Tschuppen 2013 bliver jeg aldrig helt kærester med. Tror vi har forsøgt 5-6 gange nu.
Jeg synes simpelthen, der mangler frugtsødme og charme.
Jeg tænker mere basisflaske fra Bourgogne i et ikke specielt varmt år, og det er lidt sjovt, al den stund, at lillebror Blauer Burgunder har netop denne ovenstående charme.
Jeg synes simpelthen, der mangler frugtsødme og charme.
Jeg tænker mere basisflaske fra Bourgogne i et ikke specielt varmt år, og det er lidt sjovt, al den stund, at lillebror Blauer Burgunder har netop denne ovenstående charme.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA