Snak

Mere indhold efter annoncen
Haha - fedt!

For mig hænger næse og smag sgu rimelig godt sammen.

Jeg synes, det er en ret så forførende vin, og det sursøde har sådan en chewy karakter, som bare kalder på mere.

Hende der solgte mig vinen i Vinrosen beskrev den som en rødvin, folk der ikke kan lide rødvin godt kan lide.

Tja ... Jeg har bare smagt for meget Gamay uden spræl og umiddelbart charmerende frugt - selv fra Jean Paul Brun - og dette er imø et eksempel på det modsatte.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Duften går nu meget godt igen i munden på den Jussi måske en smule enkel men som sagt er det stadig en skøn vin, og hun er nu også sød og skøn hende i vinrosen.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Helt sikkert, smør - den er giga-enkel, men jeg har nu aldrig søgt eller smagt den store kompleksitet i gamay, om så det har været Foillard, Domaine de la Grand Cour eller Lapierre.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Jeg tror bare at når jeg duftede til den forventede jeg noget mere i munden eller noget i den stil men absolut en vin jeg vil huske og har da også en ret jeg meget gerne vil prøve den til og prisen kan man jo ikke klage over.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Det med den volatile syre/acetone/neglelakfjerner er jeg ret sikker på. Og jeg er ikke ene om at finde det i hans vine (jf. link nedenfor). VA kan være en god ting. Et lille volatilt kick kan være interessant og bidrage til kompleksiteten, særligt hvis der (som i dette tilfælde) er nok frugtkoncentration at spille op imod, men omvendt betyder volatilsyren også (for mit vedkommende), at en ellers letdrukket sag bliver gjort lidt mindre bællevenlig. Alt i alt er det en vin med mange kvaliteter, og en producent jeg tit har haft lyst til at teste, så mange tak for dén, Jussi!
http://tinyurl.com/gu4jc3f
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvordan har i gjort det helt praktisk det med at I.B. har fået tilsendt dem "blindt" ?
Jeg har ikke åbnet papkassen/set flaskerne, men har fået min kone til at snuppe en tilfældig flaske derfra og hælde et glas op til mig...
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Sgu godt jeg fik købt nogle Njord "Pinot Noir"

Er udsolgt nu og på mange af de bedste restauranter i KBH.

Stemningsbillede fra vinmarken i weekenden:
http://imgur.com/DLP1CwW
Jeg har en enkelt Njord 2013 PN Precosé liggende. Den har 12% alkohol, så jeg regner med at smage den semi-blindt op imod 2012 Ziereisen Pinot Noir Jaspis og 2012 Dusenbach Alsace Pinot Noir Barrique (begge med 12,5% alkohol).
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
l.B - hvor bor du henne når du er i Wurzburg?
Annonce