Snak

Mere indhold efter annoncen
Det må være aften for oversøisk Chardonnay, sidder med 2012 Shaw and Smith M3 Chardonnay i glasset.
Den gjorde det glimrende til en risotto med fisk.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Den Moobuzz har jeg også skrevet positivt om en håndfuld gange her.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Det er åbenbart full-bodied chardonnay weekend.

Igår to flasker fra Mount Eden.

2012 Estate Chardonnay og den ret sjældne 2010 Reserve Chardonnay.

12´eren tror jeg led en smule af rejsesyge, den var underlig flad og diskret i laaaaang tid... men vågnede en smule op til sidst.

2010 Reserve var til gengæld "New World" Chardonnay når det er bedst. Fed og rig frugt, duften pakket med tropisk frugt, karamel, honning, smørstegt hasselnød osv. MEN syren gør vinen frisk og herlig let drikkelig!
Glæder mig til at smage min sidste flaske om 2-3 år.

Lige rig nok til nye hvide asparges, jomfruhummer, nye kartofler, ærtepure, svampe og skummende bisque på jomfruhummer.... Meeeen det gik lige!

I dag på terassen lidt i samme stil:
2012 Liquid Farm Golden Slope Chardonnay. Knap så rig som Mount Eden, men mere stringent og saftig.

Senere svampetoast... må hellere finde noget let pinot til.
Jeg bliver helt Chardonnay-tørstig, så har lige smidt Antoine Jobard, Bourgogne blanc 2011 på køl til anden halvleg og Leicesters comeback.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Mount Eden - nomnomnomnom ...

Cab sauvignon Estate er noget af det bedste vin, jeg længe har fået.

http://laudrup.dk/product/7141.2010/

Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jobard 2011, burde også toppe snarest.

Hans vine har det jo med at lide af premox når de åbnes i Valby.
Leicester tog også forskud på comebacket, så jeg må hellere se at få åbnet.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Den skal lige have lov at få vejret, men umiddelbart virker den en kende upoleret.

Masser af Jobard-syre, men man savner lidt 09´s bløde frugt.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Well done. Finale eller ej...

Hvad var jeres største fejlgæt ?
Annonce