Redigeretfre 29. apr 2016
Nej, det var ikke en imponerende anmeldelse. Men altså - 2 stjerner? Det er jo dumt, når man kender køkkenets generelle formåen (Vendia var året brasserie i 2015). Jeg er dog enig i, at isme-konceptet er dumt og kikset. Og der kan også være en pointe i, at en fast menu er mindre lokalt forankret og sæsonbetonet, end hvad kbh-moden aktuelt dikterer. Men 2 stjerner indikerer mad og vin af kvalitet under middel, hvilket virker utroværdigt. Han behøver det selvfølgelig som alibi for at skrive endnu en sølle og selvfed, off topic-kritisk anmeldelse med "kant".
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way