Jeg fryder mig lidt over at de ikke havde held til at få presset Hillary ind, medierne og alle deres knep.
Kom du på bold.dk umiddelbart efter morgenspilleren?
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Jeg fryder mig lidt over at de ikke havde held til at få presset Hillary ind, medierne og alle deres knep.
Igen, Adamantium, jeg hentydede til debatten her på bold.dk, hvor Steve har kæmpet meget alene.
Mht. de amerikanske medier, kunne de nok med fordel have lyttet til en anden Steve, efternavn Sailer, men han er en af dem, man ikke sådan inviterer i fjernsynet.
http://www.unz.com/isteve/the-sailer-strategy-from-2000/
Spøjst, så var der et indslag på TV2 i går, hvor ham værten fra ´Størst´ interviewede fru. Sailer hjemme i privaten.
Noget andet er, om han vil have mulighed for at gennemføre sine største slagnumre. Store dele at embedsapparatet vil være noget vrangvillige i modsætning til under Obama