HAHA!
Jeg giver 2013, Comando G, 1er Cru Rozas en chance til, men det bliver altså bare ikke min vin.
Der er et eller andet sukkerlage som ligger forrest på tungen til sidst, som jeg slet ikke kan deale med.
Ærgerligt, men sovsen bliver god.
Jeg giver 2013, Comando G, 1er Cru Rozas en chance til, men det bliver altså bare ikke min vin.
Der er et eller andet sukkerlage som ligger forrest på tungen til sidst, som jeg slet ikke kan deale med.
Ærgerligt, men sovsen bliver god.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA