Valgnederlag er et grundvilkår i et demokrati, og man kommer til at leve noget af en nomadetilværelse hvis man skal protestflytte hver gang et valgresultat går en imod.
Det er jo heller ikke en normal tilstand... De fleste af dem der "flygter" har oplevet at tabe "en valgkamp" før, uden de er flygtet. Måske har de været hårde i retorikken på diverse forums, medier osv., men jeg kan personligt ikke huske hvornår der senest har været decideret flugt fra et så stort land pga. et valgresultat.
Om det så ender med at det bare er det her med tomme tønder, vides ikke, men det er bestemt ikke en normaltilstand.
Silkeborg IF