Ja den var fra HJ Hansen fik den dog til under 200kr fandt også ud af den var en del billigere i andre lande bagefter især i USA er den billigere hvilket jeg blev lidt overrasket over der er det jo nærmest et røver køb til 130kr. Ikke desto mindre er det stadig afsindig flot let poleret elegant Fleurie og til 200kr ville jeg stadig købe den.
Jussi: Nej jeg antydede ikke at Pacalet og den var på samme niveau tværtimod at den havde et gear eller 2 mere, det var bare den flotte klare røde bærfrugt på næsen der ledte tanken tilbage på Pacalet.
Den får en kæmpe anbefaling herfra.
Jussi: Nej jeg antydede ikke at Pacalet og den var på samme niveau tværtimod at den havde et gear eller 2 mere, det var bare den flotte klare røde bærfrugt på næsen der ledte tanken tilbage på Pacalet.
Den får en kæmpe anbefaling herfra.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\"
Liverpool FC siden 1996. JFT97.
https://imgur.com/a/RJzhg