Skal snart smage Francois Cotat 2014 Rose - tror dog det er for ungt.
l.B. Jeg er lidt vild med Wurzburg. Et par år siden vi var der men et super godt stop med hyggelig bymidte med Alte Mainbrugge hvor folk står og drikker sylvaner med udsigt over slottet og bymuren.
Det ligger i øvrigt en fin restaurant med samme udsigt lige i starten af broen til højre. http://www.alte-mainmuehle.de/
Kan varmt anbefales for udsigten. Maden er normal tysk og rustik... Godt.
Få en bord med udsigt.
l.B. Jeg er lidt vild med Wurzburg. Et par år siden vi var der men et super godt stop med hyggelig bymidte med Alte Mainbrugge hvor folk står og drikker sylvaner med udsigt over slottet og bymuren.
Det ligger i øvrigt en fin restaurant med samme udsigt lige i starten af broen til højre. http://www.alte-mainmuehle.de/
Kan varmt anbefales for udsigten. Maden er normal tysk og rustik... Godt.
Få en bord med udsigt.