Snak

Mere indhold efter annoncen
Er i øvrigt enig CC i nr 2 men selve indholdet må man jo kunne stå inde for. JP ridder på den bølge der hedder man kan skrive hvad som helst om Trump og folk lapper det i sig. Det er jo som taglinen viser en falliterklæring.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Hvis Trump taber valget, står han så til at få en anden rolle i amerikansk politik ?
Godt spørgsmål.
@Seifert

Jeg tror nærmere det bliver til et par bøger til det paleokonservative nichemarked og måske et talkshow på Fox der holder et par måneder ala Palin.
SCHOOLBOY\'S OWN STUFF
"Hvis Trump taber valget, står han så til at få en anden rolle i amerikansk politik ?"

Hvilken rolle skulle det være, han vil i så fald være uden noget politisk embede, så medmindre man ser ham som samlingspunkt ala Sarah Palin så er hans rolle nok udspillet.

Men det forhindre ham nok ikke i at gøre sig bemærket, mod betaling, præcis som Palin og på den måde kan han da sagtens have en "rolle", uden portefølje om man vil - men så bliver det nok mest for pengenes skyld, som med Palin.

NEJ til slutspil i SuperLigaen - det er en joke!!! Topplaceringerne skal ALTID afgøres via normal struktur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@ Steve

"Iøvrigt sjovt at journalisterne kører på Trump pga. hustru-kommentaren. De fleste indvandrerkritikere er jo enige og hans bemærkning er formentlig helt korrekt observeret. Men sagen kan bruges som case på journalisthøjskolen mht. hvordan medierne kan vinkle historien"

Hvis du vitterlig har svært ved at forstå hvorfor Trump får kritik for hans angreb på konen så har du næppe noget at lade folkene på journalisthøjskolen høre for. For så fatter du jo åbenbart ikke hvor stort helligbrøde det er at kritisere efterladte til faldne i de amerikanske styrker... i USA.

At du sideløbende understøtter din holdning med at de fleste "indvandrerkritikere" skulle være enige (hvad relevans det så end har for substansen) og at du selv også mener at Trump nok ramte korrekt er fjong (om end bekymrende) ... men hvis hun ikke måtte udtale sig fordi hun er en stakkels undertrykt muslim hvorfor har hun så været på samtlige nationale og internationale medier efterfølgende og udtale sig?
NEJ til slutspil i SuperLigaen - det er en joke!!! Topplaceringerne skal ALTID afgøres via normal struktur.
"Hvis Trump taber valget, står han så til at få en anden rolle i amerikansk politik ?"

Hvilken rolle skulle det være, han vil i så fald være uden noget politisk embede, så medmindre man ser ham som samlingspunkt ala Sarah Palin så er hans rolle nok udspillet.

Men det forhindre ham nok ikke i at gøre sig bemærket, mod betaling, præcis som Palin og på den måde kan han da sagtens have en "rolle", uden portefølje om man vil - men så bliver det nok mest for pengenes skyld, som med Palin.



Indtil videre har kandidaturen været en gigantisk underskudsforretning for manden, så det kan da godt være, han ville forsøge at hente det tabte hjem.
"Indtil videre har kandidaturen været en gigantisk underskudsforretning for manden, så det kan da godt være, han ville forsøge at hente det tabte hjem."

Tja, ved ikke hvor meget han har sat til - men de indberetninger der kommer fra Super-PACs og andre PACs viser tydeligt at de penge der bliver brugt går til Trumps egne forrretninger, golf-baner, hoteller og andre forretninger.

Men kandidaturet har sikkert nok kostet ham en del på andre områder.
NEJ til slutspil i SuperLigaen - det er en joke!!! Topplaceringerne skal ALTID afgøres via normal struktur.
FCK

Det nytter bare ikke noget med den retorik Obama, journalister og andre anvender mod Trump. Den ender med at backfire på demokraterne. Han er nomineret og man må angribe hans politik. De lidt for hårdt pressede argumenter går ikke. Det er jo en skræmmekampagne og folk frastødes af det. Trumps synspunkt er jo berettiget nok. At hun bagefter udtalte sig er jo ligegyldigt. Han får sine pointer igennem og jo mere man væmmes ved ham i offentlige sammenhænge jo større bliver tilslutningen. Det er barnemad for psykologer. Se på DF.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
"Hvis Trump taber valget, står han så til at få en anden rolle i amerikansk politik ?"

Nej. Oprindeligt var tanken at taberen af præsidentvalget vicepræsident, men det viste sig hurtigt upraktisk. I tilfældet Trump er det usandsynligt at han selv vil have en rolle, og selv hvis han vil tvivler jeg på at nogen vil have ham. Jeg kan ikke se ham komme igen om fire år, og jeg kan ikke se ham stille op som guvernør eller borgmester i New York.
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
Annonce