Florida er sgu en gyser nu. Frem og tilbage hele tiden. Mangler heldigvis de store demokratiske områder.
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0
Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5
Brøndby IF-fck: 5-0
agf-Brøndby IF: 0-7
Det føles underligt som postkasserød at sidde og heppe på hvad der rent politisk ville ligge omkring Lars Løkke i DK, hvis ikke længere til højre.
Pibe, for mig handler det kun om at Trump ikke skal vinde, Clintons eneste afgørende kvalitet er at hun ikke er Trump.