Snak

Mere indhold efter annoncen
Få ham til at plante lidt chasselas. Den er tidligt modnende.

Har I fået ny Baden-vin hjem?
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Nej, der går nok lige 1-2 måneder. Mega travlt med en masse andet.

Men bl.a. er Rebholz er lige landet. 2013 Riesling Buntsandstein smager konge.

Og lidt sjove ting fra Bourgogne på vej :-)
Som stamkunder gennem mange år på Vendias brasserie, var det på tide vi fik bestilt bord til gourmet afdelingen. Vinlisten ser ok ud, men selve menuen lover rigtig godt i mine ører.

http://i.imgur.com/g9v2hXm.jpg
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Hele det "isme" show er dog stadig for dumt.

Hvor stor er gourmet-restauranten ?
"Hele det "isme" show er dog stadig for dumt."
Helt enig.

Jeg vil tro, der er plads til ca 20 gæster.
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Joachim Grundahl, ikke at det er en rettesnor, var ikke imporneret. Læser sjældent hans anmeldelser, men lader til, han har undladt at skrive om vinene på det seneste, hvilket nok er et fornuftigt træk fra hans side.
Nej, det var ikke en imponerende anmeldelse. Men altså - 2 stjerner? Det er jo dumt, når man kender køkkenets generelle formåen (Vendia var året brasserie i 2015). Jeg er dog enig i, at isme-konceptet er dumt og kikset. Og der kan også være en pointe i, at en fast menu er mindre lokalt forankret og sæsonbetonet, end hvad kbh-moden aktuelt dikterer. Men 2 stjerner indikerer mad og vin af kvalitet under middel, hvilket virker utroværdigt. Han behøver det selvfølgelig som alibi for at skrive endnu en sølle og selvfed, off topic-kritisk anmeldelse med "kant".
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Det lyder, maden altså, bestemt også interessant.

Jeg tror heller ikke, at Joachim har skrevet en anmeldelse, der kan komme over de to stjerner...
Så kom Tsczxuppen ind ad døren, men der sneg sig også lidt Blauer Spätburgunder 13 med.

Det smager bare tæskegodt, og minder egentlig om Pencarrow. Kunne være sjovt at blindsmage dem op mod hinanden.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Det kunne også være interessant at læse din mening om Tschuppen vs Blauer Spätburgunder.

Jeg smager 2014 Grauer Burgunder i basisudgaven. Letdrukket og ligetil som pinot grigio, men med herlig ZING! fra æblesyre, grapefrugt og saltet mineralitet.
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Annonce