Snak

Mere indhold efter annoncen
CHOCK!!!

3. Verdenskrig?


And by the way: Mexico betaler ikke for den mur.
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
Hvorfor sidder man oppe for at se et trainwreck i slow motion.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Spot on, Spock
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
Det er sgu en underlig tid vi lever i. Der var lige et chok omkring 9/11, hvor det var som om hele den vestlige kontinuitet fik et spark i roeven. Men det her virker alligevel mere markant. Ikke at Trump vinder, eller at UK forlader EU, men at begge ting sker naar begge scenarioer nu var saa absurde. Bliver "spaendende" hvad der sker i vesten de naeste par aar.

Pink - der kommer ikke nogen 3. verdenskrig. Rolig nu.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Han smadrer fuldstændig i gennem.. I Bidens hjem-county får han 50%.
Wisconsin er blodrødt, Hun gad ikke engang besøge den stat.
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
@Pibe,

Du havde forresten ret. Det var arbejderne der valgte Trump.
Og hvis der kommer en 3. verdenskrig, så går det hurtigt.."It will be terrific, the best!"
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
Hvornår er der en endelig vinder?

Vinder Trump bliver det sjovt at se reaktionerne fra politikere, venner, kolleger, Tom Brady, familie og Twitter.

Puha, jeg er tidligt oppe. Fucking møde af helvedes til.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Trump er venner med Putin så 3. VK må vente. Det bliver dog interessant om ikke andet...
Annonce