Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja den var fra HJ Hansen fik den dog til under 200kr fandt også ud af den var en del billigere i andre lande bagefter især i USA er den billigere hvilket jeg blev lidt overrasket over der er det jo nærmest et røver køb til 130kr. Ikke desto mindre er det stadig afsindig flot let poleret elegant Fleurie og til 200kr ville jeg stadig købe den.

Jussi: Nej jeg antydede ikke at Pacalet og den var på samme niveau tværtimod at den havde et gear eller 2 mere, det var bare den flotte klare røde bærfrugt på næsen der ledte tanken tilbage på Pacalet.

Den får en kæmpe anbefaling herfra.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
2014 er et kanon godt år i Beaujolais men har hørt 2015 også sku være rigtig godt? Ellers gir det ik mening at betale 25kr mere for 15 når nu 14 er så godt og det jo ikke fordi det ska drikkes nu og her.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Jeg køber nok en 14´er også. Altid interessant at sammenligne gode årgange.
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Er der ellers andre Beaujolais producenter som kan anbefales? Foillard er en kæmpe favorit herhjemme, men det er bare ikke ret tit man kommer forbi petillant.

Så hvor køber man beaujolais i høj kvalitet - nogle bud?
BERLUSCONI PEZZO DI MERDA!
Ved ikke, om det har været oppe i tråden, men der er kommet nye regler vedr. import af vin fra webshops i EU-lande til Danmark. Der skal nu ikke længere betales dansk moms, hvis der er betalt moms i købslandet. Dvs. punktafgifter (ca. 9 kr flasken) er det eneste, der skal betales ved import af vin til eget forbrug (http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1648296&vId=0). Unægteligt noget nemmere, end at få udenlandske webshops til at fraregne købslandets moms.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Pizarro:

C. Pacalet - Vinrosen

Domaine de la Grand Court - Brandis

Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Ville ha anbefalet Raymond Bouland fra Ottosuenson men ka se at han ikke længere er på hjemmesiden ærgeligt, Theisvine har Stéphane Aviron som også er godt ellers har kronevin et lidt større udvalg af producenter dog har jeg ikke smagt derfra endu, gladvin har udover en smule spænende Beaujolais ellers flere vine på Gamay.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
aboy
"Ved ikke, om det har været oppe i tråden, men der er kommet nye regler vedr. import af vin fra webshops i EU-lande til Danmark. Der skal nu ikke længere betales dansk moms, hvis der er betalt moms i købslandet"

Tak for info. Hvad med import fra EFTA-lande - f.eks. Schweiz?
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Ved EFTA (Schweiz, Norge mv.) skal der betales moms, told, punktafgifter :-(
Ok, tak :-)
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Annonce