"Danos, ville du poste et par links, så vi kan se, om tallene for Trump og Obama er sammenlignelige, og om der er spurgt til nogenlunde det samme i hhv 2012 og 2016?"
Det var på CNN - de havde en masse exit-polls. Spørgsmålet "Bliver Trump en god præsident" (52-48) blev også nævnt på DR2 i går. 12 minutter inde i programmet: https://www.dr.dk/tv/se/valg-usa-2016/-/dr2-live-usas-nye-praesident-5#!/
De 65% (alle vælgere) var ikke fra 2012, men 2008 - som nyvalgt - jeg er ret sikker på, at Obama som nyvalgt præsident havde langt mere end 52%, som troede han ville blive en god præsident - altså blandt hans egne vælgere. ;)
Det var på CNN - de havde en masse exit-polls. Spørgsmålet "Bliver Trump en god præsident" (52-48) blev også nævnt på DR2 i går. 12 minutter inde i programmet: https://www.dr.dk/tv/se/valg-usa-2016/-/dr2-live-usas-nye-praesident-5#!/
De 65% (alle vælgere) var ikke fra 2012, men 2008 - som nyvalgt - jeg er ret sikker på, at Obama som nyvalgt præsident havde langt mere end 52%, som troede han ville blive en god præsident - altså blandt hans egne vælgere. ;)
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0
Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5
Brøndby IF-fck: 5-0
agf-Brøndby IF: 0-7