Snak

Mere indhold efter annoncen
Er du blevet miljøskadet af at skænke for den lille mand, Kaffe?
Mit møde med underklassen har overbevist mig om, at de hører til på bunden, antyder du?
Nej, jeg bemærker bare, at du til tider lyder helt venstreorienteret. Mit "føj" var naturligvis ikke alvorligt ment.
Niddets arkivar
Ikke: Ja du kan starte med ikke at være en slave af Wall Street. Specielle især økonomiske interesser strider sjovt nok med vilkårene for den lille mand.
Alle økonomiske interesser i USA, der ikke tilgodeser manden på gulvet, ophører nu da en Wall Street-milliardær er blevet præsident.

http://www.snopes.com/wordpress/wp-content/uploads/2016/08/trump-family-portrait.jpg
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Har Trump selv ingen økonomiske interesser? Han har bare, af sit hjertes godhed, solidariseret sig med den hvide del af arbejderklassen? Vildt.
Niddets arkivar
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lidt venstreorienteret er jeg nok, men det er ikke just en hemmelighed. Jeg sigtede mest til at du hoppede over socialismens mange afskygninger og smed mig direkte i seng med Marx. Den lille mands grovsortering, som du sikkert har oplevet på din bodega.
Ah, det var en subtil fornærmelse. Jeg er med.
Men altså, det så ud som om, du var en millimeter fra at skrive falsk bevidsthed. Men du har da ret i, at jeg hellere bare skulle have malet med den bredere pensel og kaldt dig en rød køter.
Niddets arkivar
Spock: Nej selvfølgelig ikke, men der er ingen tvivl om at det var en væsentlig grund udover immigranter og våbenkontrol. Trump blev ikke valgt til, men Shillary valgt fra.
Det var nu skrevet med et glimt i øjet, Kaffe. Ineffektive fordelingsforhold som tilgodeser fåtallet er desuden ikke nødvendigvis et rødt anliggende.
Hvem er denne lille mand GF4LIFE, som er bedste tjent med Trump ved magten?
Annonce