Snak

Mere indhold efter annoncen
Selvfølgelig stiller hun ikke op igen hvis hun taber

Spillet er om Michigan. Det opdagede Clinton nok lidt for sent.
From where you are now i dont think you can go wrong.
Hvis Trump tager Florida og NC, så SKAL Clinton have Michigan, New Hampshire og Wisconsin, tre stater hun har problemer i nu.

https://www.youtube.com/watch?v=a5R_pS0h5Qk
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Nogen der ved, om Trump vinder hvis han, som det ser ud nu, vinder Florida, North Carolina, Michigan, New Hampshire og Ohio? Mangler han Virginia i den ligning, såfremt de vestlige stater går som "forventet".
Så vinder han klart. Der er også Iowa

From where you are now i dont think you can go wrong.
Så hun skal simpelthen vinde både NH og Michigan? Det ligner næsten en jordskredssejr til Trumpen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der skal i hvert fald ske noget helt sindssygt hvis Trump skal tabe det her.
Jeg har været Barcafan længere end dig!
Shit, han vinder sgu. Verdens tre supermagter ledet af Putin, Trump og kommunistpartiet i Kina. Jeg vil af.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Demokraterne kunne heller ikke have haft en ringere kandidat end Clinton.
Hvor er Concort? Han fik mig til at slappe af, da jeg var bange for, at hadet til Clinton var undervurderet...
Gal, de må virkelig hade hende, hvis hun kan få dem til at stemme på Fuck face von clownstick..

Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
Bernie er for ekstrem for amerikanerne, det var nok ikke gået ham bedre selvom han i det mindste kunne mobilisere noget entusiasme - Clinton kan man ikke rigtig mere end golf-klappe af uanset hvor meget man ønskede et nederlag til Trump.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Annonce