Snak

Mere indhold efter annoncen
God dag for Putin, FSB og deres underordnede i Wikileaks. Dårlig dag for alle os der priser et liberalt demokrati med alle dets friheder højt.
SCHOOLBOY\'S OWN STUFF
Nå, nu må man så begynde at kigge på, hvad han egentlig har sagt..
Han er åbenbart i mod vaccinationer, da det forårsager autisme.
Han mener faktisk at klimaforandringer er et bluffnummer. Ikke bare om det er menneskeskabt, men det finder ganske enkelt ikke sted.


Hans vice-præsident er ikke bedre, rabiat kristen efter danske standarder. Det betyder at man overhovedet ikke kan sidde og krydse fingre for Trump f.eks. af helbredsmæssige årsager må træde tilbage. Med Trump kan man i det mindste håbe der gemmer sig et nogenlunde moderne menneske under valgretorikken, han var trods alt demokratisk Cinton-støtte for ikke så forfærdeligt længe siden - med Pence er den dør lukket, mørkemand through and through.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
;)


-.-
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Jeg er også fustreret, men det er altså dumt at påstå at Wikileaks er et FSB projekt.

Gad vide om Trump stadigvæk mener systemet er rigged, et flertal af befolkningen peger på Clinton, men han løber af med sejr på grund af valgsystemet.

r det offentliggjort hvor mange stemmer der skilte dem ad i Florida. Igår snakkede de omkring 20.000 stemmer.


Det er tæt på 30.000, der mangle stadigvæk at få de sidste par procent talt op, og forskellen er lige nu på otteogtyvetusindeottehunderedetreogtredsindstyvende stemmer.
Someday, someday, someday, someday, someday, someday Leeds United
Ryger Hillary så i fængsel nu?
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
Mere indhold efter annoncen
Annonce
et flertal af befolkningen peger på Clinton, men han løber af med sejr på grund af valgsystemet.


"Demokrati"
Well, det er jo ikke meget mindre demokratisk end at et lands tredjestørste parti danner regering alene.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Der er ingen grund til at sætte demokrati i situationstegn.

Man kan godt være for eller imod systemet, men der er demokratisk, det har bare en form der gør at der kan være et forskelligt udfald af befolkningens stemmer og valgmændenes kollegium.

Det skyldes bl.a. at USA er en forbundsstat.

Europaparlamentet er jo også demokratisk, selvom en dansker har mere at sige end en tysker, og Folketingsvalg er også demokratiske selvom der er en spæregrænse på 2%, og selvom de 189 der sidder der ikke er de 189 der har fået flest stemmer.
Someday, someday, someday, someday, someday, someday Leeds United
@ spock

Fuldstændig enig.
Der er ingen grund til at sætte demokrati i situationstegn.

Man kan godt være for eller imod systemet, men der er demokratisk, det har bare en form der gør at der kan være et forskelligt udfald af befolkningens stemmer og valgmændenes kollegium.

Det skyldes bl.a. at USA er en forbundsstat.

Europaparlamentet er jo også demokratisk, selvom en dansker har mere at sige end en tysker, og Folketingsvalg er også demokratiske selvom der er en spæregrænse på 2%, og selvom de 189 der sidder der ikke er de 189 der har fået flest stemmer.


Det var også demokratisk at det kun var frie mandlige borgere over 30 der måtte stemme i antikken.
Annonce