Snak

Mere indhold efter annoncen
Monggaard skriver på Twitter at han er tæt på at være færdig med USA. Den tror jeg ikke, de havde set komme.

Nu skal vi til at høre de eksperter, der havde afskrevet Trump, forklare et fænomen, de ikke forstår. Ulla Therkelsens stemningsrapporter x 100. Den der public service-rapport kommer belejligt.
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
Var der andre end Steve, der spåede Trumpsejr? Oprejsning :D

Jeg fik da lukket den til Hillarys fordel, senest lige før jeg gik i seng.
Var der andre end Steve, der spåede Trumpsejr?


Trump selv, vel.
Her på siden jo.

Namaste spillede i hvert fald ikke på det.

OH SHIT!

RIP min aktieportefølje.

Hvad sker der så med Trump TV?

EDIT: Leicester. Brexit. Cavs. Cubs. Trump. 2016 er den sorte svanes år.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Først England og nu USA. De meningsmålinger kan man nærmest skrotte i fremtiden.

Total surrealistisk valg.
M i a S a n M i a
Var der andre end Steve, der spåede Trumpsejr?


Michael Moore har helt fra start læst det amerikanske valg godt:
http://michaelmoore.com/trumpwillwin/

Syngende lussing til de traditionelle/klassiske medier og etablerede system.
Mon ikke Trump bliver voldsomt meget mere moderat i alt han foretager sig de kommende minutter og fremover?

Det tror jeg.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
moderator
@ npl

Jeg tænker det samme med mine aktier. Indtil videre er de dog ikke påvirkede, men frygter udviklingen.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
@ Halil

Hvad bygger du det på?
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
Annonce