Redigerettors 28. apr 2016
(mail fra Vinbladet) "Stadig flere danske vinproducenter laver fremragende mousserende vin, hver med deres vingårdsnavn, men de mangler en fælles betegnelse for deres bobler, som de kan sætte på etiketten. Franskmændenes hedder champagne eller crémant, spaniernes cava, tyskernes sekt, italienernes prosecco. Hvad skal de danske hedde? Har du et godt forslag?"
Jeg har foreslået Rævefizz - og forventer at vinde konkurrencen! Andre gode forslag? Hybridbrus?
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way