Snak

Mere indhold efter annoncen
Skolegårdens møgunge er valgt som præsident, det er totalteater finest.

Jeg syntes egentlig hans rolige stemmeleje og forsonelige tone i hans sejrstale er rart at lytte på, det er ikke denne insisterende og højtråbende måde, en skinger måde man levende kan forestille sig en Hillary ville have mestret.

Altid sjovt at se tilbage i en tråd som denne, hvor folk og fæ såsom ConCort ingen chance gav Trump.

TRUMPEYYY!!!!!!!!!,
Fri: At Trump ikke er en idiot.

Se på sejrstalen f.eks.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Igen, Adamantium, jeg hentydede til debatten her på bold.dk, hvor Steve har kæmpet meget alene.

Mht de amerikanske medier, kunne de nok med fordel have lyttet til en anden Steve, efternavn Sailer, men han er en af dem, man ikke sådan inviterer i fjernsynet.

http://www.unz.com/isteve/the-sailer-strategy-from-2000/
Han kan jo ikke tåle at blive moderat, hvis han vil beholde opbakningen.
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
moderator
Repos - mon ikke Mærsk og Vestas får klø. Mærsk rammes på flere parametre. Jeg er i mange af mine aktier på den lange bane så jeg gør ikke noget drastisk men man må forvente ordenlige hug og gevaldige udsving det næste stykke tid.
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det meste af opbakningen skyldes vel lige netop, at Hillary var alternativet. Jeg tror bestemt ikke, at det vil have nogen negativ konsekvens, hvis hans politik bliver moderat i forhold til det, som han har sagt undervejs i valgkampen.
YNWA
Hillary kan være skyld i, at der ikke var flere/nok demokratere, der stemte. Opbakningen til Trump er stort set upåvirket af Hillary. Obama var ikke meget mere populær blandt republikanere ved det første valg.
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
moderator
Det er sgu en meget fin gennemgang fra Moore. Jeg havde godt nok undervurderet hvor lidt tilid folk havde til Hillary, omend jeg vidste hun ikke var specielt populær.
https://kortlink.dk/sudv
Orange is the new black.
50 nuancer af orange.
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
Annonce