Trump har lovet højere topskatter, skattelettelser til middelklassen og at laveste lønnen skal hæves. Så selvfølgelig har appeleret til arbejderklassen der har følet sig tromlet over.
Jeg tror også at f.eks. propaganda har påvirket mange, vi lever i en tid hvor propaganda er let tilgængeligt, og de laveste klasser ikke er selektive nok i deres kildekritik og valg af medier. De bider på alt - se bare DF herhjemme, og Ny Borgerlig for den sags skyld.
-
Som et træ der ikke vil brænde
Ligesom en by vokser vi sammen
PÃ¥ en pude i ly for larmen
FÃ¥r et billede skiftet ramme