Man må i hvert fald sige, at vi med Donald Trump har taget et kæmpe skridt i retningen af, at man ikke behøver være milliardær eller få penge fra Wall Street for at vinde.
Hvorfor det? Trump er jo netop milliardær?
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o