Snak

Mere indhold efter annoncen
Nate Silver har stadig Clinton på over 70 %

Men nu skal muren med Virginia,Pennsylvanbia og Michigan stå sin prøve for Florida og NC går vist til trump
From where you are now i dont think you can go wrong.
Edit: 58 % nu.
komiske nate
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Jeg skal spille på Le Pen som Frankrigs næste præsident. Verden er gået af lave.
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ydmygelse, at de ikke engang kan vinde Virginia.
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
Vi skal bare krydse fingre for, at mormonerne giver McMullin sejren i Utah
Virginia ser da relativt fin ud? Over 95% sandsynlighed for Blå på nytimes. Hvis Clinton bare kan få New Hampshire og Virginia, så skulle den være hjemme, antaget at PA er nogenlunde sikker. En ting er sikkert, jordskredssejr kommer ikke på tale.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Har tyskerne ikke også en kæmpebaby i svøb, så kan de jo hygge sig til G6-7-8 ...

Putin, B. Johnson, Trump, Le Pen og en tysk ditto. Hæhæ what a wonderful world.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Virginia må gå blå nu.
Michigan er måske nøglen. Det var derfor Obama skulle derhen.
From where you are now i dont think you can go wrong.
Annonce