Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvordan? Ingen af de folkerige og typisk demokratiske områder er kommet ind.

Jeg aner det ikke - jeg gentager bare hvad der står rundt omkring lige nu. Florida var også et stort spørgsmålstegn op til valget.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Hvis Trump vinder Florida, så vinder han det hele.
Nå, lad os lige få talt op..
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
Texas er da 99% Trump. Intet nyt der.

Trump er foran i Virginia..WTF.
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
Jep, Clinton er i gang med at tabe stater, hun blev spået til at vinde. Små stemmer, men stadigvæk...

Mads Fuglede uddybede lige: der tælles på landet lige nu, og det er republikanske kernevælgere. Vi får at se hvad der sker, når byerne (og ikke mindst Hispanics) kommer i gang.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Puha.. Clinton foran STORT i Florida!
Bedre end Obama.
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nå, jeg har jo også et arbejde til at passe i morgen, så jeg må hellere hoppe i seng. Godnat d´herrer - jeg håber i hvert fald på en blå sejr. Det skræmmer mig noget mindre end alternativet...

Puha.. Clinton foran STORT i Florida!

2%? Men ja, fint med en blå sejr der.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Clinton gør det foreløbigt bedre end Obama i de tidlige optællinger i Florida.
Nej Pibe. "Toppen af samfundet" vs. "toppen af samfundsordenen" er ikke noedvendigvis det samme. Det sidste henviser til magstrukturer, eller opfattede strukturer mellem grupper (e.g. race, koen, social klasse). Det foerste er vagt, men henviser i daglig tale vel til individuers oekonomiske og uddannelsmaessige niveau. En sort kvindelig president er "toppen af samfundet", men hvis hun identificerer sig med klassen af sorte kvinder, er hun ikke toppen af samfundsordenen.


Jeg tror ikke, den almindelige Trumpvælger føler sig som værende/havende haft en plads i toppen af samfundsordnen.

Som anført tror jeg, vedkommende føler sig som del af en (hvid, javel) arbejder/middelklasse, som er ved at erodere.


Derudover kan jeg ikke gennemskue din indvinding mod Silver´s skriv. Kan du uddybe?


Nate vil gerne vise, at den gennemsnitlige Trumpvælger er velstillet. Men han konkluderer ud fra en ikke særlig repræsentativ gruppe - primærvælgere - og sammenligner med uddannelsesniveau og indkomstforhold for samfundet som helhed. Det fremstår useriøst og modbeviser ikke, at Trumpvælgere skulle tilhøre arbejderklassen/middelklassen og kunne "have noget at tabe", herunder økonomisk, f.eks. ved indvandringen.

Noget andet er, at mange sorte og hispanics (også efter Trumps mening), måske står til at tabe desto mere på indvandringen, men af forskellige andre grunde ikke stemmer på en GOP/indvandringsrestriktiv kandidat.
Det føles underligt som postkasserød at sidde og heppe på hvad der rent politisk ville ligge omkring Lars Løkke i DK, hvis ikke længere til højre.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
West Virginia til Trump. Meget lidt overraskende.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce