil i SuperLigaen - det er en joke!!!
Topplaceringerne skal ALTID afgøres via normal struktur.