Ser godt ud, IB. Det er ret utroligt hvad man kan finde af tysk/østrigsk hvid til billige penge og højt niveau.
Havde fået 5 friske trøfler hjembragt fra noget familie som havde været i Umbrien, så i går stod den på grillet blomkål med trøffelmayo og ristede nødder fra haven, og derefter helt klassisk pasta med salviesmør og masser af trøffel på toppen.
En hjembragt chardonnay fra bjergene i Bugey var helt genial til:
http://www.caveau-bugiste.fr/24-manicle-cuvee-de-l-amandier.htmlHelt kølig, læskende og rislende - ja, tankerne blev ledt hen på IB´s faible for chasselas.
I aften skal smages den Morgon fra Louis Claude Desvignes, I drøftede et par sider tilbage.