Snak

Mere indhold efter annoncen
Det havde været klart federe, hvis man havde fundet en optagelse, hvor Hillary sagde det.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
@Halil

Med Trumps track record kan det vel ikke overraske, at den slags virkelig får ben at gå på. Nu er det heller ikke en stilling som burgerflipper på McDonalds han har lagt billet ind på.
Det er jo ikke engang overraskende.

Det fede er dog, at Republikanerne (sans Chris Christie, måske?) har ledt efter en mulighed for at droppe deres støtte til Trump - og det får de her. De kunne selvfølgelig også have undsagt ham, da han svinede mexikanere, Muslimer, kvinder (første og anden gang) og deslige til, men den her er tilsyneladende tilpas stødende nok. Gad vide om Pence bliver ved, eller om han også dropper det.

GOP er en stående joke efterhånden. Det værste er jo næsten, at Clinton er så svag en kandidat, at enhver anden Republikaner formentlig havde ødelagt hende for længst. Mitt Romney, John McCain, hell, selv Dubya havde sandsynligvis ikke haft nogle store problemer med Clinton - Trump til gengæld...
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Iøvrigt siger han jo generelt bare det, som 90% af amerikanerne tænker, siges det.
GOP er en stående joke efterhånden. Det værste er jo næsten, at Clinton er så svag en kandidat, at enhver anden Republikaner formentlig havde ødelagt hende for længst. Mitt Romney, John McCain, hell, selv Dubya havde sandsynligvis ikke haft nogle store problemer med Clinton - Trump til gengæld...

Yep, og denne 11 år gamle video dukkede så ikke lige op under den republikanske primærkamp men nu. Hmmmmm

Nå, men han kan vel lige så godt fyre al krudtet af ved nattens debat og røbe hvad Bill har fortalt ham under golfrunderne. Frem med popcornene.
From where you are now i dont think you can go wrong.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Yep, og denne 11 år gamle video dukkede så ikke lige op under den republikanske primærkamp men nu. Hmmmmm

Du er med på, at Clinton har ført løbet i stort set alle målinger, ikke også? At videoen dukker op nu, modbeviser i øvrigt ikke just min pointe.

Nå, men han kan vel lige så godt fyre al krudtet af ved nattens debat og røbe hvad Bill har fortalt ham under golfrunderne.

Det er lige meget, hvad han røber nu - han kommer til at fremstå småligt, hvis han gør det. Endvidere ligger hans troværdighed på et meget, meget lille sted - og ikke kun på grund af videoen. Hans påstande omkring Bill kan være åh så sande - det er kun de mest indædte Trump supportere, der vil tro på det. Og dem skal han ligesom ikke forsøge at overbevise, at en stemme på ham er en god idé...
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Jo jo men var videoen dukket op under primærkampen var Trump nok ikke blevet nomineret.

Clinton havde været toast mod enhver anden.

Trump har brug for at valgkampen kommer til at handle om noget andet så jeg forventer full monty ( dog kun i overført betydning ).
From where you are now i dont think you can go wrong.
Jo jo men var videoen dukket op under primærkampen var Trump nok ikke blevet nomineret.

Ah, så er jeg med - beklager, og netop min pointe. Jeg læste det med de sarkastiske briller på - for mange år på bold.dk :)
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Enig, Flying, de må have ledt efter en grund til at trække støtten, for han har jo undskyld de ældgamle udtalelser. Og "flot" at det ikke handler om politik.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Hillary har så mange skeletter i skabet at det er et spørgsmål om tid før det bliver lækket, så bliver det spændende at se om der overhovedet er nogle at stemme på.

en ting er sikkert, uanset hvem det bliver er fremtiden noget dyster for de amerikanere.
Annonce