Snak

Mere indhold efter annoncen
IB

Den Morrelino lyder fuldstændigt som den, jeg ret begejstret har skrevet om herinde et par gange:

Roccapesta 2005.

Det er virkelig spot on.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Gedder: Har ikke smagt dem men hva står de til?
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Den Moscatel de Setúbal er med afstand den bedste hedvin jeg har smagt til under 100kr. Ganske enkelt et super godt køb. Og denne er en fin lille sommervin - frisk, let og diskret blomsteragtig.
http://www.adelino.dk/vin/195-bridao-classico-branco.html
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Jussi
Så må du jo næsten en tur i Føtex for at se, om smagen også matcher ;-)
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
moderator
@smör40

Hedvin til 139 for 50 cl: https://etilbudsavis.dk/offers/cf18gPAC
Mousserende til 139 for 75 cl: https://etilbudsavis.dk/offers/37f8LPAC

Jeg har åbenbart noget for danske frugtvin for tiden. Impulskøbte et par stykker fra Cold Hand Winery forleden. Den ene var denne fremragende sag: http://shop.coldhandwinery.dk/da/home/46-feminam-2014.html
https://kortlink.dk/sudv
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Den Skærsøgaard var jeg ikke helt vild med.

Ikke nok fransk cidre-kvalitet, og med 10% pga ´æbleau´(?) bliver det simpelthen for tungt.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
moderator
Tak, Jussi. Jeg er klart mest til friskhed, så jeg tror jeg holder mig fra den.
https://kortlink.dk/sudv
Smagte en masse Ziereisen igår.

Højdepunkterne:

2013 Steingrüble havde en virkelig god dag. Helt transparent og saftig, men stadig med fin dybde.

Musbrugger Pinot Gris.... bedste pinot gris i meget lang tid. Intens som de store fra Alsace, bare mere rank, mineralsk og frisk.

2013 Tschuppen Pinot Noir havde et grønt præg på den gode måde, mindende mig en smule om Central Otago i køligt år... bare langt mere saftigt.

2013 Schulen Pinot Noir var som ovenstående... bare mere seriøs. Herligt med med Spatburgunder uden det røgede/flæskede præg.

2013 Gestad Syrah... den var lidt tid om at komme ud over rampen. Men smagte et par glas hjemme igår aftes efter den havde været åben i 8-9 timer! Helt helt poleret saftig og ultra ren syrah.

moderator
Er IB ved at have fanget dig, Seifert!?

På Vinexus ligner det ret fornuftige priser sammenholdt med de gode ord de får med på vejen.
https://kortlink.dk/sudv
Ja, bare lidt træls at han skal have 5 % som agent for dem.
Annonce