Skolegårdens møgunge er valgt som præsident, det er totalteater finest.
Jeg syntes egentlig hans rolige stemmeleje og forsonelige tone i hans sejrstale er rart at lytte på, det er ikke denne insisterende og højtråbende måde, en skinger måde man levende kan forestille sig en Hillary ville have mestret.
Altid sjovt at se tilbage i en tråd som denne, hvor folk og fæ såsom ConCort ingen chance gav Trump.
TRUMPEYYY!!!!!!!!!,
Jeg syntes egentlig hans rolige stemmeleje og forsonelige tone i hans sejrstale er rart at lytte på, det er ikke denne insisterende og højtråbende måde, en skinger måde man levende kan forestille sig en Hillary ville have mestret.
Altid sjovt at se tilbage i en tråd som denne, hvor folk og fæ såsom ConCort ingen chance gav Trump.
TRUMPEYYY!!!!!!!!!,