Snak

Mere indhold efter annoncen
Amerikanerne kan lide vindere og hun tabte til Obama og blev ydmyget af Bill, mens Trump er en succes. Så vi er tilbage til Woody Allan og Alan Alda.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Hehe..det første resultat jeg så var fra det skide county i Indiana, som havde ramt vinderen de sidste 15 gange i træk...og de får ret igen, hvis Trump vinder.
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
52 % hos Nate

Hvis Clinton holder Michigan ( og Penn og Wisconsin ) skal hun bruge Nevada.
Trump skal bruge Nevada og New Hampshire
From where you are now i dont think you can go wrong.
Mit ønske om en McMullin-sejr i Utah har lidt et stort knæk, efter at de første resultater tyder på, at over 50% af statens stemmer går til Trump.
CNN har 90% sandsynlighed for Trump-sejr nu.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Bortset fra Clinton er Nate Silver den helt store taber.
Hans modeller er helt på månen men nok også et valg med mange ubekendte.

Hvis Clinton taber må de spekulere lidt over "basket of deplorables". Det var ikke helt klogt.
From where you are now i dont think you can go wrong.
Dow futures er nede med 680 point.

Efter 9/11 faldt det med 540 point.
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
Nate Silver har da levnet Trump større chancer til præsidentvalget end stort set alle konkurrenterne, 15-20 procentpoint mere end andre polls.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Med Florida vundet, så er den næsten så godt som sikker nu!
Silver havde Trump til 35% i går, NY Times havde ham på 10-15%.

Men Concort beroligede mig, da jeg skrev, at han havde 28% chance i dag, for det havde han slet slet ikke..
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
Annonce