\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\"
Liverpool FC siden 1996. JFT97.
https://imgur.com/a/RJzhg
Den har jeg da undret mig over i lang tid, vintråden er benhård man må lære det.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\"
Liverpool FC siden 1996. JFT97.
https://imgur.com/a/RJzhg
Haha! Den er smørblød nu ift hvad den plejede at være.
Altså, jeg er jo en lallende amatør, men tråden har og er jo velsignet med nogle skarpe smagetunger, og man må jo bare være glad for at de gider at skrive her.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
Enig Jussi men man ska fandeme heller ik komme her i tråden og tro man er noget.
Det bliver iøvrigt ikke sidste gang jeg drikker noget rød fra Etna eller hvor det nu er fra, det er dejligt funky og ærlig vin.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\"
Liverpool FC siden 1996. JFT97.
https://imgur.com/a/RJzhg
Jussi i har jer en fed inderkreds herinde som man ik bare lige sån vralter ind i. Og fred være med, der virker bare nogen gange til at være en vis skepsis overfor de ja mere "lallende amatører" ellers er det bare igen seiferts arrogance der overskygger .-)
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\"
Liverpool FC siden 1996. JFT97.
https://imgur.com/a/RJzhg