Haha - fedt!
For mig hænger næse og smag sgu rimelig godt sammen.
Jeg synes, det er en ret så forførende vin, og det sursøde har sådan en chewy karakter, som bare kalder på mere.
Hende der solgte mig vinen i Vinrosen beskrev den som en rødvin, folk der ikke kan lide rødvin godt kan lide.
Tja ... Jeg har bare smagt for meget Gamay uden spræl og umiddelbart charmerende frugt - selv fra Jean Paul Brun - og dette er imø et eksempel på det modsatte.
For mig hænger næse og smag sgu rimelig godt sammen.
Jeg synes, det er en ret så forførende vin, og det sursøde har sådan en chewy karakter, som bare kalder på mere.
Hende der solgte mig vinen i Vinrosen beskrev den som en rødvin, folk der ikke kan lide rødvin godt kan lide.
Tja ... Jeg har bare smagt for meget Gamay uden spræl og umiddelbart charmerende frugt - selv fra Jean Paul Brun - og dette er imø et eksempel på det modsatte.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA