Snak

Mere indhold efter annoncen
´Cidre´

Jep - de har en helt genial flaske til sølle 50kr. Ingen grund til at bruge tre gange så meget hos Meyer.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Beskrivelsen matcher størstedelen af biksens etiketter:

Form fremfor indhold.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
In your face provokerende vine der tør bryde normerne.

Pink imorgen bliver man vel også nødt til at smage lidt vin så man kan sunde sig ovenpå dagens strabadser, jeg bliver nødt til at åbne en af dem her http://www.smallevine.dk/product/dora-2015-adelina-wines-400/

Tabte en på gulvet i min kælder da den gled ned af hylden den fik en lille utæthed ved flaskehalsen så den må drikkes hurtigst muligt selvom det ikke var planen.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
´In your face provokerende vine der tør bryde normerne.´

Det synes jeg ingenlunde.

Alene det, at man har Mollydooker på repertoiret, vidner om stedets integritet. Men hey, man skal jo tjene penge.

Derudover har jeg et par gange oplevet sød, men inkompetent betjening derinde, forstået på den måde, at man forsøgte at sælge etiketvin snarere end indholdsditto. Altså, jeg er da FULDSTÆNDIGT ligeglad med indpakningen, og det burde forholdsvist hurtigt opsnappes af ekspedienten, når nu vi talte vin i et kvarters tid.

Feks blev jeg anbefalet en oversøisk producent, som laver forskellige druesorter efter europæisk, køligt forbillede. Ekspedienten nævnte, at den og den drue mindede ham om det og det område i Frankrig indtil han nåede til Syrah. For der er det jo svært at finde druen med et let stramt og køligt snit. Æh?

Jeg forsøgte at nævne Nordrhone ad to omgange, men det vækkede ingen genklang.

Nå, apropos nævnte område: Jeg skal bo midt imellem de to Rhoner i juli, og kunne vildt godt tænke mig at udflugte den til nord. Nogle erfaringer?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Det var nu også skrevet lidt i sjov og ja de er super søde derinde.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kender nogen til et sted i københavnsområdet, hvor jeg kan finde et par af Elkjær-Amiels rødvine i morgen mandag? Grapeshop har jo kun fysisk åbent torsdag.
Skriv til Frederik Trebbien og hør, om det ikke kan lade sig gøre at hente et par flasker.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Will do, Jussi. Tak.
"Beskrivelsen matcher størstedelen af biksens etiketter:

Form fremfor indhold. "

Tja, synes nu bestemt der er gode flasker ind i mellem, men de har en sær prioritering i forhold til form frem for indhold - indrømmet.

Jeg har også kø´bt den amofora-riesling. Glæder mig til den
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
kan man ikke købe den cidre/cider online?
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
Annonce